ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 96

یه شب به مهرداد گفته بودم که بره   و به آیدین بگه  که دیگه با شجاعت می تونه با طناز ور بره .. به سینه هاش دست بزنه  و ببینه که اون چیکار می کنه .
 -فرزاد جان این جوری که داری میگی به نظر تو طناز قبول می کنه ؟
 -تو کاملا میری پشت پرده یا جایی مخفی میشی صحنه رو از نزدیک می بینی . در یک فرصت مناسب حالا خودت میای خونه یا به کمک آیدین .. میای و پنهون میشی و اگه جواب داد و طناز تونست خودشو تسلیم کنه که تو به اون چیزی که دوست داشتی می رسی . می تونی هیجان سکست رو ببری بالا و فانتزی قشنگی برای خودت درست کنی .. فقط حواست باشه طناز چه بهت راه بده و چه  راه نده تو به هیچ وجه خودت رو از مخفی گاه خارج نمی کنی .
 -حواسم هست ..
 بازی من شروع شده بود . می تونستم هر دو تا رو بذارم سر کار بعد اون کاری رو که دوست داشتم در مرحله بعد انجام بدم . از تابلو چیز زیادی نمونده بود . ولی اون روز دستای آیدین می لرزید . مشخص بود قصد داره کاری انجام بده .. شاید روزای قبل هم چند بار به سینه هام دست می زد پاهامو ار وسط بازشون می کرد . ولی در اون روز و اون لحظات دستاش گویی دستایی بود که برای سکس و عملیات قبل از سکس فینال تنظیم شده باشه .. گداشتم هر کاری که دوست داره انجام بده .. می خواستم اون طرف هم مهرداد رو که می دونستم شاهد جریانه هیجان زده کرده بعد  بهش ضد حال بزنم . اون یه تابلو رو خیلی سریع کشیده بود و اون در حالتی از پشت بدن و باسنمو نشون می داد .  .. ولی اون روز بدون این که نیازی باشه به قالب کونم دست می زد .. وقتی که می خواست لاپامو باز کنه چند تا انگشتشو گذاشته بود رو شکاف کسم . کس هیجان زده ای که حس می کردم خیسی اون منو لو داده باشه .. اما اون که نمی خواست به روم بیاره .. مهرداد کجا می تونست باشه .. اینجا یا بایذ از پنجره جریانو می دید یا از لای در .. پتجره رو ریسک نمی کرد .
 -طناز .. تو با بقیه مدل هایی که من داشتم فرق می کنی انگار اصلا مدل نیستی
 -متشکرم . از این که منو این قدر طبیعی و زیبا می بینی .
 -ولی یه حس دیگه هم دارم .
-منظورت چیه ؟
- یه چیز دیگه ای هم می خوام .
 خودشو بهم نزدیک کرد . لباشو گذاشت رو لبام .
- نگاه کن کست چقدر خیس کرده !
 نمی دونستم که مهرداد این حرفو شنیده یا نه . ولی نمی خواستم اون بدونه که منم هوس دارم
-این برای یک زن طبیعیه . تو به اون دست می زنی اون داخلش یه مقدار ترشح داره همیشه . میاد  بیرون .. اصلا کی بهت اجازه داده با من همچین رفتاری داشته باشی . من شوهر دارم . یک تار موی شوهرمو به دنیا نمیدم . اگه بهت گفتم که بیا و این جا تصویر منو بکش گفتم خب از خواهرت قوی تری و من می تونم برای شوهرم فانتزی تر و هوس انگیز تر بشم .. یعنی با این تصویر اونو بیشتر به هیجان بیارم  . ولی دلیل نمیشه که تو به اعضای بدنم دست بزنی ..
-طناز .. من ازت خوشم میاد . شوهرت اینجا نیست و نمی دونه . اصلا نمی دونه که من این جام . می تونیم با هم خوش باشیم . باور کن من خیلی خیلی کم پیش اومده که از زنی خوشم بیاد و اونم هوس اینو داشته باشم که با اون رابطه جنسی داشته باشم
-من یک زن متعهدم . وفا دار به همسرم . دستتو از لاپام بر دار .
 نشون می داد که بازم می خواست بگه که خیسی کست داره داد می زنه که هوس کیر رو داره و یه چیزی در همین مایه ها رو می خواست بر زبون بیاره که جلوی دهنشو گرفتم و نذاشتم ادامه بده .
-پاشو برو .. برو دیگه نمی خوام این جا ببینمت . من شرمنده شوهرم شدم . اون اگه بدونه همچین شرایطی برام پیش اومده منو طلاق میده .
 به دست و پام افتاده بود ..
 -از تو انتظار نداشتم . به آیلین میگم بیاد بقیه کارو انجام بده ..
اشک آیدینو در آورده بودم . ولی با این حال تا لحظه آخر زار می زد . خیلی دلم می خواست چهره مهرداد رو در اون لحظه می دیدم . حتما امشب که در نقش فرزاد می خوام باهاش چت کنم خیلی هم ازم دلخوره .. ضرورتی هم نداشتم که باهاش حرف بزنم . چون ضد حال عجیبی بهش زده بودم که می دونستم برج زهر ماره . این آرزو رو که بخوای با دو تا چشای خودت منو زیر کیر یکی دیگه ببینی باید به گور ببری مهرداد .. اون جزو کلاس منه که هیچوقت نباید کلاس خودمو پایین بیارم . .. مهرداد درخونه رو بست و رفت  ..
از اتاق خارج شدم و بدون این که چیزی رو حس کنم بر گشتم و گفتم ظاهرا مهرداد این اطراف بود .. امید وارم جریان من و تو رو ندیده باشه ولی ندیده .. اون اگه می دید حتما میومد و هر دومونو می کشت ..خیلی دلم می خواست که یه جوری با این پسره حال می کردم ولی خونه خودم خطرناک بود .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر