ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 112

دهنمو گذاشتم زیر گوش لاله و گفتم  ایرادی که نداره اگه بخوام توی منزل بهت آب برسونم ؟
لاله : باشه عزیز دلم !تشنگی رو تحمل می کنم . باید با او ساخت دیگه .
-حالا رو ما منت نذار دیگه .
-اصلا صحبت این حرفا نیست .
 -فدات میشم .
بیژن هم که دیگه به اندازه کافی سر مست از کون دادن به کیر مصنوعی شده بود به بنفشه گفت گفت خیلی خوب می شد اگه تو هم یک کیر طبیعی می داشتی . اون وقت تا می تونستی بهم حال می دادی و من شب و روز از کنار تو تکون نمی خوردم .
 بنفشه : می نشستیم فیلم سکسی بازی می کردیم و کاسبی می کردیم . خیلی عالی می شد نه ؟
 چهار تایی مون خندیدیم ..
 بیژن : میگم بنفشه جون این کیر تو آب نداره ؟
بنفشه : نمی دونم اگه دوست داری به کیر آب دار بیارم سراغ تو بگو یک سرنگ بیارم توی کون تو خالی کنم . دیگه  هوس زیادی داره می زنه به سرتا .
 -خب دیگه . عادت کردن  هم یه مرضه دیگه .
 بنفشه : راست میگی . منو بگو که حالا هر دو سوراخم بیکاره .
 بیژن : عزیز دلم اصلا غصه این چیزا رو نخور . من خودم هواتو دارم . صبر کن الان سیر شم .
بنفشه : تو که از کون دادن سیر  نمیشی .
  بیژن : چیکار کنم عشقم . من که کس ندارم هر وقت از کون دادن خسته شدم برم از اون سمت حال کنم .
 -لاله عزیزم  میای یواش یواش از این جا بریم . دیگه من به اندازه کافی خسته شدم
لاله : هر چی تو یگی قهرمان : به اندازه کافی گل کاشتی شیدا جون . من فدای تو و اون کیر تو میشم . دیگه باید بهش استراحت بدی . اگه بولدوزر هم می بود الان دیگه آب می رفت . چه برسه به این کیر که قربونش برم کیر هر چی  مرد رو از پشت بسته ..
 -اگه بخوای بازم می کنمت . فقط دیگه انگاری هر کاری می کنم حس ریزش آب ندارم .
 -باشه عزیزم ..
راستش علاوه بر این که دوست داشتم  کس لاله رو بکنم و به رفیقم حالی داده باشم کیر بیژن هم از پشت رفته بود توی کونم و حس می کردم هر چه زمان بیشتر می گذره بیشتر اون کیر رو توی کونم حس می کنم و چرخش ا ون داخل کونم به من لذت بیشتری میده . مخصوصا این که اون با دو تا دستاش دو طرف کونمو لمس می کرد انگاری می دونست باید چه حرکاتی نشون بده تا بیشتر به من لذت بده . همون حسی رو که خودش داشت رو من پیاده می کرد . می دونست که یه آدم وقتی که داره کون میده چه جوری و از چه حرکاتی بیشتر لذت می بره . با دستاش گرما رو به تمام قسمتای کون و کپلم منتقل می کرد و این حرارت روی مقعد و سوراخ کونم می نشست و در اون لحظات بود که هوس کیر با تمام وجودم منتقل می شد به سوراخ کونم طوری که اگه یه خورده هم درد می کشیدم می تونستم اونو راحت تحمل کنم .
 لاله : شیدا تو چته .. یواش تر یواش تر .. من سوختم . دارم آتیش می گیرم ..
راستش لاله راست می گفت من خیلی سریع شده بودم . اون حسی که کیر بیژن به کونم وارد می کرد رو من دوست داشتم به بدن لاله منتقل کنم . و می دونستم که بیژن هم از اون دیلدویی که توی کونش بود حس می گرفت . نمی دونم شاید مردا هم این  جوری باشن و همین حسو داشته باشن که وقتی با کونشون بازی می کنن و توی سوراخ کونشون انگشت فرو میره کیرشون شق میشه . اونا لذت می برن و از این لذتشونه که حسابی داغ می کنن . خلاصه من  بودم و یه دنیا عشق و شور و حال .
 بیژن : وای بنفشه ! شیدا رو نگاه کن .  عین فرفره داره لاله رو می کنه . این دختر واقعا خستگی ناپذیره .
بنفشه : بگو این شی میل .
 بیژن : هر چی می خوای حساب کن . کاش منم یه شی میل بودم .
بنفشه : تو حالاشم هستی . مگه چه فرقی با اون داری ؟! از کون دادن داری لذت می بری . کیرت هم که خیلی فعاله . پس دیگه چی می خوای که داری این قدر شعارشو میدی . من نمی دونم شما مردا دیگه چه مرگتونه ؟! چقدر مد شده که این روزا مردا کونی بشن . اصلا نمیشه باور کرد که ما زنا و مردا خاصیت بدنی مون داره شبیه به هم میشه ..
بیژن : مگه این کون چشه که این قدر باید با حساسیت در موردش حرف زد ؟!
بنفشه :  تو یکی دیگه از مرد بودن واسمون حرف نزن . دیگه روی هر چی کونی رو سفید کردی . اصلا کون دادن به مردا نیومده .
 بیژن : مگه مردا چه شونه ؟! خون شما زنا رنگین تره ؟ جنس کون شما فرق می کنه ؟ مگه کون چیه این قدر دارین تبلیغ منفی در موردش می کنین . شده شبیه بکارت دخترا .
بنفشه : با این تفاوت که دخترا اونو شب زفاف از دست میدن و مردا اگه  اونو از دست بدن متهم میشن به بی غیرتی و تحقیر میشن و بهشون میگن  کونی .
 بیژن : ولی من می خوام این فرهنگ غلطو در جامعه از بین ببرم ..
 لاله هم یواشکی زیر گوش من گفت ببین اینا دیگه  سر ما رو خوردن .  اگه موافق باشی بریم خونه . منم که خونه چند تا از این کیرای با حال دارم . اگه کونت نیاز داشت خودم ردیفش می کنم . -باشه بریم که عطایش را به لقایش بخشیدم .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر