ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 59

-اوخخخخخخ بیشتر بکن توی کونم
-خیلی آتیشی هستی آتنا.
 -عاشق حال کردن از راه کونم .
 -اگه بدونی چقدر به مردا لذت میده که یه زنی دختری عاشق کون دادن باشه .
 -جون من ؟ به نظرت کونم چطوره ؟
-جون میده که آدم واسش جون بده.
 -یه مرد واسش کون بده.
 -شاعر هم که شدی .
کف دست و انگشتاشو که روی کسم می مالوند خیسی اونو فرو می برد توی دهنش و انگشتاشو لیس می زد .
-جوووووووون .. آخخخخخخخ فدات شم . چقدر خوشمزه هست .
 -پس میگی اگه شوهر کنم اون خوشش میاد .
 -میگم تو با این علاقه ای که به این داری که کونت همش زیر یه کیر باشه و سوراخ مقعدت رو نوازش بده چطور می تونی بعدا شوهر کنی .
 -کاری به اونش نداشته باش .
-اگه شوهرت نخواد تو رو از کون بکنه؟
 -سیا جون  به نظرت مردی هست که از کون من فراری باشه ؟
 -نمی دونم شاید مردای زیادی باشن . من یکی رو می شناختم . الان خیلی وقته که اونو نمی بینم .  -
دوستت بوده ؟
-آره چند ساله نمی بینمش . یعنی چند سال بود که نمی دیدمش.
  -کون مجانی هم اگه گیرش بیفته نمی کنه ؟
-نمی دونم ..  کلاس میذاره و میگه زن از کون راضی نمیشه و من اگه این کارو بکنم با یه حیوون چه فرقی دارم . با این مدل حرف زدناش پاک آبرو آدمو می بره . خب می خوای کون نکنی نکن . اصلا کی بهت خواسته کون بده . واسه چی آبروی اونایی رو که می خوان کون بکنن  می بری ؟
 -فدات شم عزیزم که این تز رو داری . خیلی فر هنگت بالاست عزیزم . سیاوش قشنگ من .
 -چقدر کونت داغه .. اون داخل به نظرم آتیش سوزی شده .
 -اگه کیرت رو بیرون بکشی  همه جا رو دود می گیره .
-خیلی هم از بوی دود خوشم میاد .
-منم همین طور به شرطی که بوی دماغ سوختگی نباشه .
-من که دماغتو نسوزوندم .
 سیاوش همچنان داشت انگشتاشو رو سر کس من می گردوند . خیلی قلقلکم میومد .
 -پسر حواست هست  که یه وقتی انگشتتو نکنی توی کسم اون وقت شر درست میشه .
 -حواسم هست . آتنا جون من برات شر درست نمی کنم .
 -تو خیلی خوبی.
 -کاش یه زنی مث تو داشتم .
 -اون وقت هر شب کونشو می کردی ؟
 -کاری می کردم که از کون دادن توبه کنه .
-باید حواست می بود که اون کاری نکنه که تو از کون کردن توبه کنی .
-با من از دواج می کنی آتنا ؟
 -شوخیت گرفته ؟
 -نه عشق و دوست داشتن دیگه این چیزا رو نمی شناسه .
-آخه من الان پیش چند نفر دیگه دارم بهت حال میدم . اونا هم شاید منو بکنن .
 معین : شاید که نه حتما تو رو می کنیم.
 -ببینم شما خودتون کار ندارین  ؟ همش فالگوش وایسادین ؟
 سیاوش : نگفتی که دوست داری زنم بشی یا نه ؟
 -راستش دوست دارم ولی ..؟
-ولی چی راستشو بگو .
 -راستش من دوست دارم آزاد باشم . دیگه مشکلی به اسم شوهر نباشه که از این کارا نتونم بکنم .
 -این جوری حالش خیلی بیشتره ؟
-خیلی بیشتربه آدم می چسبه . تازه بعد از از دواج آدم باید همش با یه کیر حال کنه .
-اینو راست میگی دختر .. شاید واسه همینه که ما مردا همش در جستجوی زنی تازه و جدید هستیم .
-چقدر حرف می زنی .. کونم همین جور می خاره .
 -کیر کلفتشو داخل کونم می گردوند و و در یه حالت چرخشی داخل مقعد این کارو کرده آروم آروم بیرون می کشید . داشتم به این فکر می کردم که قبلا کدوم یک از این بر و بچه ها این شیوه لذت بخشو رو من پیاده کرده که دیدم یادم نمیاد .
-بگو چی می خوای  ؟
-تورررررررررو فقط تو ررررررو .
-بگو کجات می خارررره عزیزم؟
 -کونننننننم همون جایی که الان داری کیرت رو داخلش می گردونی .
 یک لحظه کیرشو کشید بیرون .
 -اوووووخخخخخخخ نههههههه سیا سیا دوباره بکن .
 -الان همین کارو می کنم .طوری که کیفت بیشتر ازهر وقت دیگه ای شه .
 -امید وارم متوجه شده باشی که چرا من زنت نمیشم ؟
-آره می خوای آزاد باشی و آقا بالا سر نداشته باشی .
-آفرین به پسر چیز فهم .
 -جایزه من چیه ..
-می تونی بعد از این که این سه تا پسر گل منو از کون کردن تو هم یه بار دیگه کونمو بکنی .
-من یه جایزه دیگه می خوام .
-ماچ می خوای ؟ خودم الان لبمو میذارم رو لبات .
 سرمو بر گردوندم و اونو بوسیدم .
-ولی منظورم چیز دیگه ای بودا آتنا !
-هر منظوری که داشته کیرت رو همین جوری توی کون  من بغلتون و بعد بگو که این بهترین کون دنیاست .
 -مگه من چند تا کون کردم ؟
 -نمی دونم چی می خوای ولی هر چی که بخوای و در توانم باشه تقدیم تو می کنم .
 کیرشو که فرو کرده بود توی کونم بازم بیرون کشید یه لحظه حس کردم که کیرش خیلی نرم و روون رفت توی سوراخ کونم .. ولی نه این کسم بود . اون نامرد کیرشو تا ته فرو کرده بودتوی کسم . به چه حقی ! ولی من لو رفته بودم . متوجه شد که من به دروغ میگم که یک دخترم .. ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر