ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 62

در همین لحظه اشکان و رویا سراسیمه خودشونو رسوندن به نزد ما . درست در شرایطی بود که کبر من به طور ثابت در کون زن اشکان قرار داشت و ار بس خوشم اومده بود و داغ کرده بودم که آبم توی کس هما خالی شده بود .. اشکان : چت شده هما .. هما که آب کیر من مقعدشو داغ کرده بود به یه آرامش خاصی فرو رفته بود و جواب شوهرشو نمی داد . ولی کاملا برهنه بود و زیر نور کم و کیر من دراز کشیده بود .  منم روش یا همون پشتش قرار داشتم . اشکان : هما تو کون دادی .؟ الان کیر ایمان توی کون توست ؟ من چقدر ملاحظه تو رو کردم و تو هم همش می گفتی دردت میاد .. -اشکان جون فدات شم تو که می دونی من چقدر دوستت دارم . الان هم که می بینی کیر ایمان جون رفته توی کونم فقط سه چهار سانت رفته . بیشتر که نیست ..  از این که می دیدم شوهر هما اومده اونجا موی دماغمون شده خیلی ناراحت بودم . برای همین بیشتر خودمو روی هما دراز کرده و لبامو از پهلو رو صورتش قرار دادم و گونه هاشو بوسیدم . زبونمو گذاشتم رو لباش . دیدم داره یه چیزی بهم میگه . -چیه هما -ایمان جون کاریت نباشه . کیرت رو توی همون کون من داشته باش . به حرفای اشکان توجه نکن .. الان آب کیرت کونمو روون کرده . خوشم میاد کیرت همین طور توی کون من بمونه . دارم لذت می برم . جووووووووون هوس دارم . .. بعضی حرفاشو نمی شنیدم . چون نمی خواست بلند صحبت کنه و شوهرش بشنوه . -هما چی داری میگی .. -چرا این قدر داری گیر میدی ؟ مگه تو و رویا جون دارین با هم حال می کنین من حرفی دارم ؟ کیرمو داخل کون هما و یه خورده به طرف جلو حرکت می دادم . اشکان و رویا همچنان اونجا وایساده بودند . اشکان : ایمان جون فدات شم کیرتو زیاد توی کون زنم نفرست . من تا حالا به کون هما فشار نیاوردم . سوراخ کونش مگسیه . خیلی ربزه . -داداش هر سوراخی یه راهی واسه گشاد شدن داره . از یه جایی باید شروع کرد . رویا یه دستی به کون هما زد و گفت خوش به حالت اشکان . زن خوش کونی داری . حالشو ببر . منم هوس کون دادن کردم . با فاصله کنار هما دراز کشید و از اشکان خواست که بکنه توی کونش . از اون جایی که شوهر هما حس کرده بود که اصلا حس حسادت زتش تحریک نشده و بی خیاله ترجیح داد که اون فضا رو ترکش کنه . وقتی رویا و اشکان از اون فضا دور شدن  هما خوشحال شد و گفت آخیش راحت شدم از این که رفتن . آرامش منو به هم زده بودند . چه شب قشنگیه . هوای دلپذیر و ماه و ستاره و سکوتی که هوس آدمو زیاد می کنه . منم و تو .. این جوری لذتش بیشتره .. جووووووون چقدر حس خوبی دارم . با کسش بازی می کردم که بتونه زود تر سر حال بیاد .. -خوشم میاد . حتی از این قلقلکی هم که به من میدی لذت می برم . اووووووخخخخخخ جووووووووون ..   دو تا دستامو زیر بدنش قرار داده از کس  به بالاشو می مالوندم . -چه هیجان زیادی دارم . دلم می خواد هر ماه از این بر نامه ها بذارین . حتی اگه دو روز هم باشه .. خیلی تنوع داره حال میده ... .-خوب حال کردی ؟ -آره . توی کونم و مقعدم کیرت رو حس می کنم که همین جور داره داغش می کنه و میره جلو .. با انگشتام روی کسش پیانو می زدم . خیلی خیس کرده بود . -ببینم هنوزم هوس داری .. -اووووووففففففف چه جورم . منو ببوس .. چقدر عشقبازی در این فضای شاعرانه رو دوست دارم . لبامو گذاشتم رو لباش . حس کردم که شوک قوی تری می خواد تا بازم بتونم سر حالش کنم . انگشتامو فرو کردم توی کسش و به صورت عمود و دایره اونا رو می گردوندم . -ایمان الان جیغم در میاد . عیبی نداره بذار در بیاد . این جیغ هوسه . با اون درد کون فرق می کنه . اشکان حق نداره مزاحم من بشه . شوهرم حق نداره مزاحمم شه . اون بره رویا یا هر کی دیگه رو که دوست داره بکنه . جووووووووون .. اووووووففففففف آتیش گرفتم . تند تر .. بزن .. کسمو تند تر بمالون .. خلاصم کن .. اووووووههههههه ایمان .. جوووووووون .. -عزیزم کیرم دیگه بیشتر نمیره .. ولی خیلی کون با حالی داری . طوری کیرم درش قفل شده که دلم می خواد همیشه همون جا بمونه .. قربون کونت . اصلا کیرم نمی خواد تکون بخوره .. - نازکیرت رو بخورم . بازم کسمو می کنی ؟ می خوام این قدر منو بکنی که تا مدتها یادم بمونه چیکار کردی و بعد از اون مدتها دوباره بیاییم پیک نیک .. ... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر