ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 105

باید اول آبمو خالی می کردم توی کون این بیژن و بعد خد مت بهرام خان می رسیدم . باید بر اعصاب خودم مسلط می بودم . ولی خیلی خوشم میومد کیرم  راه کون بیژن رو باز می کرد و می رفت داخل و بر  می گشت . چسبندگی کون مردا و عضلات داخل کونشون هم یه سفتی خاصی داشت که  اونو از کون زنا متمایز می کرد . این سفتی و تو پر بودن رو در کپل و  و برشهای کون مردرو هم می شد به خوبی حس کرد ... بنفشه دست بر دار نبود . اون دوست دختر بیژن بود . عاشق هم بودند و احتمالا می خواستند که با هم عروسی کنن . برای همین مدام دوست داشت که از احساسات اون با خبر باشه . ول کن نبود  .
بنفشه : بیژن جون . چه احساسی داری . کون دادن بهت چه حسی میده ؟
 بیژن : به نظرم میاد این سوال رو قبلا کرده باشی . اگه به این صورت نبوده باشه حتما به یه شکل دیگه ای گفتی .
-من یادم نمیاد در این مورد جواب خاصی رو شنیده باشم .  ولی خوشحال میشم اگه احساس تو رو بدونم . بگی که حرکت کیر توی کونت چه حسی رو درت ایجاد می کنه و تا چه حدی بهت انرژی میده ... بهم مزه میده . می خوام بدونم من که یک زن هستم تا چه اندازه احساسات مشابهی با تو دارم . واین تا چه اندازه می تونه به تفاهم من و تو کمک کنه .
-بنفشه عزیزم .. دوستم داری ؟  از این که من از کیر شیدا لذت می برم دلخور نیستی که ؟
 -نه اتفاقا به نفع من هم تموم میشه . واسه این که وقتی تو هم مزه کون دادن رو بفهمی و هم درد اون رو حس کنی می تونی با من مدارا کنی . به فکر کون من باشی . بدونی که مثلا الان کیر در چه شرایطی باشه تا بتونه لذت بیشتری به کون طرفت بده . درسته که کیر شیدا جون یه کیر مردونه نیست  ولی همون حس و گرمی و داغی رو به وجود میاره ..
 بیژن که دیگه حشری شده بود و از کون دادن به من لذت می برد در حالی که ناله می کرد گفت جوووووووووووون من نمی دونم این حس خودمو چه جوری بیان کنم . فقط می دونم از بس خوشم میاد که دوست دارم کیر شیدا همین جور چسبیده به کونم باشه . داخل سوراخش .. هر وقت دوست داشته باشم اونو حرکتش بدم ..
-آخخخخخخخ بیژن عزیزم .. عشق من .. منم همین حسو دارم . وقتی که کیر میره توی کونم .. یا وارد یه قسمت دیگه ای از تنم میشه دلم می خواد  همین جور حرکت داشته باشه بره داخل و بر گرده ... و این حرکت ادامه داشته باشه .. تا ساعتها .. تا اون جایی که کونم بسوزه . ولی می دونم هر قدر هم بلرزه لذت کیر اون قدر زیاده که می تونه سوزش کونو از بین ببره .
دستام همچنان رو کون بیژن بود و ولش نمی کردم . جووووووووون داشتم داغ می کردم . یواش یواش آماده می شدم تا توی کون بیژن خالی کنم ...
بهرام : بچه ها شیدا کم آورده . اون که مرد نیست آب داشته باشه ..
 این حرفش برام گرون تموم شد .اون حرف درستی زده بود و این که من مرد نیستم ولی با بیان این مسئله قصد تحقیر منو داشت . در حالی که اون به عنوان یک شی میل باید احترام منو رعایت می کرد . لاله متوجه این ناراحتی من شده بود ..
لاله : بهرام خیلی پررو شدی . هر چی بهت نمیگم تو هم بد تر می کنی . مگه تو به خواسته خودت مرد شدی که شیدا جون خلقتش این جوری شده ؟ اون حالا یک زن کیر داره . چیکار میشه کرد .
بهرام : هر کی هست و هر چی هست نباید در برابر من ادعایی داشته باشه . این قدر هارت و پورت نکنه ..
سعی کردم خشمگین نشم . یکی از درس هایی که از ساکورا یاد گرفته بودم این بود که خشم بر قدرت غلبه می کنه . ممکنه خشم گاه قدرت آدمو ببره بالا ولی اون مقطعیه و طرف اگه با یه دفاع خوب در مقابل تو قرار بگیره در حرکت بعدی , تو کاری از پیش نمی بری و خیلی راحت عنان اختیارت رو از دست داده کنترل مبارزه رو میدی به حریفت و احتمالا شکست می خوری .. بهرام که قیافه خسته منو می دید گفت یادت باشه  بعد از این باید با من مبارزه هم بکنی . یه کار دیگه هم می کنیم .. الان وقت می ذاریم . اگه تا یه دقیقه دیگه توی کون بیژن خالی کردی که کردی اگه نکردی من یه قلاده میندازم گردنت و مثل یه سگ رو زمین می کشونمت ..
 -خیلی زرنگی . اگه من بردم چی ؟
بهرام : اوه ببخش منو . تو اگه برنده شدی من دهنمو می ذارم جلوی سوراخ کون بیژن و آب کیرت که داره بر می گرده عقب همه شو می خورم یا اصلا دوست داری خودت با دستای خودت آب کیرت رو از کون بیژن جمع کن و اونو بذار توی دهنم ..
-به یک شرط ..
 -چه شرطی !
-به این شرط که وقتی داری منی منو می خوری نشون بدی که داری لذت می بری .. بعد این که من همون کیر خیس خودمو توی دهنت فرو کنم و بعد از اون با هم مبارزه می کنیم .. همون مبارزه ای که قرار بود بعد از سکس با بیژن و گاییدن کون اون با هم انجام بدیم ..
 دسته جمعی ساعت گذاشته و داور مثلا زیاد شده بود . تمام فکرمو متمرکز کردم به این که از کون بیژن لذت ببرم و منی خودمو اون داخل خالی کنم . ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر