ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 95

-مهرداد عزیزم بیا .. بیا دیگه تو این روزا به من توجهی نداری -طناز تو که این جوری جلو نقاش بدنتو نشون میدی اون به هیجان نمیفته ؟ اگه مرد بود چیکار می کرد .. -خب عزیزم اینا چه  مرد چه زن براشون عادی شده . حتی آیلین میگه که اون ور آب نقش مردان بر هنه رو کشیده  .. -جالبه جالبه من تا حالا فکر می کردم فقط مردا  هستند که  نقش هر دو جنسو می کشن . میگم مردا دقت و حوصله شون بیشتره . -یعنی با این حرفات تو هم داری به من نشون میدی که اگه یه مرد تصویر منو می کشید ممکن بود جذاب تر در بیاد . یعنی من لخت روبروش قرار می گرفتم ؟ غیرتت چطور قبول می کنه ؟ -طناز جون تو که می دونی من یه مرد غیرتی و حسودی هستم . شاخ و شونه اون نفر رو خرد می کنم که بخواد به تو نظر خاصی داشته باشه ولی شرایط بعضی وقتا طوریه که می تونی یکی رو به عنوان محرم خودت حساب کنی . مثلا وقتی که میری دکتر زنان و زایمان که بدن خودت رو نشون بدی . نقاش مرد هم همینه . اون دیگه از بس این صحنه ها رو دیده خیلی حساس نیست و در خیلی از موارد فکر می کنن طرف خواجه شده یا اصلا حس مردونگی نداره -اگه مردی شهوت ران باشه ما از کجا بفهمیم -تا حالا که پیش نیومده .. -اگه  مثلا آیدین میومد جای آیلین خوب بود ؟ تو گیر نمی دادی ؟ -عزیزم تو هنوز شوهرت رو خوب نشناختی ؟ نمی دونی که فر هنگ من با فر هنگ خیلی از مردا فرق می کنه . من آدم آزادی خواه و دموکراتی هستم . از زور هم خوشم نمیاد . وقتی بین زن و شوهرا تفاهم باشه خب دیگه بقیه مسائل حله دیگه من چه جوری این مسائلو برات توضیح بدم .  دستمو گذاشتم رو کیرش و گفتم عزیزم می تونی بابت این توضیح بدی .. می دونستم که اونو چه جوری هیجان زده اش کنم تا با التهاب بیشتری با من سکس کنه . -عزیزم دیوونه اگه یک مرد بخواد منو کاملا بر هنه روبروی خودش ببینه با این بهونه که بخواد تصویر منو بکشه ..اگه یهو شیطون گولش بزنه و وسوسه شه و بخواد که  به من دست درازی کنه .. وووووویییییی تو حسابشو بکن مثلا منو تسلیمم کنه . من دست و پا بسته .. چه جوری می تونم تحمل کنم که کیرشو فرو می کنه توی کس من . همون حسی رو که تو به من میدی اون چه جوری می خواد به من بده . من اینو نمی خوام . من کیر شوهر جونمو می خوام . چه جوری می خوام اون داغی هوس یه مرد غریبه رو حس کنم .. -عزیزم طناز تو چقدر خوبی . ببینم تو از این می ترسی که لذت ببری و این لذت بردن نوعی نا مردی در حق من باشه ؟ تو که نمی تونی از این مسئله فرار کنی .. -عزیزم من دلم می خواد فقط مال تو باشم . دستمو رو کیرش گذاشته اونو به کسم چسبوندم . اگه یه مردی بخواد کیرشو بذاره همون جایی که الان کیرتو قرار داره و با من حال کنه من چطور می تونم خودمو ببخشم . -طناز تو چه گناهی داری . کاریست که شده . عمدا که نمی خواستی . شاید حق با تو باشه ولی نمی دونم تو چرا همش سعی داری از این حرفا بزنی . بس کن دیگه  هر کی بشنوه فکر می کنه تو دوست داری زنتو بدی به دست دیگران . -عزیزم تو نباید در مورد من این قضاوتو داشته باشی . اون به هیجان اومده بود . از این که خودم بهش گفتم بودم و براش تشریح کرده بودم که کیر یک مرد دیگه توی کسم قرار داره ..عزیزم مهرداد . بذارش توکسم . این قدر معطل نکن .  خیلی لفتش میدی . الان چن باره که می خوام طلاقت بدم و هر بار یه چیزی نمی ذاره .. کیرشو گرفت دستش و به من گفت می دونم منظورت اینه . آره همینو الان بهت میدم تا بفهمی که راستی راستی همینه که نمیذاره طلاقم بدی . .. از مهرداد خواسته بودم که  تدریجی رو مخ آیدین کار کنه و از اون طرف هم برای آیدین دلبری هایی می کردم که هم بتونه خودشو قانع کنه که باید به طناز به دید خاصی نگریست و هم این که اگه شوهرم با هاش در مورد من صحبت کرد اون پیش زمینه هیجانی رو داشته باشه .  حالا شرایط من به گونه ای رقم خورده بود که کیر مهران رو با کیر مردای دیگه مقایسه می کردم . می خواستم ببینم که تا چه حد به من هیجان میده .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر