ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 102

آب کسم همین جور به نرمی در حال ریزش بود و اونم کیر کلفتشو تا اون جایی که جا داشت و می تونست به داخل کسم می کشید و با یه فشار لذت بخش اونو به سمت عقب کشیده به سمت جلو می فرستاد .  -آخخخخخخخ .. واااااایییییی جبار ادامه بده ولم نکن  تا حالا این جوری آبم خالی نشده بود . یه لحظه متوجه شذم که حالا اینی که توی کسم حس می کنم آب خودم نیست . اون در بهترین موقع آب کیرشو روونه کسم کرده بود ..  چقدر این مرد و کیرش تشنه این بود که توی کسم آب بریزه و سیرابم کنه . هم خودش خنک شه و هم به من تشنه آب برسونه دیگه منتظر نشده بود که من ازش بخوام که توی کس من خالی کنه . چقدر زیاد .. چقدر غلبظ .. یه لحظه فکرم رفت پیش کیر اسب .. هر چند تا حالا کیر اسب توی کسم نرفته بود ولی هوس اونو داشتم  دقایقی پیش این احساسو داشتم که کیر جبار از نظر کلفتی  و درازی دست کمی از کیر اسب نداره و حتی اونو کلفت تر هم می دونستم  و وقتی که منی داغ اونو توی کسم حس کردم متوجه شدم اشتباه فکر نمی کردم چون به اندازه کیر یک اسب آبشو توی کس من خالی کرده بود .. دیده بودم که اون حیوون چقدر آب داره ..  چند تا انگشتشو که از کونم در آورده بود یک بار دیگه فرو کرد اون داخل . تمام وجودم آتیش بود  . تمنا و نیاز بود . حالا دیگه داخل مقعد من بیش از اندازه به هیجان اومده منتظر لحظه ای بود که اون با کیرش بتونه  کون منو بکوبونه وبه من لذت بده . عشق  بده . چقدر زندگی رو قشنگ می دیدم وهمه چی لذت بخش بود . آب کیرش  زیاد تر و زیاد تر می شد فضای کسم سنگین شده بود . من همچنان داشتم لذت می بردم دیگه طاقت نداشتم هم می خواستم  که اون کیرشو بیرون بکشه و هم به کارش ادامه بده . حالتی که در خیلی از سکسهای دیگه هم به من دست داده بود ..
-عالیه عالیه .. خیلی عالیه . تو نمونه ای آتنا . تو فوق العاده ای ... تو ملکه دارندگان کون جهانی ..
 نفهمیدم که این اصطلاح عجیب و غریب جهان  رو از کجاگیر آورده ولی می دونستم که منظورش اینه که من بهترین کون دنیا رو دارم . ادامه داد
-آتنا تا این جاش هر کی رو می گاییدم دادش در اومده بود . با این که کست تنگه ولی ضربه خور و ضربه گیر خوبی داری  .
 دست از سر کون من بر نمی داشت . انگشتاشو از سوراخ کون من بیرون کشید . تا رفتم اعتراض بکنم و بگم که اون حالت خیلی خوب بود و به من لذت می داد دیدم یه حرکت دیگه ای کرد که خیلی خوشم اومد . با  سه تا از انگشتاش و به نرمی روی سوراخ کون و مقعد منو نازش می کرد و آروم می مالوند .
-چقدر خوشگله . چه چین های بر جسته ای داره . یه کبودی مختصر که مال همه کونهاست . چین هاش ریزه تیزه . یه خورده به طرف بالاست ولی مثل یک غنچه تازه هست .  من استرس دارم . نمی دونم .  راستش دیوونه این کون  شدم .د لم می خواد کیرمو توی اون کون حس کنم . نمی دونم تو چه حسی داری ...
اون کیرشو از توی کسم بیرون کشید ..
واییییییی عجب آبی از کسم شروع کرد به پس ریزی . تموم شدنی نبود . با این که   به سوراخ کونم محلول بی حس کننده زده بودم ولی کف دستمو گذاشته بودم زیر کسم و تا اونجایی که می تونستم آب کیر جبار رو به سمت کونم هدایت کردم . داشتم کاری می کردم که اون ناحیه خیلی خوب خیس بخوره و حسابی راهش باز شه . یک کرم طبیعی .. پر ویتامین .. می خواستم بهش بگم می تونی همین حالا کیرت رو فرو کنی توی کون من . چون بهترین وقت ممکن بود .  به اوج هیجان و لذت رسیده بودم .هنوز مزه کیراون زبر کس و ناحیه کونم نشسته بود . کیرشو در وجودم لمس کرده گرمی آشنایی اون برای اون ناحیه تازه بود .. راحت بگم سرد نشده بودم و اثر بی حسی هم می تونست تا حدودی تاثیر داشته باشه
 -چی میگی آتنا . هر چی تو بگی . تو به اندازه کافی به من لذت دادی . با من راه اومدی . تو مهمون منی و این کیر وصاحبش باید تا اونجایی که می تونه ازت پذیرایی کنه و کاری کنه که بهت خوش بگذره ..
 -نمی دونم جبار . نمی دونم . تو خودت می دونی . تو خودت می دونی . فقط اگه می خوای کاری بکنی همین حالا بکن . طوری همه جای کونمو تحریک کن که بتونه تحملشو زیاد تر کنه . من به شوهرم راه ندادم . ولی تو چون خیلی آقایی و واقعا مهمون نوازی من دلم نیومد و نمیاد که به تو نه بگم . یه جوری رفتار کن که فقط کارم به بیمارستان نکشه . بالاخره باید کونم فتح شه . جبار خان فاتح ..
 اون عین خر کیف می کرد و یک ریز ابراز احساسات می کرد بدون این که از حرفاش چیزی بفهمم . هر چه بیشتر طولش می داد بیشتر نگران می شدم . نه نههههه آتنا کون تو بزرگ ترین کیر گیر دنیاست . این باید در کتاب آمار گینس ثبت شه . تو می تونی . تو همونی هستی که سه تا کیر روتوی کونت جا دادی . درسته که فعالیتشون کند شده بود  و این سه تا کیر زیاد نتونسته بودن پیشروی کنن ولی کلفتی سه تا کیر که بیشتر از کیر این جبار بود .. نترس .. خودت رو غرق این مسئله کن . تو باید نشون بدی که در کون دادن هیچ زنی به پات نمی رسه . جبار بازم دستای پهنشو روی کونم قرار داده بود .  ماچ و بوسه دادنهاشو  روی کونم یک بار دیگه از سر گرفت ..
-جبار خوبه حالا می تونی توی کونم فرو کنی . کیرت رو زود تر بکن توی کونم ..
 با این که کونم خوب خیس خورده بود  سر کیر خودش و کون منو یه کرم مخصوص هم مالید .. حس کردم یه فشاری به کونم اومده و دیگه خبری نشده ولی یهو سنگینی عجیبی رو در ابتدای راه کونم حس می کردم . همون جوری که تعریف  این کیر بادمجونی رو شنیده بودم  اون اول همچین می کنه توی کون آ دم که اگه شخص منتظر اون کیر نبوده باشه نمی دونه از کجا خورده .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر