ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانواده خوش خیال 7

سپیده : مامان حالا ابن قدر ناز نکن . یادت رفته چقدر از کیر بابا سیامک شکایت داشتی و می گفتی که اون حال و هوای جوونی رو نداره -عزیزم کیر بابات که حرف نداره . نیست که خودت هر بار میری بالاش دل نداری بیای بیرون ؟/؟ -مامان من از روی عشق و علاقه و محبت دخترانه منه که میرم رو این کیر میشینم دلشو ندارم بیام پایین . من و اون کیر به هم یک وابستگی داریم . اون از جنس منه . دارم با خودم تر کیب میشم . -وااااااووووووو .. اکی .. اوکی .. دخترم چه شاعرانه .. حالا پدر پرست شدی .. سروش : چقدر حال میده شما دو تا مادر و دختر رو با هم گاییدن  و شنیدن این جور کل کل کردنای شما . خیلی بهم مزه میده .. ولی اگه بدونین از نظر شرعی چه گناهی می کنین . چون مادر و دختر رو نمیشه با هم گایید . یعنی اگه مادر رو گاییدی دختر بر تو حرام میشه برای همیشه و اگه دختر رو گاییدی مادر بر تو حرام میشه .. سپیده : تو اول منو گاییدی مگه غیر اینه .. سوسن می خواست حال سپیده رو بگیره -ازکجا می دونی  اون اول تو رو گاییده . شاید وقتی که اومد برای خواستگاری یه دختر سر مایه دار و خوشگل و خودش امکانات زیادی نداشت من براش شرط گذاشته باشم به شرطی تو رو به عنوان دو ماد خونواده ام قبول می کنم که اول منو بکنی . این طور فکر نمی کنی ؟/؟ -آره ؟/؟ مامان . سروش راست میگه .  تو قبل از از دواج من رفتی زیر کیر اون تا بهش مجوز بدی ؟/؟ -تو چقدر زود باوری و قبول کردی . بر فرض هم که رفته باشم حالا که کوس و کون ما پیش هم هواست . سروش بی خیال این حرفا سر گرم گاییدن زن و مادر زنش بود و داشت چهار تا سوراخو با هم می گایید ......سهیل و سارا هم که سخت سر گرم بودند و نمی دونستن جریان چیه . هیجان داشت اونا رو دیوونه می کرد . خیلی سخت بود  برای سارا که بتونه بکارت خودشو حفظ کنه در کشوری که با سنتهای کشورش فرق می کرد . اون تازه به ایران اومده بود . هنوز اون جور که باید و شاید به خیابونها نرفته .. با ایرانیان و هم وطنان خودش دمخور نشده بود . -سارا سارا بریم اون طرف چمن .. لا به لای درختا پیش استخر ... سهیل سارا رو خوابوند . شورتشو پایین کشید . پا هاشو باز کرد و کسشو لیسید .. اون قدر میکش زد که سارا بی اختیار چمنهایی رو که دور و برش بودند می کند و به این طرف و اون طرف مینداخت .. -داداش من کیر می خوام . بکن توش بکن توش ... -نهههههه نههههههه سارا من بیشتر از تو می خوام که این کار رو بکنم ولی نمیشه . نمیشه نمی تونم . موهای لخت و صاف سهیل روی کس خواهرش می غلتید و لذت اونو دو چندان می کرد .. سهیل دستای سا را رو رو چمنها قفل کرده بود و بهش اجازه حرکت بیشتری  نمی داد . سارا داغ شده بود . حس کرد که می خواد با فشار یه آبی رو خالی کنه .. داخل کس و زیر نافش یه چیزی سنگینی می کرد . یه لحظه حس کرد که یه چیزی ازش پاشیده . بی اختیار می خندید و سهیلو می بوسید . -داداش داداش دوستت دارم عشق من . دلم می خواد با هم سکس کنیم این جوری قبول نیست -سارا چند بار باید بهت بگم من بیشتر از تو می خوام که با هم حال کنیم و تو رو بکنم . ولی برای تولد ما یه بر نامه هایی دارن . اگه بابا بفهمه که تو دختر نیستی شاید خیلی ناراحت شه . -اون از کجا می خواد بفهمه .. -مگه ندیدی . اینجا اصلا حساب و کتاب نداره . شوهر عمه داشت عمه و مادر بزرگو با هم فک می کرد . آخه من چی بگم به تو دختر . درسته که ایرونی هستی ولی هنوز فکر ایرونی داری . تا کی باید من کنار تو باشم . تا کی . -می تونم بخورمش ؟/؟ -بیا بخور نوش جونت .. کیر سهیل رفته بود تو دهن خواهرش .. خیلی دلش می خواست اونو فرو می کرد توی کس یا کون خواهرش ولی سینه های ناز و دخترونه سارا اونو به خودش جلب و جذب کرده بود . -سارا همین جور رو چمنها دراز بکش ... سهیل کیرشوگذاشت بین سینه های خواهرش و خیلی آروم و بعد با سرعت بیشتری کیرشو به طرف بالا حرکت می داد . چه حالی می کردن با هم ... منی داغ سهیل سینه های خواهرشو داغ کرده بود . -سارا می خوام ببوسمت . -این که اجازه نمی خواد . اگه تو نمی گفتی من می خواستم ببوسمت . دو تایی شون در اون فضا حسابی حال می کردن . -سهیل اینجا خیلی بیشتر از امریکا خوش می گذره و راحت تریم . -آره سارا آسمونش که همین رنگه و تازه گلها و گیاهاش انگار با ما آشنان و دارن حرف می زنن -ولی بابا از خیابونا بد تعریف می کنه  . میگه باید روسری سرمون کنیم . لباسای فانتزی که قسمتهای وسوسه انگیز تنمونو نشون میده نپوشیم . خب سارا جون هر کشوری مقررات مخصوص خودشو داره و نمیشه گیر داد . ولی این قدر سخت گیری هم خوب نیست . میگم چطوره یه سری به پشت پنجره عمه جون اینا بزنیم بعد بر گردیم به اتاقای خودمون -بد فکری نیست . .. -وااااااییییی داداش شوهر عمه رو .. عمه سپیده و مادر بزرگ سوسنو نگاه چه جوری دهنشونو رو به کیر آقا سروش باز کردن . -سارا جون خیلی سخته این جوری تقسیم آب کردن . به کمر فشار میاد مگر این که مرد هنگام خالی کردن وای نایسته و آب کیرشو بین دهن این و اون تقسیم کنه -داداش تو اینا رو از کجا می دونی ؟/؟ -مثل این که من و تو کم فیلم ندیدیما .. شیطون .. جلوگیری کردن هم خب معلومه دیگه . وقتی یه مرد چند بار با دستاش آبشو میاره اگه وسط کار نخواد آبش بریزه و دوباره همون لحظه بخواد آبشو بیاره از یه مقدار با افت ریزش روبرو میشه .. -فدای داداش سهیل دانشمندم بشم ...... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر