ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فاطمه , خورشید حقیقت

فاطمه جان سلام ! آمده ام تا بازهم زادروز ت را به تو تبریک بگویم . ما را چه می شود جهان از آن توست . بهشت خاک زیر پای توست . وقتی که  اراده کردم تا چون گذشته ها  بار دیگر برای تو و از تو بنویسم یگانه خدای عالم را فریاد زدم که به یاریم بشتابد تا بتوانم واژگان را برای تو افسون کنم . فاطمه جان امروز جهان یک دل و یک صدا غرق در شادی و پایکوبیست .. امروز همه دست بر سینه با اشکهای شوق به ملکه بانوی خود سلام می گویند . به شاهزاده تهیدستی که هیچ کس ثروت قلب او را نداشت . ندانستم و نداستیم که تو که بوده ای فاطمه,  فقط می دانیم که معجزه ای دیگر از سوی خدا بوده ای . .آمده ام تا باز هم با زیبا ترین و پرهیز کار ترین و شایسته ترین بانوی جهان از بدو آفرینش تاکنون  سخن بگویم .پیامبر زاده ای که می توانست پیامبر باشد .  می دانم که تنها گفتن از تو کافی نیست . می دانم که چون تو بودن محال است . خداوند به تو قلبی داد سرشار از محبت و عشق و سادگی .. چشمانی داد که آن سوی زمین و آسمانها را ببینی . فاطمه جان تو بهترین زن بهترین مادر, بهترین همسر و بهترین دختر دنیایی . من امروز در وادی گناه و گمراهی سرگردانم .دعای خیرت را بدرقه راه دوستدارانت ساز ..آری امروز جهان خندان است . و رسول خدا سر فرازانه نماز شکرانه می گزارد که خداوند گلی زیبا تر از بهشت را تقدیم او کرده است . نمی دانم چگونه می توان فاطمه شد . تنها خداست که می داند و اراده ای که می تواند . فاطمه جان سلام ! سلام می گویم بر آن دستهای پینه بسته .. برآن جان خسته .. بر آن که می دانست ازکجا آمده است و به کجا می رود . هر آن کس که خداوندگار عالم را دوست می دارد تو را نیز دوست می دارد . به من بگو شاهزاده رویاهای واقعی ! شهبانوی شعر و قصه های عدالت ! بگو تهیدستی را با شاهزادگی چه کار ! بر دستهای پاکت به جای زر پینه می بینم .. بگو ای مهربان و نیک و پاک سرشت ! امروز روز توست .. روز زن , روز مادر , روز دختر ..روز فرشته گونه هایی که بدون آنان به گلستان  جهان باید که می گفتند کویرستان . تو فردایت را به امروز و دینت را به دنیایت نفروختی . زن یعنی عشق , زن یعنی محبت , یعنی یک باور , یعنی استقامت و شکیبایی .. زن یعنی نیمه بیشتر جهان .. زن یعنی شکوه زمین و آسمان ..و تو فاطمه جان باشکوه ترین و شکیبا ترینی .. باز هم از تو می خواهم لختی از بهشت خدا در آیی بر ما منت بگذاری ببینی که چگونه برای تو جشن گرفته ایم برای زن .. برای اسطوره  پاکی و صبر و تلاش .. فاطمه جان بیا و ببین که جهان برای تو نورانیست .. به من بگومن تهیدست گناهکار چه را تقدیم تو پاک بانوی عالم هستی کنم . آخر امروز تولد توست . بگو چه می خواهی ..می دانم از زر و زور و تزویر گریزان بوده ای . می دانم هر آن چه از من بخواهی برای من می خواهی .. چون تو خدا را می خواهی . اشکباران بانوی ما ! صدای نیازمان را به گوش یگانه عالم برسان . شاید که با دعای تو پاک بانوی عالم ملکوت , ما را ببخشاید .. امشب خورشبد در انتظار طلوعی دیگر نشسته است .. امشب ماه باز هم به زیبایی سیما و سیرت ماه بانوی جهان آفرینش شهادت می دهد . راه فاطمه راه تقوا , راه پاکی و نجابت , راه پشت کردن به دنیا و ستمکشی و ستمگران است . بهترین مادر دنیا بهترین فرزندان را دارد . فاطمه یکیست و یکی خواهد ماند چون که محمد (ص ) رسول گرامی ما یکی بوده یکی خواهد ماند . و باز هم از زن خواهیم گفت و خواهیم نوشت . از آن که بی او زندگی جانی ندارد .دنیا بدون او تاریک است حتی اگر خورشید همچنان بدرخشد و ماه پرتو افشانی کند . گاه سکوت یک زن فریاد است و گاه فریادش از درد می گوید . آخر آن که می گویند موجودی ضعیف است قدرتمندانه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که یک مرد یارای رود ر رویی با آن را ندارد . تنها شعار زیبا دادن کافی نیست . این که  ما مردان بخواهیم نشان دهیم که یک زن باارزش است یک زن قدرت دارد کافی نیست . این به نوعی باور کردن خودمان یا مردان می باشد . ما باید بپذیریم .. قبول کنیم  که زن با توان جسمانی خود و شرایط اجتماعی که داراست حداقل در جامعه ما بسیار توانمند تر از مرد عمل نموده است پذیرش یک اصل نباید به معنای نوعی منت نهادن باشد . . و امروز زن ایرانی می رود تا به دنیا نشان دهد که ارزشهای انسانی مختص دین و مذهب و نژاد و جامعه خاصی نمی باشد . یک بار دیگر تولد فاطمه پاک , فاطمه مقدس را به تمام موجودات جهان .. به زمین وآسمان و به خدای کون و مکان تبریک و تهنیت عرض نموده ,  باشد که روزی همه مان تنها در شعار نه که در عمل نیز پیرو و رهروماه بانو, فاطمه شاه بانوی خود باشیم . فاطمه جان ! جان به فدای تو باد که هر که با تمام وجود دوستت بدارد خداوندگار عالم نیز دوستش خواهد داشت .. .. پایان ... نویسنده .... ایرانی 

3 نظرات:

ناشناس گفت...

Hi there Dear, are you genuinely visiting this site regularly, if so after that
you will without doubt get good experience.

My site :: ways to make money on the side in college

sia گفت...

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی، بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.. ///نقدیم به همه مادران و زنان بزرگ ایران زمین///

ایرانی گفت...

دست گلت درد نکنه سیا جان .. عالی بود .. متن یا عبارت زیبایی رو انتخاب کردی .. من سال گذشته بیشتر و قوی تر نوشتم امسال وضعیت روحی مناسبی نداشتم الان تا سه چهار ساعت دیگه نیمه شبی باید برم به طرف یه شهر دیگه و دیگه عجله کاری شد .. خسته نباشی .. یاد آوری خوبی هم کردی هر سال من همه جوانب رو در نظر داشتم جا داشت که امسال هم مثل سالهای گذشته به مقام مادر و زن قویتر از اینها اشاره می کردم که بار ها و بار ها عنوان کردم .. بدون زن ما مردا رو گر می گیره .. روز زن ..مادر ..تولد فاطمه مقدس بر همگان مبارک باد ...ایرانی

 

ابزار وبمستر