ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 110

و حالا نوبت بیژن بود که خودشو  خالی کنه . لاله   یه نگاهی به من کرد و انگار از این که می خواست هوس خودشو نشون بده روش نمی شد . یه چشمکی بهش زدم و مثلا این جوری خواستم بهش بگم که بی خیال این حرفا باشه .  ولی تا بیاد یه چشمه ای از حال و هواشو نشون بده بیژن کارشو کرده بود . .
 بیژن : لاله جون بگیر که داره میاد . این دیگه آخر هوس منه ..
بنفشه : هوس کردنته .. از هوس دادن بگو ..
 بیژن : تقصیر من نیست . تقصیر شیدا جونه که تا وقتی منو از کون نگاییده بود نمی دونستم که چه کیفی داره وقتی که یه چیز کلفت و گوشتی میره توی کون آدم . خیلی به آدم حال میده .  آدم تازه حس می کنه که عضلات مقعد و داخل کون آدم چقدر خسته هست و چقدر به ماساژ نیاز داره ..
 بیژن هم از پشت آبشو توی کس  لاله خالی کرد .. و من  و بنفشه   یکی از جلو و یکی دیگه هم از پشت , سر مونو گذاشتیم زیر پای لاله تا آب بر گشتی از کس اونو بخوریم .. ..
بعد از اون بنفشه بیژنو بغلش کرد و من و لاله هم رفتیم توی بغل هم ..
 بنفشه : بیژن تو می دونی که من چقدر دوستت دارم و لذت می برم از این که تو داری حال می کنی و از زندگیت لذت می بری . چون تو وقتی آروم باشی و خوشحال این خوشحالی رو به منم منتقل می کنی ولی من از یه چیزی می ترسم این که بخوای اخلاق مردای گی رو پیدا کنی . شیدا هم که همیشه این جا نیست . اون درس داره . دانشجوست . و تو هم می دونم همین جوری که عشق کون کردن داشتی و افراط و تفریط رو ول نمی کردی در کون دادن هم همین حالو خواهی داشت . و من از این می ترسم . می ترسم که همین باعث شه که رابطه ما از محور اصلی خودش خارج شه .. خیلی می ترسم .
 بیژن یه نگاهی  بنفشه انداخت و گفت .
 -ولی فکر نکن که من یه همجنس باز میشم .
-می ترسم بیژن . خیلی از مردای اون جوری یعنی چی بگم به اصطلاح ما ایرونی ها کونی از اولشون که نمی خواستن کونی بشن . وقتی که مزه کون دادن افتاد زیر کونشون و دیدن چه حالی داره دیگه مثل یه معتاد نتونستن ازش دست بکشن . کون دادن هم یه اصولی داره .. من یکی با این که ممکنه تا مدتها هم امکان سکس برام پیش نیاد و احتمالشو ندم ولی نظافت داخل کونمو رعایت می کنم . این که طرز تغذیه ام چه جوری باشه . داخل کونمو تمیز کنم . بهداشتو رعایت کنم . این کار رو اونایی هم که  از کیرشون استفاده  می کنند و یه حالت فاعلی هم دارن باید انجام بدن .
 بیژن : بنفشه جون تو الکی روضه نمی خونی . هدفت چیه . می خوای چیکار کنی .
 -نمی دونم . نمی دونم . فقط اینو می دونم که دوست دارم تو هر چی که می خوای از من بخوای .. پس یه دقیقه صیر کن الان بر می  گردم ..
 رفت و با خودش چند تا کیر مصنوعی یا همون دیلدویی که   که  با کمر بند می شد به کمر بست با خودش آورد .
بنفشه : حالا من سر این کیر ها رو به کونت می مالونم تو با هر کدوم که راحت تری به من بگو که من خودم از همین برای کردن تو استفاده کنم . این کیر وقتی بره توی کونت ممکنه مثل کیر گوشتی داغت نکنه و بهت لذت نده ولی  در هر حال می تونی از ش لذت ببری و تا حدود زیادی با هاش حال کنی و این که دیگه به دنبال این نباشی که غرور مردونه خودت رو از بین ببری و این فقط بین من و تو می مونه ..
لاله یه جوری شده بود . می دونستم که اونم به یاد هوتن افناده بود . کسی که فکر می کرد می تونن با هم  باشن و از دواج کنن ولی گی از آب در اومده هر کاری هم کرده بوئد که شیوه  پیشنهادی بنفشه روی بیژنو , روی هوتن پیاده کنه  موفق نشده بود که اونو از گی شدن دور کنه . ولی به نظر من وضعیت بیژن فرق می کرد . اون در ابتدای راه بود . اون با کیر من شروع کرده بود و زمینه گی شدن درش وجود نداشت . اون فقط از این لذت می برد که یه کیر زنونه توی کونش باشه .
 بنفشه : بیژن جون حالا قمبل کن من می خوام این کیر ها رو روی کونت آزمایش کنم و ببینم چه خبره . 
بنفشه سر این کیر های مصنوعی رو به کون بیژن می مالوند ..
 -عزیزم تو خودت یه مقداریشو بکن توش حرکت بده اون جوری بهتر متوجه می شم .  بنفشه همین کارو با کون  عشقش انجام داد .
بیژن : همه شون حال میده .  اگه آدم یه وقتی هوسش بیشتر باشه حتی می تونه این کیر خشک و سفت رو هم تحمل کنه . ولی سفتی اونا هم یه نرمی خاصی داره . می تونی روش روغن بمالی ..
 بنفشه : تجربه ات خیلی زیاده نکنه سابقه کون دادن داری وما خبر نداریم ..... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر