ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد زنان متاهل 38

سمیر در حالی که به کونی که بار ها و بار ها گاییده بودش نگاه می کرد گفت آقای دکتر من تا حالا توی این خط ها نبودم و اصلا به سکس و این چیزا فکر نمی کردم . منصور خان : پسر امروز و مرد فردا که نباید چشم و گوش بسته باشه . باید به اندازه کافی تجربه داشته باشه . تو داری وارد اجتماع میشی . باید با قوانین اون و کارایی که در این اجتماع انجام میشه آشنایی کافی داشته باشی ..
سمیر چشاش گرد شده بود . با این که بار ها و بار ها گلوریا رو کرده بود ولی از این که پیش شوهرش دکتر منصور و با رضایت اون داره این کار رو می کنه خیلی لذت می برد و هر کاری می کرد که  حداقل به خاطر رعایت ادب تا به وقت فرو کردن کیر توی کس کیرشو شل نگه داشته باشه نمی شد . کیر با هاش لج کرده بود وشل نمی شد .
 منصور : درش بیار سمیر جان منتظر چی هستی . پاشو یه حرکتی بکن . جایی که قراره بری فقط یک زن و دو زن و ده تا زن نیست .
 سمیر هنوز در شوک رفتار دکتر قرار داشت .
-چشم آقای دکتر .
شورتشو در آورد .. کیرش در اثر بر خورد به شکم خودش یه صدایی کرد ..
منصور : گلوری جونم یه نگاهی به کیر آقا سمیر بنداز ببین قبولش داری ؟ چطوره ؟ دکتر بازیش گل کرده بود . می دونست که این کیر برای همسرش غریبه نیست . ولی دوست داشت بازی دوست پسر زنش و گلوریا رو ببینه .. گلوریا یه نگاهی به کیر سمیر انداخت . اونو خیلی شاداب تر و تر و تازه تر از همیشه حس می کرد . اون از این که  سمیر در اثر شوق و ذوق منصور مبنی بر تماشای سکس همسرش با یک بیگانه احساس شادی  می کنه  هوسش زیاد شده بود خبر نداشت این حسی بود که سمیررو دستخوش هیجان کرده بود و می دونست که گلوریا از این حس خبر نداره .. ولی اون بی اندازه کیف می کرد ...
منصور :  سمیر جان حالا من شورت خودمو می کشم پایین که دیگه هیچ خجالت و فاصله ای بین ما نباشه . در ضمن در اون مجلس اگه گلوریا داره با مردای دیگه ای هم حال می کنه هر چند دقیقه در میون هواشو داشته باش که سرش بلا نیاد .
 -اطاعت میشه . چشم !   من مثل ناموس خودم ازش حمایت می کنم .
 دکتر منصور خنده اش گرفت و پیش خودش گفت عمرا اگه بذاری که ناموست بره یه همچین جا هایی و کس و کونشو بده به دست مردای دیگه . شما مفت خورای سکسی رو من بزرگش کرده ام . سمیر یه نگاهی به کیر دکتر انداخت و یه نگاهی به کیرش . کیر خودش رو خیلی سر حال  تر و تا حدودی بلند تر و کلفت تر از کیر دکتر می دید .. و داشت با خودش فکر می کرد که بی خود نبود که گلوریا تشنه و مرده و هلاک شده کیرش بود و با لذت و حریصانه همه جا شو می لیسید و دوست داشت که سکسهای طولانی با اون داشته باشه .
دکتر: سمیر جون روی تخت طاقباز دراز بکش که گلوریا رو میگم بیاد روی  کیرت بشینه .. منم از این پشت می کنم توی کونش و هم یه نظارتی دارم بر این که تو کسشو چه جوری می کنی و التهاب زنم در موقع سکس کردن با تو به چه صورته . از چه ضرباتی بیشتر خوشش میاد . سکس تند و خشن رو بیشتر تر جیح میده یا نرم و اروتیک رو ؟ البته ما که در این جا سکس خشن پیاده نمی کنیم منظورم همون سکس تند و با ضربات پی در پی هست .
قلب گلوریا به شدت می تپید . اون سکس  دو مرد یک زن رو برای اولین بار در خونه خودش تجربه می کرد . می دونست این کار بهش لذت زیادی میده . هم این که شوهرش رضایت داره و هم این که این رضایت با اعزام و مجوز دادن اون و سمیر به محفل سکس پارتی همراهه .. و یک نکته دیگه این که دیگه اون این استرس رو نداره که در صورت بودن با سمیر یه وقتی شوهرش همه چی رو ببینه و بفهمه . در واقع شوهرش حکم یک عاقدی رو داشت که پیوند عقد دیگه ای رو بین اون و سمیر بسته .. .. گلوریا رو کیر سمیر نشست . منصور از پشت شاهد این صحنه بود . دستاشو گذاشته بود رو قاچای کون زنش و به دو طرف باز شون کرد تا کلفتی کیر سمیر رو ببینه که چه جوری از زمین به آسمون داره داخل کسش پرواز می کنه و بر می گرده .. گلوریا همون اول نمی دونست که با این همه خوشی چیکار کنه . واسه این که به همسرش نشون بده که به اونم توجه داره گفت
-آقا منصور .. شما هم مشغول شو دیگه ..
منصور : من اول به کیر خودم و کون تو کرم بمالم بعد می کنم توش .
محو صحنه فرورفتن کیر به کس گلوریا شده بود .
 منصور : گلوریا .. خیلی هوس داری . هر وقت این جوری خیس می کنی نشون میده که آب کست هم زود میاد ...
گلوریا دوست داشت بگه نیست که تا حالا خیلی آبمو آوردی ....ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر