ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 54

با این که درد زیادی رو در کونم حس می کردم ولی لذت هم می بردم و از پسرا می خواستم که سریع تر به کارشون ادامه بدن ولی ایرج که نمی تونست زیاد توی کونم مانور بده .ایرج : آنی جون من داغ کردم  داره میاد چیکار کنم .. تورج : منم همین طور .. -شماها حالا بچه کوچیک شدین ؟  اون وقت اگه آبتونو هم خالی کنین فکر کنم از اینی که هست قلمی تر شه .. باشه هر وقت دوست داشتین  خالی کنین .. راستش منم خودم به هدفم رسیده بودم . ولی دیگه دو تا کیر داشت سوراخ کونمو از بیرون هم جر می داد . حالا چهار نفر برای هیجان انگیز تر شدن صحنه ها فیلم بازی کرده بودند . من دیگه نباید اونو پیاده می کردم . خلاصه همون تبرک گرفتن کافی بود . دیگه اونا فهمبده بودند که آتنا کونی ترین دختریه که در این منطقه وجود داره و این برام نعمتیه .. دو تایی شون همزمان کیرشونو توی کون من حرکت داده و یک آن چشای تورجو که اون زیر خوابیده بود دیدم که داره هوایی میره و از اون طرف ایرج هم به آخی گفت و دیدم دو تا کیر داره توی کون من وول می خوره .. -جااااااان پسرا واقعا که مردونگی تونو ثابت کردین .. آخبشششششش چقدر این کونم آروم گرفته .. ولی حسابی کون گنده شده بودم . داشتم به این فکر می کردم آیا راستی راستی یا این آب خوردن ها کون آدم گنده میشه یا نه . در هر حال که خیلی به من مزه داد . -حالا پسرا دونه به دونه کس منو می کنین .  دیگه تا حدودی از اونا خوشم اومده بود . دلم می خواست بغلشون کنم و از روبرو کارشونو بکنن . دراز کشیدم تا یکی از اونا بیاد روم . ایرج اومد روم قرار گرفت  . -ببینم پسر واست کیری مونده که فرو کنی توی کسم ؟-به این میگن ایرج خان . اگه آتنا کونش شهرت جهانی داره کیر ما هم نمونه هست . تورج از اون زیر صداش در اومد -البته پس از کیر تورج .. -پسرای نمونه حالا به نوبت یه حالی به این ملکه کونی ها میدین  که ببینم این همه هارت و پورت که می کنین به کجا می رسین . ایرج تا حدودی راست می گفت . فکر نمی کردم بعد از اون آبی که توی کونم ریخته به این زودی تونسته باشه کیرشو سرپا داشته باشه ولی وقتی اون کیرشو کرد توی کسن حس کردم که شوهرم پژمان این کارو کرده .. توی دلم گفتم عزیزم پژمان جون باور کن من نمی خواستم این طور شه و این پسرا منو از کس بکنن . مقصر خودت بودی که منو وادار به کون دادن کردی و این قسمت کار هم نا خواسته بود . زیارتت قبول باشه که ما قابل نبودیم در جوار شما باشیم .. اولش نذاشتم ایرج منو ببوسه ولی بعدش حس کردم مزه کس دادن از روبرو و در حالت طاقباز اینه که لب روی لب قرار بگیره . حالا که من قبول کرده بودم شرایطو,  دیگه باید تا آخرش با مرام می بودم .. بعد از ایرج هم تورج اومد رو کار . ایرج  توی کسم خیس نکرد و هنوزم منو به ار گاسم نرسونده ازش خواستم که جاشو بده به تورج . حس کردم که تورج خیلی ماهرانه تر و فنی تر آدمو می کنه-اوهوووووویییییی بچه پررو .. با دهنم چیکار داری .. یه لحظه از این حرفی که زده بودم پشیمون شدم . به خودم گفتم آتنا تا حالا که رسم مهمون نوازی رو به خوبی به جا آوردی و تا می تونستی از این آقایون خوب پذیرایی کردی از ابن به بعدش هم تا می تونی مدارا کن تا با یه خاطره خوب از این جا برن . آخه ایرج کیرشو به دهن من فشار می داد و می خواست که من کیرشو ساک بزنم .. خلاصه بعد از این حرفی که زدم دهنمو باز کردم تا اون کیرشو فرو کنه داخل ولی دیگه حرکتی نکردم گذاشتم هر غلطی که دلش می خواد بکنه . یادم رفته بود یه تشکر و عذر خواهی هم از سحر بکنم که در واقع اون اومده بود این جا که حال کنه ولی من داشتم لذت می بردم . می دونستم که اونا بعد ازمن بازم مشغول میشن ولی شیره این دو نفرو کشیده بودم . ضربات محکم تورج که انگاری داشت پنالتی رو با آخرین زورش می زد منو سر حالم کرده بود . اون خیلی زود تر از شوهرم منو به مرحله ای رسوند که حس کردم دارم ارگاسم میشم .. می دونست چیکار کنه .. اتگشتاشو گذاشته بود روی سوراخ کونم .. اوووووخخخخخ همون جایی که دوست داشتم بیست و چهار ساعته کیر رو داخلش ببینم . همین کارش سبب شد که حس کنم همه جای بدنمو برق گرفته .. می خواستم جیغ بکشم ولی کیر ایرج بود توی دهنم . سحر هم اومده بود به کمک اونا . دهنشو گذاشت رو یکی از سینه هام .. حس کردم دارم می رسم به آخر خط . هیجان زده شده بودم . کیر ایرجو به شدت میک می زدم ... ادامه دارد .. .نویسنده ... ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر