ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 48

لاله هیجان زده شده بود . از این که تا دقایقی دیگه هوتن بیاد و کس  اونو بگاد دل تو دلش نبود . ولی هوتن قانع نشده بود که لاله توسط اون دختریش گرفته شده . حق هم داشت . یه ناراحتی خاصی رو می شد در چهره اش دید . با این که در حال گاییدن فروغ بود ولی دوست داشت بر لاله تسلط خاصی داشته باشه . اصلا از این موضوع خوشش نمیومد که اون یعنی دوست دخترش رو یکی دیگه گاییده  دختریشو گرفته باشه .. دسته جمعی یک تنفسی به خودمون دادیم ,  از اونجایی که نمی خواستیم سکس مادر و پسر رو رواج بدیم وخود فری و فروغ هم دوست نداشتن که تابوی بین اونا شکسته  . -لاله راستشو بگو با کی رابطه داشتی . تو با منم دوست بودی و همش می گفتی که می خوای دختر بمونی ولی رفتی و به من خیانت کردی -خیلی پر رویی هوتن .. خواستم لب باز کنم موضوع رو به هوتن بگم لاله نذاشت .. -شیدا بذار اون هر جور فکرمی کنه بکنه .. بذار منم حالمو بکنم و حال بگیرم . هوتن چند بار بهت  گفتم که من از این که یک مرد به یک مرد دیگه کون بده خوشم نمیاد اون وقت تو و فری با هم همجنس بازی می کردین . تو که به من و حرفام توجه داشتی . این کجاش غیرت بود . اصلا تو مرد نبودی . حالا از این ناراحتی که چرا من با یکی دیگه رابطه داشتم .؟/؟ تازه تو الان داری فروغ جونو می کنی من که اعتراضی نکردم . با این حال هوتن فکر می کرد که به اون تو هین شده . دیگه بی خیال شده بود . کمر لاله رو گرفت و به خودش و اون یه استیل سگی داد . از پشت کیرشو فرو کرد توی کس لاله .. -نههههههه نههههههه هوتن من نمی خوام من ازت خوشم نمیاد . نکن این کارو با هام نکن . -بگو کدوم پسر با تو بوده .. -بهت نمیاد که غیرتی باشی . مردای کونی هم مگه غیرت دارن ؟/؟ .. فری رفت یه چیزی بگه که مادرش نذاشت . منم تا رفتم از پشت بکنم توی کون هوتن دیدم فری پیش دستی کرد کیرشو فرو کرد توی کون دوستش .. آخخخخخخخخ الان فاجعه و آشوبی به پا میشه .. ولی یا لاله حواسش نبود یا این که چیزی نخواست بگه . ظاهرا هوتن با اشاره دست فری رو کشونده بود طرف خودش که اونو بگاد . من می خواستم بکنم تو کون  هوتن که از قرار معلوم باید می کردم توی کون فری . .. از طرفی این فروغ هم که دیگه ول معطل مونده اومده بود آخر صف تا رو زمین دراز بکشه و من در حالی که دارم کون پسرشو می کنم اونم حالی بکنه .. -فروغ جون یه کاری بکن که به دو کار بیارزه . من جات بودم می رفتم یکی از اون کیرای مصنوعی رو به خودم می بستم می کردم توی کون شیدا که من باشم و منم یه جوری از پشت کست رو دستمالی می کردم  . البته این جوری سخت می شد ولی دو طرفه میتونستم  حال کنم . خود خواهی به این میگن دیگه . ....اگه فری می تونست مادرشو بکنه دیگه این همه اگر و مگر نداشتیم . چه صحنه ای شده بود . فروغ داشت با دیلدو منو می گایید و منم داشتم کون پسرشو می کردم . پسرش هم کیرشو فرو کرده بود تو ی کون دوست پسر خودش هوتن و هوتن هم که لاله رو می کرد   و در میون ما سه تا زن تنها زنی که داشت کس می داد لاله بود البته من که کس نداشتم . عجب صحنه ای شده بود  . گاهی خودمو کج می کردم تا یه جورایی بتونم صحنه کون دادن هوتن رو ببینم .  با این که لاله می گفت چندشش میشه از این که کیر یک مرد رو در کون مرد دیگه ببینه من لذت می بردم . من این چیزا حالیم نمی شد که دیگه حس مردونگی چیه و زنونگی چیه . فقط اینو می دونستم که هم از کون دادن لذت می برم و هم از کون و کس کردن . هر چی فکر می کردم که تفاوت من و هوتن و فری در چیه فقط  نابار وری خودم به ذهنم می رسید و یه خورده شکل سینه ام . البته اونا ریش و سبیل داشتند و من نداشتم و بیشتر منظورم همون ساخت تناسلی بود . هوتن :  درسته که ندادی به من تا برات بازش کنم ولی کس تنگ و با حالی داری . -کوفتت بشه هوتن .. کوفتت بشه . همینشم از سرت زیادیه . تازه این اولین کوسی نیست که داری می کنی . اینو هم یادت باشه . شما مردا همه تون خود خواهین . چطور تو دوست داری که من برای اولین بار به تو کوس بدم  یا اصلا فقط مال تو باشم ولی خودت قبلش هر کاری که دوست داری انجام بدی . حالا  هم که داری کیف می کنی معلوم نیست که این کس من داره بهت حال میده یا کیر فری . داری دوکیفه کار می کنی .. چند بار بهت بگن که من از کون دادن مردا خوشم نمیاد . -تو دیگه حرف نزن دختره خائن .. لاله دیگه خیالش نبود . تصمیم داشت که از زندگی لذت ببره . اون جوری که حس کرده بودم و بوش میومد امشب کیر فری رو هم باید در سوراخ لاله می دیدیم . بعضی از کون های آقایون چقدر تمیز و اپیلاسیون شده هست . حال می کردم کون فری رو می گاییدم . می دونم فری هم از گاییدن کون هوتن خیلی لذت می برد . اونا خیلی به خودشون می رسیدن . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر