ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 101

کیر جبار همین جور داشت توی کس من حرکت می کرد یه حرکت خزنده . تمام بدن منو به آتیش کشیده بود .. دوست داشتم نرم بره تا اون جایی که می تونه و بعد با همون سرعت برگرده ودوباره حرکتشو شروع کنه . این جوری لذتش  اوج می گیره .اونم متوجه شده بود که داره چیکار می کنه  . هیجان زده شده بود .
-اووووووووففففففف  فدای این شکل و قالب بشم من . قربونش برم من . مال خودمه . مال خودمه . معلومه این کس , کیر خورده نیست .
 راست می گفت این کس  زیاد کیر نخورده بود . بلکه این کون من بود که همش در حال کیر خوردن بود . اون چقدر خوب متوجه این قضیه شده بود . امید وار بودم که  متوجه کار کرد کون من  نشه و نگه که این کون قبلا به  اندازه کافی کیر خورده و کلاس من بیاد پایین . طوری بهش حال میدم که اصلا به فکر اینا نباشه . چقدر دوست داشتم اون لحظه ای رو که کیر فرو میره توی کسم و بر می گرده عقب رو ببینم اون چیز کلفتی که تا دقایقی دیگه وارد کونم   میشه . دنیا می گفت این مرد از اون کون کن های حرفه ایه طوری فرو می کنه توی کون آدم که اصلا آدم نمی فهمه کی رفته اون داخل ولی درد رو که نمیشه ازش فرار کرد . فکر کرده آتنا هم مثل بقیه کونی هاست . ما به اندازه کافی کیر خوردیم تا افعی شدیم . ولی این کیر واقعا از اون افعی ها بود .  دستامو از پشت رو برشهای کونم قرار داده اونا رو بازشون کردم تا جبار به دیدن کون من بیشتر به هیجان بیاد . اون مثل بچه هایی که اگه شیطونی کنن اونا رو از بازیچه شون دور می کنن همش قربون صدقه من می رفت و می گفت  که دوستم داره منومی خواد . کاری می کنه که همیشه راضی باشم و اگه از شوهرم جدا شم عقدم می کنه .. واقعا زده بود به سرش . با این پولش می تونست بره یکی مشابه من گیر بیاره . شایدم عاشق اخلاق و کس خلی من شده بود . حالا دیگه حس اونو داشتم که کیرش خیلی راحت تر داره توی کسم می گرده . چون بی اندازه خیس کرده بودم .. با این که به کونم بی حسی زده بودم  بازم حس هیجان دریافت کیر مقعدمو آتیش داده بود . تصور این که این کیر تا چند دقیقه دیگه وارد کونم شه خود به خود  داخل کونمو تحریک کرده بود . و این خواست و نیاز تمام وجودم بود که جبار داشت با آتیش زدن کسم  این نیازو بیشتر و بیشترش می کرد . خودمو از پشت همراه با حرکات کیرش به بدنش می ما لوندم ..
 -آهههههه نههههههه آتنا .. بکن بکن .. خوشم میاد .. با این که کیر خورده نیستی ولی کیر گیر خوبی هستی . من همینو دوست دارم . از همینش خوشم میاد ..
 گفتم بهتره حالا که تا این جا رسیدیم و  حالا که به اندازه کافی خیسی هوسمو روی کیرش ریختم یه چیزی هم گفته باشم .
 -جبار تو از چه چیزا که خوشت نمیاد . حالا راستشو بگو . مردا خیلی کون پر ستند . تو هم از کونم خوشت میاد ؟ از سوراخش چی ؟ فکرای بد بد که تو سرت نیست ؟ کیرشو به نرمی ولی با سرعتی بیشتر از قبل توی کسم حرکت داد و چند تا انگشتشو گذاشت روی سوراخ کون من . یعنی اون با فرو کردن یه انگشت فهمیده کون من  کار کردش زیاده ؟ نمی دونم هر طوری باشه مهم اینه که خوشش میاد و می خواد که منو بکنه .
-تو چی فکر می کنی ..
-هر فکری که می کنم درسته جبار
 -باشه خانوم خوشگله  فعلا  که دارم کست رو می کنم .
 -بکن .. بکن جبار من سوختم . هر کاری که داری می کنی درست انجامش بده . پسر خوبی باش که اگه خوب حال بدی و با من راه بیای آتنا اهل حاله . ولی فقط برای اونی که دوستش داره .
-منو دوستم داری ؟
 -مرد آقایی هستی .. اوووووووههههههه .. چقدر داغه .. سوختم سوختم ..
 راستی راستی در حال سوختن بودم .. تمام کیرش یه خمپاره آتیش بود که داشت منو می سوزوند .. سه تا انگشت وسطی روکه  گذاشته بود  روی سوراخ کونم اونارو به آرومی فرو کرد توی کون .
-اووووووهههههه جبار جبار ..
 این کارش هوس منو فوق العاده زیاد کرده بود .. بوی سوختن خودمو حس می کردم .. وقتی یه دست جبار رو روی سینه ام حس کردم دیگه متوجه شدم  قلب و روحم با هم داره کنده میشه ..
 -ناقلا .. خوب بلدی کارت رو بکنی ..
-دردت میاد ؟
-نهههه نهههههه این انگشتات توی کون من لذت منو زیاد تر می کنه . تو ناقلا داری کاری می کنی که وقتی کیرت رو فرو کردی توی کون من راحت تر تحمل کنم .. وووووووییییییی کون دادن خیلی سخته . من می دونم . می دونم ..
داشتم واسش ناز می کردم .. جبار تحرکشو زیاد تر کرده بود .. حالا که دوست داشتم بیشتر حرف بزنم و عشوه گری کنم طوری کیرشو می کوبوند به ته کسم که انگاری قدرت حرف زدنوازم گرفته بود و همش دوست داشتم در عالم بی حسی و لذت باشم .. -خوبه ؟ خوبه ؟ همین جوری بکنم ؟
 -آره آره جبار همین جوری بکن ... من دیگه جون ندارم . بزن بزن ..
 -یه دست دیگه شو ازروی  سینه ام برداشت و با کف اون دست محکم می زد به روی کونم .. حریصانه این کارو انجام می داد ..  مثل مردای خشن نعره می کشید .. می گفت که از لرزش ژله ای کونم لذت می بره . واقعا حریص بود . اون با حرکت کیرش و وفشار بدن و ضربه ای که به کونم می زد تا کیرشو توی کسم نگه داشته باشه به اندازه کافی  کونمو می لرزوند . ولی خوشم میومد از این که تونستم اونو تا این حد سست و ناتوان ببینم . چشامو بسته بودم و رفته بودم به عالم خوشی .. پنجه هامو به تشک و ملافه می فشردم . بالشو به دهن نزدیک ترش کرده  و گازش می گرفتم . راه دیگه ای برای فرار از هوس وجود نداشت ..  وقتی به این فکر می کردم که بعد از کوسم سوراخ بعدی که باید از این کیر پذیرایی کنه سوراخ کونمه  احساس می کردم دارم ارگاسم میشم .. چه شیرین بود  و دلپذیر اون لحظه ای که آب کسم حرکتشو شروع کرده بود و می خواست یه راهی به سمت بیرون پیدا کنه . می دونستم که منم کیرشو سوزوندم . آتیشش دادم اون کیر کلفتو  که  کس منوهم به اندازه کافی داغش کرده بود .. ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر