ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 124

چه ناز بود گردی کونش .. چقدر شاعرانه بود وقتی اون نور بنفش و صورتی رو بدنش پخش می شد ..  فضا طوری بود که همه چی رو هم می تونستی به رنگ طبیعی ببینی و هم به اون رنگ هایی که  پخش می شدند .. دلم نمیومد کار رو خیلی زود شروع کنم . دوست داشتم در هر مرحله ای توقف زیادی داشته باشم .
مهران : شیدا جون خوشت میاد ؟ از کیرت معلومه که خیلی لذت می بری ..
 -آره ولی زیاد سفت به نظر نمیاد .
از پشت دستشو به کیرم رسوند و در حالی که با هاش بازی می کرد گفت خوبه دیگه . همین که بتونه بره توی کون من و حال بده و صفا کنم  دیگه چی می خوام از این بالاتر ؟!
-آخخخخخخخخخ فدای تو . تو چقدر ماهی مهران ..
 دیگه بی تاب شده بود . می دونستم که برای کون دادن داره ثانیه شماری می کنه .. زبونشو در آورده و اونو بین دو تا لباش می گردوند . دو تا دستاشو هم گذاشته بود دو طرف کونش و دو طرف کونشو باز و بسته میکرد و سعی داشت که سوراخ کونشو نشونم بده و بیشتر حشریم کنه .
مهران : یه خورده از اون کیرت رو به سوراخ کونم بمال .. من دیگه تحملشو ندارم . به خورده بمال می خوام باور کنم که هست . می خوام باور کنم که تا چند دقیقه دیگه اونو  حسش می کنم ..
سر کیرمو به سوراخ کونش مالیدم .
 -مهران جون اگه اجازه میدی کونتو روغن مالی کنم . کیر منم الان در بهترین شرایط خودشه که فرو بره توی کونت ..
 -هر کاری دوست داری انجام بده .
 انگشتمو به کرم آغشته کرده اونو رو سوراخ کون مهران قرار دادم . صورتمو به صورتش نزدیک کردم تا در همون حالت ببوسمش .. خیلی خوشگل شده بود . عین یه عروسی که شب زفاف می خواد بره زیر کیر شوهرش.  اون مرد هم خودشو برای من آماده کرده بود تا کیرمو بکنم توی کونش . می دونستم اگه به این مرد بگم مهران کونی نه تنها بدش نمیاد بلکه لذت هم می بره . نمی دونستم کیرش در چه وضعیتیه . منم یه حس عجیبی داشتم . انگشتمو فرو کردم توی  کونش .. خوشش میومد . لباشو که می بوسیدم از هیجان زیاد لبامو گاز می گرفت .. چند بار پشت هم انگشتمو فرو کردم توی کونش و بیرون کشیدم .  یه انگشت دیگه رو هم کرم زده اونو توی کون خودم فرو کردم و با این تصور که این کیر مهرانه که رفته توی کونم . نفسهای مهران به شماره افتاده بود . داغ شده بود . یه پهلو کرده بود و منتظر بود که من کیرمو بکنم توی کونش .. یه قلق گیری خوب هم انجام دادم .. کیر  کرم مالی شده رو به سوراخ کون کرم مالی شده مهران مالیدم .. سر سفت کیر سفتمو رو اون سوراخ مالوندم . با  چند حرکت اون قسمتو تنظیمش کردم . مهران هم خودشو از پشت به کیرم می مالوند ..
مهران : آخخخخخخخ چرا فشارش نمیدی بره داخل ...
 -نمی خوام دردت بگیره و از کیر من خاطره بدی داشته باشی آقا مهران ...
 مهران : من مهران کونی تو هستم . بکن دیگه . کونم هوس کیر داره ..هوس کیر تو رو . سمیه میگه اگه شیدا تو رو بکنه دیگه نمیری به مردای دیگه کون نمیدی  . شیدا تو خیلی خوبی . می دونم با هوس و با تمام وجودت می کنی توی کونم . آخخخخخخخخ من کونم می خاره . می خاره ..
 -من که الان با انگشتم خارششو گرفتم .
مهران :  می خوام بازم بگیریش . بازم این کارو بکنی . این دفعه با کیرت ...
 کیف می کردم . مهران کونی رو به زانو در آورده بودم . مهران شیر شده بود تسلیم کیر .. یه لذتی که از بچگی رو کونش نشسته بود همچنان با هاش بود طوری که نتونست فراموشش کنه ..  مهران طوری جیغ کشید و اظهار خوشحالی کرد که من فکر کردم امام چهاردهم اونو به حضور طلبیده ..
مهران :  رفت رفت سرش رفت .. حالا بقیه اش هم میره . فشارش بده . بفرست بره . خیلی عالیه . جووووووون ..  کیرمو با یه فشار دیگه فرستادم که جاشو محکم تر کنه  مهران : آخخخخخخخخ ... جاااااااان .. سمیه کجایی ؟ رفت .. رفت .. رفت ....
 -مهران جون چرا جیغ می کشی ..
مهران : بذار بیاد و منو ببینه چه جوری دارم زیر کیر حال می کنم .
دیگه یادش رفته بود  که پاک از بابت این مسئله که سمیه کیر منو ببنه یا در این وضعیت قرار بگیریم ناراحته . چقدر خوشم میومد . کونش همچین تنگ بود که منو به یاد وقتی انداخت که واسه بار اول داشتم می کردم توی کس لاله . هر چند لاله هنوزم کسش تنگ بود. کیرم خیلی راحت می رفت توی کون مهران و بر گشت می کرد .. مهران : آههههههه عالیه .. عالیه ... شیدا .. چه کیفی داره .. آخ جان .. تا حالا همچین کیری نرفته بود توی کونم . دردم نمیاد .. دارم حال می کنم . کیپ و چسبون .. وااااااییییی می چسبه ..می چسبه .
 شونه های مهرانو گرفته شیرشدم و با سرعت زیاد تری کونشو می گاییدم .... ادامه دارد .... نویسنده ..... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر