ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پریان در غربت 11

اصلا از این حرکت مهدیس خوشم نیومده بود . دستشو دور کمرم حلقه زد . صورتشو گذاشت رو صورت من . شده بود شبیه به اون زنای لز  بینی که یه تیکه از فیلمشو قبلا دیده بودم و می دونستم چه جور آدمایی هستن . اتفاقا در مدرسه خودمون از این دخترا زیاد داشتیم . نباید بهش رو می دادم . اگه خواهرام با هام از این کارا می کردن می زدم زیر گوششون ولی حس کردم در مورد اون نمی تونم چیزی بگم . بدنم سست شده بود . با ریموت کنترل  صفحه مانیتور یا همون ال سی دی رو روشن کرد . با کلید هاش ور رفت .. اووووووخخخخخخخ بازم سکس و فیلمهای سکسی . ظاهرا داشت فیلم ماساژ رو نشون می داد . که از همون اول هم بر هنه بودند . . -نههههههه مهدیس جون این کارو با هام نکن .. -پریسا اگه بدونی چه هیکل خوشگلی داری . چه تن و بدنی داری ! -من شوهر دارم -منم دارم . ومن که نگفتم به شوهرت پشت کن . حیفه این همه پول داری خرج می کنی که بیای و چند روزی رو اینجا خوش باشی . اگه بخوای دست خالی بر گردی کشورت و از این لحظه های مجردی لذت نبری دیگه بعدا حسرتشو می خوری . از این فرصت ها دیگه گیر نمیادا . نگاه کن .  کاش من به جای تو بودم و شوهرم با هام نمیومد . هر چند الان به اندازه کافی آزادی دارم و هر کاری که دلم بخواد انجام میدم ولی بازم گاهی که نگام به نگاش میفته یه شرم و حیای  خاصی رو بهش منتقل می کنم . می دونم اون به خوبی می فهمه که من چه کارایی صورت دادم . -آهههههههه نکن .. مگه تو چه کارایی صورت میدی . -همون کارایی که اون می کنه . یکی از کیر های مصنوعی رو از پشت به سر کسم مالوند و دستشو هم از پهلوهام رو کسم قرار داد . روبروی آینه تمام قد قرار داشته و تمام این جریانات به خوبی مشخص بود . چشامو خیلی آروم می بستم و باز می کردم . لبامو گاز می گرفتم . خمار شده بودم . اون  یک شیطان به تمام معنا بود که نمی تونستم از دستش خلاص شم . کاش مهران با هام میومد . بچه ام پیشم بود . هر وقت دلم می خواست می تونستم شوهرمو در آغوش داشته باشم باهاش سکس کنم . اصلا نمی شد مثل بقیه باشم ولی مهدیس به کسم چنگ انداخته بود . آروم فشارش می گرفت و اونا رو ول می کرد -خواهش می کنم . ولم کن . این گناهه .. -لذت بردن گناه نیست . اگه می خواست گناه باشه پس چرا این جوری آفریده شدیم ؟/؟ مگه ما چقدرمی خواهیم عمر کنیم . حس کردم که دارم لذت می برم . بازم جای شکرش باقی بود که یک زن داشت این کاررو با من انجام می داد و من از این نظر تا حدودی می تونستم عذاب وجدان کمتری داشته باشم . سکوت کردم و منتظر موندم تا مهدیس کی کارشو تموم می کنه . هر چند دلم نمی خواست که کار شو تموم کنه . می خواستم که همچنان به من لذت بده ولی متوجه نشه که من دلم می خواد . -مهدیس -جووووووون فدات چی می خوای بپرسی .. اون خانوما که دارن ماساژ میدن واسه چی .. -راحت باش . حرفتو بزن . مگه نمی بینی که من چه راحت دستمو گذاشتم روی کست و این کیر مصنوعی رو فرو کردم توی کس ناز و خوشگل و تپلی تو .. قربونش برم فداش بشم چقدر خیس و داغه و هوس داره . هوس همین جور داره از سر و روش می ریزه . اون خانومایی رو که می بینی کیر دارن شی میل هستند و به نوعی میشه گفت دو جنسه ولی با دو جنسه هایی که ما می شناسیم فرق می کنن . هم کون میدن و هم با کیرشون حال می کنن . البته با مردا فرق دارن . سینه هاشونو ببین چه با حاله .. با این حال بیشتر شبیه به زنایی هستند که گرایش مردونه دارن ولی هوسشون به مردا نزدیک تره .. شبیه به مردای همجنس باز هم هستند ولی راستش باید یک شی میل شد تا احساس اونا رو درک کرد . اگه بدونی چند تا از این کیر ها توی کسم نشسته . اگه بدونی این کیر ها چقدر داغه . با این که کاندوم روش کشیده میشه ولی حس نمی کنی . فقط همینو حس می کنی که کاندوم آب شده و کیر درسته  چسبیده به داخل کست  . -تو از این کیر ها خوردی پس  -نمی دونم چی بگم شاید چند تا . یکی از یکی با مزه تر . اونا رو نمیشه به حساب مرد گذاشت . گناه هم نداره .. این مهدیسی که من دیده بودم می دونستم علاوه بر کیر شی میل خوردن با کیر مردای نامحرم هم حال کرده . ولی دیدن اون صحنه ها منو دگر گون کرده بود . -ببینم پریسا اگه دوست داشته باشی می تونیم با هم بریم بگردیم و یه سری به یکی از همین مراکز ماساژ در مانی بزنیم -مگه اینا همراه با سکسه .. -اون دیگه بستگی به خودت داره . اونایی که راضی باشن می تونن با هم حال کنن . هر چند در اصل خلاف مقرراته ولی اینجا دیگه شلاق نداره . فقط عشق و حاله . جامعه دموکراسی و آزادی یعنی این . دیگه اختیار کس و کون ما دست ملاهای کثیف زن باره ای نیست که خودشون هر غلطی که دلشون بخواد بکنن و به ما که رسیدن برن دنبال امر به معروف و نهی از منکر . خوار همه شونو این شی میل ها گاییدن . .. ظاهرا شوهرش مهیار می خواست بیاد که زن رضایت داد دست از سر من بر داره وگرنه به این زودیها ول کنم نبود و من تا مدتها بایدزیر دست و پای اون می بودم . کسم خیلی داغ شده بود . وقتی رسیدم خونه اولین کاری که کردم این بود که برم دستشویی . حفره کسم مث دهن ماهی بازشده بود . هر بار به این حالت می رسیدم باید کیر مهران به دادش می رسید . اما در این شرایط من کیر گوشتی داغ از کجا گیر می آورد م. کیر داغی که نه سیخو بسوزونه نه کبابو . هم ارضام کنه و هم منو پیش وجدانم شر منده نکنه .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر