ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 70

زیپ شلوارمو پایین کشیدم و یه نگاهی به اطراف انداختم و دیدم که همه جا امن و امانه کیرمو درش آوردم  و نشون جمعیت دادم . یعنی به همون چهار پنج تا پسر .. صدام زدن .. منو به طرف خودشون خوندن .. منم با شجاعت رفتم سمتشون . می دونستم که وقتی پای هوس و کون دادن   پیش میاد این پسرای کونی از کون مایه می ذارن .. شایدم گاهی واسه این که یه اقدامی هم اونا کرده باشن و بخوان به طرفشون لذت بدن یه کونی هم می کنن . اصولا پسرای کونی از این که یک پسر غیر کونی کیرشو توی کون اونا فرو کنن بیشتر لذت می برن تا این که یک گی یا همجنس باز بخواد این کارو با کیر خودش انجام بده . . ظاهرا یک نوشت افزار فروشی اونجا بود که مسئولش هم یکی از پسرایی بود که اونجا وایساده بود . رفتم داخل  مغازه ..  دو نفر اون پایین موندند و دو نفر از اون پسرا به اتفاق من رفتیم طبقه بالای کتابفروشی .. همه مون فقط شلوارمونو پایین کشیده بودیم . اونا فقط عشقشون به این  بود که کون بدن  . منم دو تا کون سفید و چاقالو و تپل رو که دیده بودم هیجان زده شدم . نمی دونستم اول برم سراغ کدومشون .  هم فرید کون با حالی داشت و هم امید . از اون جایی که کیرمو نشونشون داده بودم فکر کردن حتما از اون کون کن های حرفه ای هستم . دیگه نمی دونستن که به عنوان یک شی میل با کون دادن هم کیف می کنم . خلاصه رفتم طرف یکی از کون ها .. صدامو مث لاتا در آورده و خواستم کلفت ترش نشون بدم ..  ولی اونا با یه جالت عجیبی که انگاری یه آدم شاخ دار دیده باشن نگام می کردن .
-کدومتون گشاد ترین ..
 این چند کلمه رو که گفتم ..گفتم بهتره که دیگه حرف نزنم . دوست نداشتم که متوجه سینه هام شن و بفهمن که یک شی میل هستم . چه حالی داد به من این کیر من . تیز و درشت و آماده جنگ .  دستامو گذاشتم روی کون فرید . و به دو سمت بازشون کردم . کیرمو یه ضرب روی سو.راخ فرید قرار دادم و دیگه از اون به بعد فشار دادن بود .
-درد داره ولی بکن .. بکن ..
امید : فرید  جان بذار یه چیزی برات بمالونم تا کیر راحت تر فرو بره توی سوراخ کونت .
 -من دیگه نمی تونم صبر کنم . آروم و قرار ندارم .
 امید : الان میام ..
 رفت و با خودش قوطی کرم رو از پایین آورد .. هم اونو دور مقعد و سر سوراخ کون فرید مالید و هم روی کیر من . حقش بود که یه ماچ آبدار از کون هر دو تاشون بگیرم . و همین کارو هم کردم . هر دفعه می رفتم یه حرفی بزنم جلو خودمو می گرفتم  . من باید به وقت سکس یه چیزی می گفتم تا به من بچسبه . کیرمو گذاشته بودم روی سوراخ کون فرید ..
امید : واااااایییییی فرید اگه بدونی رو کونت چه منظره ای درست شده ..
-تعریف کن ببینم چی شده ..
 -انگاری کیر داره یک شهری رو فتح می کنه . پادشاه اون شهر دوست داره تسلیم شه . یه پادشاه دیگه اونم می خواد تسلیم شه . امید تو هم بیا کنار من و کونتو آماده کن . این حریصی که من دیدم و توی خیابون شلوارشوپایین کشید و کیرشو نشونمون داد بدونه که دو نفری ما رو هم اگه بکنه سیر بشو نیست . اونا معلوم نبود منو چی فرض کرده بودن . دوست داشتم یکی از اون حس های قشنگ که تا یک ساعت هم آبمو نمیاره به من دست بده تا کیرم رو به دفعات بیشتری توی کون این دو تا پسر فرو کنم و حالشو ببرم . نصف کیرم رفت توی کون فرید . چسبندگی عجیبی داشت .
 -جووووووووون .. امید چه کیر روون و خوش دستی داره . خیلی با حال منو می کنه .
-نوش جونت فرید .
با اشاره دست به امید گفتم که بره و کنار فرید وایسه و این بار سر سیلندر هاشو حسابی تنظیم کرد و منتظر موند . دلم واسه امید می سوخت . تا کی باید منتظر می موند که کیر من کارش با کون فرید تموم شه . هر جوری بود باید اونا به اندازه ای حال می کردند که مزه اون زیر کونشون باشه . کیرمو بیشتراز نصف نتونستم وارد کون فرید بکنم . سوراخ تنگی نداشت ولی وقتی کیرم در کون فرید آروم گرفت حس کردم که لذتهای دنیا رو تمومی نیست . اگه یه راه به روت بسته شه حداقل چند راه دیگه باز میشه . دیگه نمی خواستم افکار مزاحم و پارازیتی رو بکشونمش سمت خودم در عوض نگاهمو دوخته بودم به کون فرید که چه جوری داره باهاش حال می کنه . یک دستش هم بود روی کیرش و داشت با اون بازی می کرد . به نظر میومد که داره جلق می زنه ...... ادامه دارد ...... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر