ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 40

اون کیرشو محکم چسبونده بود به کس من . خوشم میومد .. کسم شل شده بود . با خودم می گفتم آتنا آتنا باشه باشه بازم صبر کن . یه کم دیگه  .. بذار اون یه سرویس سیر تو رو بکنه اون وقت هوس کون تو رو می کنه . وقتی کیرت رو بکنه توی کونت همچین بکن که به شوهر جونت مزه بده و همیشه ازت کون بخواد .. با این خیال خوش خودمو در اختیارش گذاشته بودم ..  کسم و کل تنم یه حس داغی خاصی داشت یه احساسی که تا حالا به این صورت با هاش روبرو نشده بودم . درسته عاشق کون دادن بودم و از حرکات کیر توی مقعدم لذت می بردم و دیوونشم ولی هر بار که می خواستم به ار گاسم برسم باید یه دستی بر سر کسم کشیده می شد تا ارضا شم . -پژی جونم بگو چی داری می بینی .. -می بینم که شکاف کست با کیر من داره می شکفه .. چه غنچه نازی .. -واسه تو لبخند می زنه . واسه تو باز میشه عزیزم .. یه غنچه خیلی کوچولوی دیگه بالای این غنچه قرار داره .. اونم دوست داره  برات بخنده .. اگه تو بخوای و اگه بخوای که قلقلکش بدی .. سکوت کرد و چیزی نگفت .. از این کارش خوشم نیومد . نه این دیگه درست نبود . اصلا حال نکردم با این سکوتش . ولی کس کردن رو خوب وارد بود هر چند  این اولین باری بود که من کس می دادم ولی اون جوری که مشخص بود خیلی حرفه ای داشت کارشو انجام می داد و من هم ازش خیلی راضی بودم ..وقتی که کون می دادم گاهی  به جای حالت قمبلی کون دادن خودم رو کیر طرف می نشستم . رو همون تجربه نشستن رو کیر این بار کسمو رو سرش قرار دادم . می خواستم سرعتمو طوری زیادش کنم که کیرش بیشتر با کسم تماس داشته باشه .. دو تا دستاشو گداشته بود رو کونم ..-آخخخخخخخخ پژمان .. پژی جونم دلمو بردی .. زود باش اگه دوست داری ار ضام کنی و من زود تر سر حال بیام با سوراخ کونم بازی کن . می خوام لذت ببرم .. حالا این بار این سوراخ کون بود که اومد به کمک کس .  همچین انگشتشو روش می گردوند و گاهی  هم به نموره ای اونو فرو می کرد داخلش که حس کردم لحظه موعود نزدیکه .. چشامو بسته بودم  و رفتم به حالت خلسه .. دیگه هیچی رو حس نمی کردم  جز لحظه های شیرین سوختن رو  . هم به انگشتی که با کونم بازی می کرد و هم به کیرداخل کسم فکر می کردم . یک طرف نوک سینه مو میون انگشتاش می گردوند . این دیگه آخرش بود .. -آخخخخخخخ عزیزم عزیزم .. جوش من الان داره می ریزه  روی کیرت .. فقط حواست باشه کیرت نسوزه .. چون اگه بخوای بفرستیش توی کون داغ من ممکنه بی حال باشه ... نسوزه .. بذار کون من اونو بسوزونه .. ووووووویییییی عزیزم .. با پنجه ها هام به سینه هاش چنگ انداخته و موهاشو می کندم .. -آتنا کیرم .. داره از جاش در میاد .. -بهش بگو در نیاد . اگه جای خواب نداره می تونه بره توی کونم .. اووووووووههههههه .. -عزیزم .. آب منم داره میاد داره میاد .. داره میاد ..-عشق من .. اگه شل بشه نتونی کاری بکنی اون وقت من خیلی  دلخور میشم . --نه نگران نباش .. من خودم سالهاست منتظر این لحظاتم و به این سادگی ها امشبه رو ول کنت نیستم . آبشو سر بالایی خالی کرد حالا چقدرش رو تونست داخل کس جابده دیگه خودش می دونست و خودش . -جااااااااااان ..اوووووووووووهههههه .. -ببینم شوهرجونم بیهوش که نشدی .. -نهههههههه تازه هوش اومدم .. هر طوری شده باید کیرشو دوباره شق می کردم . من دست بر دارش نبودم . با این که تمایل زیادی نداشتم به این که کیر خیس رو بذارم توی دهنم ولی به عشق کون خودم این کارو کردم . اول سوراخ کیرو دور سرشو از دو سه قطره آبی که اون دور و بر بود پاک کرده کیرشوهرمو گذاشتم توی دهنم . چقدر زود شق شد .. به هیجان اومده بودم . کونم دیگه خسته شده بود از بس انتظار کشیده بود . می رفتم تا به آرزوی دیرینه ام برسم . کیرش در بهترین حالت  ممکنه قرار گرفته بود . واسه این که از فرم خارج نشه رو کردم بهش و گفتم عزیزم کونم در خد مت شوهر جونمه . تقدیمش می کنم به تو .. کمتر زنی این کارو واسه شوهرش می کنه .. همه شون می نالن که تنگه و از این حرفا ولی من تمام درد ها رو به جون می خرم با این که می دونم کیرت خیلی کلفته و ممکنه بترکونه .. شوخی کردم . می تونم یه کاریش بکنم .. عزیزم تا نخوابیده بفرستش داخل .. -آتنا ازت ممنونم ولی آخه کردن کون غیر بهداشتیه .. اصولی نیست . می دونم بهت لذت نمیده به خاطر من داری این کار رو می کنی بیا دوباره کست رو بکنم و از پشت اونو بکنم .. -عزیزم فکر من نباش من راضیم .. همون که کیر تو رو حس کنم برام هوس انگیزه . بکن تو کونم .. -آخه غیر بهداشتیه .. -دست و دهنت درد نکنه . حالا میگی ما دیگه تمیز نیستیم ؟/؟ .... ادامه دارد ... نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

ناشناس گفت...

I'll right away snatch your rss feed as I can
not to find your e-mail subscription link or e-newsletter service.
Do you have any? Kindly allow me recognize in order that I may just subscribe.

Thanks.

Feel free to visit my site: ways to make money

 

ابزار وبمستر