ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پریان در غربت 15

-آههههههههه نههههههه نههههههه .. اصلا انتظارشو نداشتم که به این سرعت و یک دفعه با این مسئله روبرو شم . هر چند خیلی انتظارشو می کشیدم . و از این که طول کشیده بود ناراحت بودم ولی طوری به ذهنم رسیده بود که انگار رسیدم به شب زفاف که  مهران تا  تونست تمام بدنموبا لب و دستاش آماده کرد و تا جا داشت کسمو خورد و داغ داغم کرد و بعد کارآخرشو انجام داد . هر چند حالا هم داغ داغ بودم ولی حس عجیبی داشتم . نمی دونستم چه احساسیه . نمی تونستم اون زن اون شی میلی رو که داره منو میگاد ببینم ولی اونی رو که داشت مهدیسو می گایید می دیدم . به سینه هاش به موهای سرش و هیکل زنونه اش خیره شده بودم . داشتم این باور رو در خودم به وجود می آوردم که عیبی نداره . این جور زیر کیر اونا رفتن خیانت نمیشه .. این کیر با اون کیر فرق می کنه .. من با چه احساسی اومدم این جا و حالا چی شده .. مهدیس داشت کیف می کرد و منم مثل اون . ولی من یه کوچولو احساس شرم هم داشتم ..  دوستم از این که پیش خودش هوس خودشو نشون بده و سر و صدا کنه  عین خیالش نبود .. -اوووووههههههه مای گاد فک می .. بکن منو بکن .. طرفش هم با هیجانی شدید کیرشو که داخل کاندوم مچاله شده بود فرو می کرد توی کس مهدیس و می کشید عقب .   دیدن همین صحنه واسه من کلی هیجان داشت . -چیه پریسا ... چیه لذت ببر . هرچی تو دلته بریز بیرون . از من خجالت می کشی یا از شوهرت .. بالاخره رفته . کیر رفته توی کست .. من دارم  شی میل روی تو رو می بینم اگه بدونی چه با عشق داره تو رو می کنه . اون دفعه منو گاییده بود . ولی این جوری که روی تو داره کار می کنه یه جور خاصیه . می دونم تو داری بیشتر از من بهش لذت میدی .. واسه چی ناراحتی .. -مهدیس .. من یه جوری شدم . نامردی کردم . مهران نمی دونه من الان زیر کیر یکی دیگه ام -دیوونه صد دفعه بهت گقتم اینا همون زنای کیر دارهستند . اصلا اونا رو مرد حساب نکن . تازه از کجا می دونی شوهرت الان تهرون داره چیکار می کنه . این مردا یه پدر سوخته ای هستن که منتظرن زنشون بره بیرون فوری بند آب میدن -نه مهران این جوری نیست .. -خب باشه این جوری نباشه ..  اون شی میله دو تا دستاشو محکم به کونم فشار داد طوری که حس کردم این فشار رسیده به کس من و لذتشو چند برابر کرد .. بی اختیار صدای منم در اومد ولی دیگه هر چی رو که دوست داشتم بلغور می کردم . راست می گفت مهدیس . مگه ما زنا موقع سکس با شوهرامون ابراز احساسات و هوس نمی کنیم ؟/؟ ما همه مث همیم . خلاف که نمی کنیم . همون هیجانی رو که من دارم خواهرام هم دارن . مهدیس هم داره .. یک زن چینی هم داره و این دو تایی که رو ما سوارن . حالا هر چی که می خوان بهشون بگن .. فقط فرق اونا با ما در اینه که اونا به  جای کس کیر دارن .. -عزیز .. محکم تر .. محکم تر .. بکن .. وووووویییییی سوختم سوختم .. طرف به هیجان اومده بود . طوری که حس کردم کیرش عین یک موتور داخل کسم به حرکت در اومده . مهران به این سرعت منو نمی گایید .. -اوووووهههههه نههههههه .نهههههههه مهدیس جون .. خیلی حال میده . چه لذتی ! شوهرم منو این جوری نمی کرد .. چقدر زود دارم سر حال میشم .. کیرش خیلی کوچیک تر و لاغر تر از کیر مهرانه ولی این چقدر زود داره منو حال میاره .. -آره عزیز همین کارشو خیلی خوب بلده . اون دفعه منو هم زود سر حال کرده بود . اونا قلق کار رو دارن . بیش از اونی که بکن باشن یک روان شناسن . می دونن با هر کی چه جوری بازی کنن . تمام شونه هامو می مالوند . ولی وقتی دستاش رو کون من قرار گرفته و با اون بازی می کرد بیشتر از هر وقت دیگه ای به هیجان میومدم .واسه خودم و واسه اونی که داشت منو می کرد حرف می زدم . دیگه روم پیش مهدیس هم باز شده بود .. تمام بدنم گرم افتاده بود ولی خیلی حال می داد . چشامو بستم . یه لذت طولانی و ادامه دار . طوری که دیگه زبونم قفل شد . حس کردم دیگه نمی تونم حرفی بزنم و چیزی بگم . دور و بر کسم خیس خیس بود . با این که میانه خوبی با کاندوم نداشتم و قرص می خوردم ولی طوری منو می کرد که اون تیکه کاندوم به اون صورت توی ذوق نمی زد .. وگرنه تا به این حد اوج نمی گرفتم .. لذت ادامه داری به سراغ من اومد . ضربات گایشی , شدید تر و سریعتر شده بود .. یه حرکت انفجاری رو بالای کسم حس کردم اگه کیرشو می کشید بیرون آب کسم با فشار می ریخت بیرون ولی در اون شرایط در یه حالت نرم تری از گوشه های کسم زد بیرون ..... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر