ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز در زندان زنان 17

دهنم همچنان رو پشم کسش قرار داشت و اونو مث آدامس می جویدم . جووووووون چه حالی می داد .وقتی حس می کردم از دستش خیلی کارا بر میاد و از این کار من داره لذت می بره . در بعضی حالتها تمام اون پشم و موها رو یه دفعه می ذاشتم توی دهنم و میکشون می زدم . آروم آروم از قسمتای بالای مو می رفتم به قسمت انتهایی و روی کس . اونجایی که شکاف کس نفیسه خیس خیس بود .درست میک زدن این جور کس ها خیلی سخت بود .. کمر خانوم  شل شده بود و گوشه دیوار تا خورده بود . ولی من لذت می بردم و به میک زدن خودم ادامه می دادم . می خواستم اونو به آخرش برسونم . -اووووووخخخخخ مهتاب تو خیلی فوق العاده ای .. بهتر از اونی که فکرشو می کردم .. بخورشششش حال بده .. ولم نکن . فقط تو می تونی . تو می تونی منو به اون چه که می خوام برسونی . می تونی به من زندگی بدی . عشق بدی . ولم نکن . جوووووووون جووووووون .. بگو چی می خوای .. چه جوری دوست داری .. . -من یه کس براق و صافو که زبونم روش سر بخوره رو دوست دارم -اووووووخخخخخ هر چی که تو بخوای حالا یه خورده همین جور پشم کسمو لیسش بزن .. بزن ..جوووووون .. دوست دارم خوشم میاد .. برات کس براقو هم ردیفش  می کنم .. -کس براق زود تر می تونه تو رو به ار گاسم برسونه . اگه بخوای تمیزش کنی من هستما .. کمکت می کنم .. ولی یادم رفته بود ژِیلت امریکایی رو با خودم بیارم . رفت و یه خود تراش برام آورد . یه نگاهی بهش انداختم . از اون مدل قدیمی ها ی سن دار تر از من بود .. -ببینم این تیغش تازه هست ؟.. آره فقط یه بار شوهرم با اون موهای کوتاه کیرشو تراشیده .. -ولی خانومی تو که می دونی رحم زن چقدر حساس و میکرب پذیره سعی کن از خود تراش مخصوص خودت استفاده کنی . -باشه چشم این دفعه .. اگه بخوام این جوری کست رو اصلاح کنم باید خیلی آروم با کف صابونی معتدل  و نه غلیظ و نه رقیق این کارو انجام بدم . اگه قیچی داشتی اول کوتاهش می کردم بعد تیغش می زدم .. رفت و یه قیچی گنده برام آورد . هرچند کسش خیس خورده بود ولی موهای بلندو تا جایی که می شد با قیچی کوتاهش کردم . و بعد چند تا ماچ از رو کسش ور داشتم که اون یخ نکرده باشه و داغی هوس هنوز رو تنش مونده باشه . کف صابونو وقتی به دور کسش می مالوندم با کف دستم حسابی مالشش می دادم .. به چشاش نگاه می کردم خمار بود و هوس از روش می بارید . آروم صداش کردم نفیسه جون اگه این جوری می مالونم واسه اینه که ریشه کست خوب خیس بخوره شل تر شه و تیغ اذیتش نکنه .. -اووووووههههههه پس بذار خوب خوب خیس بخوره . من چقدر از این مدل خیس خوردنا خوشم میاد .. آخخخخخخخ آخخخخخخ کسسسسسسسم کسسسسسسم به دادم برس .. من می خواااااام می خواااااام .. معلوم نبود چی رو می خواد این جا که از کیر خبری نبود . خود تراش  مدل قدیمی رو که از وسط حالت دو تیکه ای داشت کمی پیچشو شل کرده و اونو روی کس خانوم خوشگله قرار دادم و آروم شروع کردم به بر داشتن موهای اون .. -نهههههه نههههههه  .. چقدر کیف داره .. دلم می خواد تا فردا همین جور مشغول باشی .. لبه کس نفیسه رو نگه داشته تا اون قسمت از فضای بیرونی کس صاف وایسه بهتر بتونم اونو تمیزش کنم و موهاشو بر دارم .. همراه با تراشیدن موها ی کس  شیطنت هم کرده از بغلا یکی دو تا از انگشتا مو هم فرو می کردم توی شکاف وسط کس . بالای کس یه حالت سفت تری داشت و راحت تر می شد اونو اصلاحش کرد . -دلم می خواد برقش بندازم .. طوری که نرم شه . دستم روش سر بخوره .. ولی این خود تراشش  کمی کند عمل می کنه .. -بگو یکی از اون جنس خوباشو می خرم . یه تیغشو بگیری کافیه .  -خب واسه اینجا لازمه .. اوووووههههه کسم...  چقدر سست و بی حالم کردی .. دور اول اصلاح که تموم شد حس کردم یه بیست درصد  هنوز مونده .. دوبار ه کف مالی کرده این بار خیلی راحت تر تونستم کسشو تمیز کنم . -مهتاب چون حالا چطوره ؟ سلیقه ات می گیره لیسش بزنی ؟ -اون جوری هم سلیقه ام می گرفت به خاطر تو گفتم . اتفاقا بهداشتی تره و موها اگه بلند باشه عبادتت درست نیست . زبونمو روی کسش کشیده و گفتم حالا خیلی خوش طعم تر و لذیذ تر شده . ولی یکی دو نقطه چند تا مو ریزه هست که باید درش بیارم .. چقدر خوشگل و تپلو شده کست . واقعا هم شده یود .. هم روش ورم داره هم پهلو هاش .. این مدل کس ,  اونایی رو که می بیننش خیلی به هوس میاره . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر