ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 86

محجوبه که از قد و قامت کوتاه تری نسبت به بقیه بر خوردار بود رو هوا نسبت به بقیه یه حالت جذاب تری داشت که بیشتر توی دید میومد . نیما که در حال سکس با محبوبه عمه زنش و دختر نریمان بود با یه حسرت خاصی به صحنه نگاه می کرد . در هر حال اون , چهار تا زن دیگه غیر از همسرشو کرده بود و زنشو با بقیه به اشترک گداشته بود . نریمان از صحنه گاییده شدن نوه اش طوری به وجد اومده بود که بی اختیار دستش رفت روی کیرش و داشت با اون بازی می کرد . -اووووووووفففففف پسرا پسرا محکم تر .. کیر اسحاق این بار رفته بود داخل کس و احسان داشت کون محجوبه رو می کرد ..  نریمان همبن جور داشت جق می زد . رو کردم بهش و گفتم ببینم حاج آقا خیلی حال می کنی که نوه ات حسابی داره زیر کیر پسرای من کیف می کنه . دست پرورده خودم هستن . خیلی پسرای گلی هستن . بیا جلو .. بیا نریمان جون .. -پسرا! پیرمرده احترامش واجبه . می خوام کیرشو ساک بزنم . یه وقتی غیرت بازی در نیارین . این جا فعلا از این حرفا نداریم . با خوشحالی اومد جلو و کیرشو گرفت طرف دهن من . چه حالی هم می داد . ووووووویییییییی .. دستمو دور کیر نریمان لول کردم و گفتم حاجی عجب کیری ردیف کردی . منیژه دیگه کیف می کنه . -نه بابا اون قدرشو نمی دونه . از این به بعد سه تا کیر جوون گیر آورده که شب و روز می شینه با اونا حال می کنه دیگه ما رو تحویل نمی گیره .. منیژه : مرد حرف تو دهن آدم ننداز دیگه . من کی نسبت به تو بی توجهی کردم . صبر کن  بریم خونه ببینم همیشه کیرت به همین صورت می مونه . حالا اون دو تا آقای گل دارن نوه تو رو می کنن و تو خوشحال شدی .. محجوبه همچنان جیغ می کشید و کیر کیر می کرد .. نوروز که پس از دقایقی استراحت کیرشو فرو کرده بود توی کون مادرش منیژه گفت دخترم محجوب جون دو تا کیره که داره توی کس و کونت وول می خوره .. چه خبرته ! -اوووووووففففففف باااااباااااییییییییی  کسسسسسسم کسسسسسسسم اگه بدونی این بالا چه مزه ای داره .. مثل سر سره های بلند می مونه که آدم میره اون بالا میاد پایین .. بالای کسش یه جوری میشه .. اووووووففففففف منو بکنین منو بکنین محکم تر محکم تر ... منصوره : دخترم بازم جای شکرش باقیه که قبل از این که مردامون بیان ما  با این چهار تا پسر مشغول بودیم  هر کی ندونه فکر می کنه تازه رفتی زیر کیر این آقایون .. -ووووووووییییییی مااااااامااااااان سوختم چی دارین میگین .. چی داری میگی .. وقتی که آقایون ما اومدن ما هنوز سیر سیر کیر نخورده بودیم -عزیز دلم از وقتی که ازدواج کردی اشتهات خیلی زیاد شده من خودم اینا رو می دونم . زود باش دخترم  یه جوری حس بگیر الان منیژه خانوم زل زده تو رو نگاه می کنه مادر شوهر عزیزم که مادر بزرگ تو میشه منتظره کی ارگاسم میشی اونم بره رو هوا .. نریمان  که کیرشو فرو کرده بود توی دهن من گفت .. اوووووووهههههه چه عالی ! زن منو هم بفرستین رو هوا .. اون خیلی خوشش میاد .. اصلا به فکر کمر پسرای من نبودن . در این فکر بودم که حتما محبوبه هم که زیر کیر نیماست صداش در میاد که همین جورم شد .. -ببینم این جا من اضافه هستم ؟ یه لحظه  کیر نریمانو از دهنم در آوردم و گفتم جان من این جا که شیرینی شکلات قسمت نمی کنن که به مساوی به همه برسه . فکر کمر این آقایونو هم بکنین . یه کمی هم استراحت لازمه . بچه ها شما تا اونجایی که حس کردین توان دارین می تونین خانوما رو بکنین . این دستور از سوی ملکه مادره .. اسحاق : من یکی که توانشو دارم و حرفی ندارم ..احسان هم گفته برادرشو تایید کرد . -وقتی تنها شدیم دیگه برای من از کمر درد ننالین .. شما هنوز خیلی کار دارین و باید فعالیت زیادی انجام بدین . محجوبه : اووووووهههههههه من دارم ارضا میشم .. تنم داره می لرزه . خوشم میاد .. نیما جون ! شوهر گلم چقدر مزه داره .  دیگه واسه این لحظات زحمت تو رو زیاد نمی کنم . آخخخخخخخ چقدر خوب شد که همسایه هستیم .. .. این دختره مثل این که بهش خوش گذشته بود و نقشه ها داشت . از قرار معلوم هر وقت زیر کیر شوهرش ارگاسم نمی شد می خواست بیاد خونه مون در بزنه که پسرام اونو بکنن . فکر کرد اینجا قهوه خونه مش قنبر یا خونه قمر خانومه . محجویه چشاشو بسته بود و بالاخره پسرا رو این یکی آب کیرشونو خالی کردند . جنس تر و تازه و تر گل و ورگلو بهش آب دادن .... ادامه دارد .... نویسنده ..... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم عالی بود دمت گرم

ایرانی گفت...

ممنونم دلفین جان . خسته نباشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر