ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 86

آره می خوام می خوام .. خیلی هم می خوام .. دوستت دارم . دوستت دارم .. منو ببوس نازم کنم . به کس براقم چنگ بنداز .. -دیوونه کس براقتم .. -آخخخخخخخ بگو بگو باز دیوونه کجایی . -همه جات .. اون هیکل تب دارت .. داغی هوست . لطافتت . عشقت .. ناز کردنات ... -اوووووففففففف عزیزم عشق من چی داری میگی من که واست ناز نکردم . هنوز نازمو ندیدی .. -مگه یه چشمه شو قبلا نیومدی که به من نمی دادی -اووووووففففففف چرا چرا عزیزم . میومدم . خیلی هم دوستت دارم . -فدای تو فدای ناز طناز .. ناز هم داری .. می دونی چیه فرق توبا زنای دیگه در اینه که تو اگه به خودت هم نرسی بازم جذاب و تو دل برویی زیبایی طبیعی داری . آخخخخخخخخخ نههههههههههه دوستت دارم . دوستت دارم . نمی تونم ازت دل بکنم . نزدیک بود از زبونم در ره که هر کی که تا حالا  با هام دم از عشق و موندن زده رفته .. ولی این جوری هم بهتر می بود هر چند من زندگیمو خیلی دوست داشتم و با این که مهرداد کس خل شده بود و از این که منو زیر کیر یکی دیگه ببینه شاد می شد من اینو به حساب گیجی اون گذاشته بودم . دیگه نباید زیاد حرف می زدم . سعی کردم به حرفایی که بردیا می زنه  فقط به سکسی هاش توجه کنم اونم برای حس گرفتن و دیگه به چیز دبگه ای اهمیت ندم . عاشق این بودم که همه جای بدنمو بماله و منم برم به فکر .. چه لذتی می بردم که مهرداد در مورد من فکر می کنه که هنوزم یک زن وفا دارم . با این که بی وفا بودن من آرزوشه . -چیه پسر مگه ندیدی حریص ؟ انگار تازه داری می بینی . سینه های درشت و سفید من با نوک های تیزش یک بار دیگه اونو بی هوش و حواس کرده بود . -اوووووووففففففف اگه بدونی من که زیاد اهل سکس نیستم ولی در تصاویر و فیلمهای لوکس و ناب و در جه یک سینه ندیدم به این صورت و نوک نیز ندیدم که این جور زیبا باشه و تیز و به سینه ها یه زیبایی و حالت خاصی بده -آخخخخخخخ عزیز دلم با این حرفات که نوکشو تیز تر می کنی شیطون تو همه اینا رو تو تصاویر دیدی ؟ خوشم میاد به خاطر احترام به من میگی که همه رو توی فیلمها دیدی . ولی من به جرات میگم که به اندازه تار موهای سرت سکس داشتی .. -نهههههه .. چقدر تو اغراق می کنی .. -حالا بذار به حال خودم باشم و یتونم تا اونجایی که میشه تمرکز بگیرم و حال کنم . -فدای عشق و حالت . کیرشو از توی کسم بیرون کشید .. فقط داشت از بدنم می گفت .. با این که وقتی کیرشو از کسم بیرون کشید و ار گاسممو به عقب انداخت ولی حس کردم که این جوری هم خودش یه عشق و حال دیگه ای داره که آدم بدونه با تمام وجودش داره یکی رو به آتیش می کشه . کسی که می دونم خوشگلای زیادی دور و برش بودن . لباشو گذاشته بود رو کسم .. از کناره های رون پام شروع کرد .. تپلی اندازه ای داشتم . خودم گاهی وقتا هوس اینو می کردم که بدنمو بلیسم و گاهی هم جلو آینه ایستاده  نوک سینه هامو میک می ردم . دستاشو به نوبت دور هر یک از پا هام حلقه زد  اونو داد بالا .. لباشو گذاشت رو پام و با بوسه هایی داغ رسید به انگشتای پا .. اونا رو یکی یکی میذاشت تو دهنش .. داشتم فکر می کردم کدوم یک از معشوقای دیگه ام به غیراز بردیا این کارو انجام دادن .. ولی حس قشنگبه که انگاری کس می خواد بپاشه و بپا شونه .. نوم انگشتای پامو و لابه لای اونا رو طوری می لیسید که دستم بی اختیار رفت رو کسم .. -عزیزم دستای قشنگتو خسته نکن من خودم اونو واست می مالم .. صبر کن با هاش خیلی کارا دارم . -آههههههه نههههههه بگو چی در بدنم دیدی . بگو چقدر دوستم داری -یه عالمه .. یه دنیا .. حالا دیگه نوبت اون یکی پا شد . وقتی خودم به کسم نگاه می کردم این تصور در من به وجود میومد که زیبا ترین و نقلی ترین و عنچه ای و ناز ترین کس دنیا بازم یه زشتی خاصی داره  ولی نمی دونم  چرا این مردا کشته مرده اونن .شاید به همون دلیلی باشه که زنا به وقت سکس و یا خیلی ها قبل از سکس کشته مرده کیر میشن .. ولی خودمونیم اگه به هنوان یک آلت و ابزار عادی به اونا نگریسته شه هر دو تا شون زشتن ..  در همین افکار بودم که متوجه شدم سست سستم .. دو تا پا هامو گذاشته بود زمین . عین خماری ها شده بودم . خمار که بودم . حالا بوسه از روی کسو شروع کرد و رفت به طرف بالا . به قسمت نافم که رسید علاوه بر زبون زدن طوری میکش می زد که منو بی اختیار به ناله کردن وا داشت .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی    

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر