ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پریان در غربت 8

تا رسیدن به خونه دو تا خواهر همش غر غر می زدند . -خانوما کرم و مرض از خود تونه . می خواستین منو کوک نکنین که با هاتون بیام . نمی دونم خوش می گذره ها ومناظر طبیعی داره ها. کوه و جنگل و دشت و دره و دریا داره . باغ وحش داره .. معبد داره .. جاده های چند طبقه و برج های آسمان خراشی داره . پریزاد : پریسا ما حرفی نداشتیم ولی شوهرامون به تو یکی اعتماد داشتند و می گفتند به شرطی ما حاضر میشیم که شما بدون ما برین که پریسا با شما بیاد . -پس شما از روی علاقه نبود که منو می خواستین -چرا خواهر گلم . مگه میشه آدم خواهرشو دوست نداشته باشه . این قدر به ما گیر نده . داری میشی شبیه به زنای کوماندو .. که از پایین دارن میدن و از بالا دارن ارشاد می کنن . از پایین دارن گشاد می کنن از بالا ارشاد . -دستت درد نکنه یعنی منم اون جوری هستم -نیستی ولی ولمون کن -که برین هر جنده بازی که دلتون می خواد در بیارین ؟/؟ منم دیگه جوش آورده بودم . سابقه نداشت این جور با اونا بر خورد تند داشته باشم . خیلی خسته بودم تا چشامو گذاشتم رو هم خوابیدم .. نیمه شبی بیدار شدم دیدم که دو تا خواهر سر مانیتور یا همون ال سی دی رو به طرفی بر گردونده خودشون رو صندلی نشستن و محو تماشای یه بر نامه هایی هستن . کنجکاوی من گل کرده بود . حدس می زدم که اونا الان دارن چی می بینن . خودمو باید عقب تر می کشیدم و اون وقت حالتم خیلی بد می شد ولی از اونجایی که پشت به اونا قرار داشتم و اونا هم فکر نمی کردند که من بیدار باشم و به این فکر بیفتم که همچین تر فندی بزنم خودمو کشیدم  عقب تر و جمع تر و در یه حالت جنینی دراز کش شدم حالا می شد بیشر قسمتهای فیلمی رو که بی صدا بود دید . حدسم درست بود یه فیلم سکسی گذاشته بودند و داشتن می دیدن . دلم نیومد دیگه گیرشون بدم . چقدر تصویر شفاف بود و با چه دور بین هایی هم فیلمبرداری شده بود . کیر ی که می رفت داخل کس انگاری به اندازه یک تیر برق بود .  اون زن باید چه حالی کرده باشه . روی کیر همه خیسی اون زن و لکه های سفید هوس زن نشسته بود . کیر شق شده و تیز مرد نشون می داد که با چه حرص و هیجانی داره زنو می کنه . دوست داشتم چشامو ببندم ولی نتونستم . لعنتی ها کارشونو کرده بودند . ولی می دونستم در همین حده .. می تونم خودمو کنترل کنم تا بر گردم تهرون؟/؟ . نباید به این آسونی ها گول بچه بازیهای اونا رو بخورم و همراهشون بشم . هر چند اونا هم در همین حد و اندازه ها پیشرفت می کنند و اهل خیانت و هرزه گردی نیستند ولی من اگه بخوام از این حسها بگیرم خیلی سخته در ادامه بتونم خودمو کنترل کنم . اصلا باید ازهمون اولش از این کثافت بازیها فاصله بگیرم . ولی دلم می خواست در اون لحظه مهران بود پیشم و کیرشو می کرد توی کسم . کاش با هام میومد . کاش مهرزاد هم اینجا بود .. می ترسیدم بیش از این خودمو روی تخت حرکت بدم . ممکن بود خواهرام  متوجه شن که من بیدارم . برای همین راه راحت تری رو انتخاب کردم و دستمو گذاشتم لای کسم . و خیلی آروم باهاش بازی می کردم . بازی می کردم و چنگش می گرفتم . انگشتامو فرو می کردم توی کسم . تمام بدنم به یه حالتی رسیده بود که دستای مردی رو می خواست که از فرق سر تا نوک پامو لمس کنه . آتیش هوس منو بخوابونه . یه نگام به تصویر تلویزیون بود . ولی همش فکرمو می بردم پیش مهران  از این که اونه که داره منو میگاد . اونه که داره منو می کنه . ولی می دونستم کیر اون مردی که رفته به کس زن , منو تحریک کرده نه فکر کردن به کیر شوهرم . نه .. نهههههههه نههههههههه من نباید این جوری شده باشم . پریسا خودت رو ناراحت نکن . این طبیعیه که این جوری حشری شی . تو که گناه نکردی .. هوس داشت منو از پا مینداخت . تنم داغ شده بود . فیلمی که داشتم می دیدم به صحنه های حساس تری رسیده بود . در همین لحظه یه مرد دیگه ای هم وارد شد . شاید شوهر اون زن بوده که سر زده وارد شد . حتما الان پدرشو در میاره .. ولی زنه با لبخند داشت با اون مرد حرف می زد . اون مرد دوم هم در جا خودشو برهنه کرد و مرد اول رفت زیر دراز کشید تا به کس کردن خودش ادامه بده و اون کیر دوم وارد کون زنه شد .. دو تایی داشتن اونو می گاییدن .. دیگه منم واقعا حس کردم دارم به بیراهه کشیده میشم . چون این تصور رو در خودم به وجود آورده بودم که اگه من به جای اون زن بودم و دو تا کیر می خواست وارد دو تا سوراخام بشه چیکار می کردم .. یعنی من نباید خجالت می کشیدم که در آن واحد دو تا مرد دارن منو میگان ؟/؟ من عادت داشتم با عشق خودمو تقدیم همسرم بکنم . اگه یه زمانی دو تا مرد می خواستن منو بکنن چه عشقی داشتم که تحویل اونا بدم . با این افکار فانتزی خودمو مشغول کرده بودم . اون دو نفر توی کس و کون زن آبشونو خالی کردند . کیرشونو کشیدن بیرون .. اوج هیجان بود وقتی که می دیدم آب فوران کرده از کس و کون زن داره می ریزه بیرون و اون با چه هیجانی این آب ها رو جمع کرده اونا رو لیس می زنه و بعد روشو  بر می گردونه دو تا کیر رو با هم فرو می بره تو دهنش و می بینه  که اینجوری سخته یکی یکی ساکشون می زنه  .. ظاهرا فیلم تموم شده بود و صحنه عوض شده بود . من هم خیلی آروم خودمو بالا کشیدم . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر