ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 55

داشتم از هوس آتیش می گرفتم . می خواستم جیغ بکشم صدام در نمیومد . نمی تونستم .کیر ایرج بود توی دهنم . کسم بیشتر از بقیه جاها داشت حال می کرد و داغ شده بود .. هر لحظه امکان داشت آب کسم بریزه روی کیر تورج .. فکر کنم یه علت حال کردن زیاد کسمم این بوده باشه که یه انگشت و گاهی دو انگشت تورجو توی سوراخ کونم حس می کردم .. کیر ایرجو به شدت میک می زدم . کونمو تکون می دادم . سحر هم به نوبت یه طرف سینه مو می خورد و میکش می زد و با دستاش قسمتایی از بدنمو که روبروش بود نوازش می کرد و گاهی هم چنگش می گرفت .. کیر ایرج نتونست خود نگه دار باشه در همون لحظه که حس می کردم آب کسم داره می ریزه و کونم یه لرزش خاصی پیدا کرده کیر ایرج هم با چند جهش پی در پی دهنمو از آب خودش پر کرد .. منم بی پروا و بی خیال واسه این که زود تر فضای دهنمو تمیزش کنم و بتونم چند تا جیغ بکشم آب کیرشو نوش کردم . به من لذت هم می داد . سحر سینه هامو به شدت میک می زد . اون متوجه شده بود که من در شرایط ارگاسم قرار داشته و به شدت  دارم حال می کنم .-اووووووووووههههههه آتنا آتنا اگه بدونی کسم چقدر می خاره .. کسم چقدر هوس کیر داره .. خوش به حالت که می تونی راحت کس بدی . کی میشه منم حس کنم اون کیری رو که میره توی کس آدم و آدمو به اوج می رسونه . حس می کنه که دیگه از اون لحظه بهتر توی زندگی آدم نیست ... حرفای سحرو می شنیدم ولی کیر تو دهنم بود و حس و حالی هم نداشتم که جوابشو بدم . وقتی کیر ایرجو از دهنم در آوردم دیگه از حال رفته بودم خودمو انداختم زمین .. طاقباز کرده بودم و پاهامو دادم هوا .. -تورج یه جایی رو آبش بده هر جا عشقته توش آب بریز . کونم کسم هر دو تا شون تشنه بودن و آب می خواستن . اون لنگامو انداخت رو شونه هاش و این بار حس کردم که بیشتر از لحطاتی فبل دلم می خواد که آبشو خالی کنه توی کسم . تشنه بودم و طالب کیر اون . اونو می خواستم .  بدنم نیاز داشت . وقتی پاهامو انداخت رو شونه هاش و بدنمو جلوتر کشید و در هر ضربه کیرش به کسم زیر کونش به زیر کون من می چسبید حس می کردم که یه دنیا لذتو داره واسم به ار مغان میاره .. چه خوب شد امشب از اینا دعوت کردم که بیان خونه مون . حداقل تا ده دوازده روز دیگه  خودم بودم و خودم . -تورج زود باش من تشنمه ..بریز توش .. چقدر تو عاشق کسمی .. شاید اونو تنگ تر از کونم حس می کرد ولی چیزی بر زبون نمی آورد . -اوووووووویییییی آتنا .. سوختم .. داغ شدم .. -ایرج بیا این طرف . کیرش شل و ول شده بود ولی همونو گرفتم تو دستای خودموو باهاش بازی می کردم .  وقتی هم که تورج پس از چند ضربه  منی داغشو ریخت تو کسم من از هیجان با آخرین نیروم به کیر ایرج فشار آوردم طوری که از درد فریاد می کشید .. -چه خبرته ایرج آخه من هوس دارم  .. تورج : اوووووهههههه چقدر سنگینم کرده بودی .. ایرج همین جور داشت از درد کیر می نالید که تورج بهش گفت چه خبرته ! مگه تخماتو کشیده ؟ خلاصه خیلی بهمون خوش گذشت . رفتم که بخوابم و اون سه تا رو به حال خودشون بذارم مگه خوابم می گرفت ؟ از جام پا شدم و تا صبح چهار تایی مون با هم حال کردیم .. حس می کردم هر چند وقت درمیون, احساس مجرد بودن  واسه آدمای متاهل لازمه . صبح روز بعد که من و سحر با هم از خواب پا شدیم اون منو کشوند به بیرون از اتاق و خیلی آروم به من گفت که اگه پا بده بازم هستی ؟ -حالا چرا اومدی بیرون و داری پچ پچ می کنی .. آهاااااااا متوجه شدم  .. با پسرای دیگه ؟ تو چقدر آتیشی هستی ؟-ولی نه به آتیشی بودن زنای متاهل .. - کاش منم زود تر شوهر کنم و راحت بتونم با همه باشم -راستی یه چیزی رو بهت بگم و اون این که عزیزم وقتی که ارگاسم میشی چه با لیسیده شدن کست و چه با فرو رفتن کیر توی کس هر دو تاش و نهایت هر دو تا یکیه .. اوج لذت هر دو تا یکیه .. -چرا اینو میگی عزیزم .. آتنای خوشگلم . نمی دونی چقدر دلم می خواد همون جوری که کیر رو داخل کونم حس می کنم همونو هم توی کسم احساس کنم .. می تونم تصورشو کنم که وقتی دو گوشت داغ از دو نفر با هم تماس می گیرند چه آتیشی بر پا میشه !.... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر