ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 196

-اوووووووووههههههه شایان ... شایان .. پسر چته تو .. -خیلی وقت بود این جوری کس نکرده بودم . -چراااااااااااا؟ بهت نمیاد این قدر سر به زیر و ساکت باشی . ببینم سحر جون مشکل داره دیگه .. -اون دردش می گیره و منم زود ولش می کنم . باید جراحی شه و منم می ترسم . تازه دکترا میگن که  به احتمال زیاد بهبود پیدا می کنه و می تونه بار دار شه شایدم نشه . حالا هم که این جوری . من نمی دونم اون به من نمی تونه برسه چه جوری می تونه با یکی دیگه باشه اون کاندومی که تو جیبش بوده .. اصلا چرا از اون استفاده کرده .. -عزیز دلم تو الان روی کس من هستی . نباید روحیه خودت رو ضعیف کنی . من اومدم تا یه خاطره خوش و به یاد ماندنی از من داشته باشی . بیا عشق من . آروم بگیر . توی بغل من . خیلی دوستت دارم . خیلی ماهی . تو مرد به این خوشگلی و نازی که نباید به تو خیانت شه . حالتو بکن .. چقدر داغ کردی دور و بر کسمو .. کیرشو از کسم بیرون کشید . .. اونو واسش ساک زدم . تا اون لذت بالقوه ای رو که در کیرش مونده بتونم به همه جا پخشش کنم . خیلی حال می کرد . چشاشو بسته بود . حرکت کیرشو توی دهنم حس می کردم . چقدر زود شق می کرد . -پسر تو طلب این چند ساله ات رو می خوای یه شبه بگیری ؟/؟ -خسته ات کردم نادیا -ابدا من خیلی خوشحال میشم لذت می برم . کیف می کنم .  بیشتر وقتا حال دادن هم به اندازه حال کردن مزه داره . اصلا دو تایی  اش میشه یکی . مثل حالا .. بازم مثل ساعتی پیش با موهای سینه شایان بازی می کردم . نمی ذاشتم که حرکتی براش یکنواخت شه . با نوک انگشتام رو سینه اش می کشیدم . می دونستم  با نوازش های نرم من خیلی حال می کنه . ..  سرمو گذاشتم رو سینه اش و با نوک زبونم  با نوک سینه اش بازی می کردم . سرمو یواش یواش بردم بالاتر و قبل از این که بخواد بره به عالم فکر و خیال لباشو قفل کردم .. این بار دستمو به طرف پایین بدنش رسونده و با کیرش بازی کردم .. همون طوری شد که من می خواستم -نهههههه نادیا .. نادیا .. جادومی کنی . کاری کردی که من این دقایق جز با تو و سکس با تو و این که کم نیارم به چیزی فکر نمی کنم . فقط می خوام تو هم حال کنی . -چرا کم بیاری . دست به کیرت می زنن دراز میشه . تازه خودتم هم که خیلی اکشن هستی . بگو فدات شم . چی می خوای . هر حرفی که داری به من بزن و هر کاری که دوست داری با من انجام بده . مهربون من . خیلی ناز داری و من دوستت دارم . فدات میشم پسر گل خوشگل .. بگو چیکار کنم .. -نادیا فکر می کنی من حتما دیوونه شدم . می خوام انگشتاتو فرو کنی توی کست و بذاری توی دهنم تا من اونا رو بلیسم . دونه به دونه شو . حال میده . می چسبه . با این که حس می کردم کس من هنوزآب کیر رو توش جا داده و کاملا خالی نشده ولی انگشتامو فرو می کردم توی کس و اونو می رسوندم به دهن شایان . اون با حرص دونه دونه انگشتامو لیس می زد و اونا رو با هوس می مکید . طوری که حس می کردم یه گلوله ای از هوس داره داره دور کسم و اون داخلش می گرده . علاوه بر حس کردن  , منم از این کارش لذت می بردم . -نوش جونت شایان .. کیف کن . بذار سحر تا چند روز همونجا بمونه . من خودم ازت مراقبت می کنم . تر و خشکت می کنم . ;کونمو گذاشتم رو سرش و کسمو رو چونه  اش می کشیدم . دهنشو برای قرار دادن قالب کسم بازش کرده بود . خوشم میومد دنبال همون یه تیکه جنس بود . نوک زبونشو هم گذاشت روی سوراخ کونم .. بعدزبونشو گذاشت روی کس و یه انگشتشو فرو کرد توی سوراخ کونم و در همون جهت و طاقباز منو خوابوند و کیرشو فشار داد به سوراخ کون .. اون از روبرو و منم از روبرو کمر همو داشتیم و با یه فشار قسمتی از کیرش رفت توی کون من . -خوشت میاد شایان ؟/؟ -توچی نادیا .. -فراوون .. زیاد .. بی نهایت . همین جور نگهش داشته باش . یه خورده دیگه فشارش بده . بازم جا داره که اون کیر جوندارت رو جلو تر بفرستی .. دستا دور کمر هم حلقه شده و لبها رو لبان هم .. خودمو دور کیرش می گردوندم . چه مزه ای می داد حرکت کیرشو در مقعد خودم احساس می کردم . نادیا یک بار دیگه پیروز شده بود . اسم این کارمو هر چی می خوان بذارن بذارن . تازه من که جار نزدم به همه  جا نگفتم که تا حالا صد نفر منو گاییدن . اگه پسرا و مردا می تونن جنده باشن و این کار ایرادی نداره خب چه اشکالی داره که ما زنا هم بتونیم .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی ..

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر