ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پسران طلایی 78

حالا پسر می تونست به خودش بباله که تونسته یه سر سخت دیگه رو رام کنه . دستاشو رو صورت نیره قرار داد و خیلی آروم نوارشش کرد . زن هیجان می خواست . دیگه به این فکر نمی کرد که سینا از پسرش کوچیک تره . به شوهر بیمار و ناتوانش فکر نمی کرد . -جوووووووون اوووووووخخخخخخ سینا جون .. اگه می تونی یه لحظه   هم بی حرکت نشو تا من به تو بگم . سینا دیگه خبره شده بود .  کردن زنای مختلف از نظر بدنی اونو توانا و پر زور کرده بود دیگه خیلی زود خسته نمی شد . فقط انزال زیاد ممکن بود اونو اذیتش کنه که اونو هم بعد از هر دوروز  معمولا شیرین یک روز بهش استراحت می داد در صورتی که خودش می خواست و اونم در شرایطی که دوروز پشت سر هم جون کنده باشه و یکسره در حال حال دادن  به  زنی بوده باشه . سفتی و تازگی رو در بدن زیبای نیره به خوبی می دید . بدنی پر حرارت که التهاب اون تمومی نداشت . نیره از لحظه ای که تسلیم شده بود حس اینو داشت که کا رو به اوجی رسونده که تصورشو هم نمی کرده . بیا جلوتر خانومی .. پاهای زنو انداخت رو شونه هاش . هرچه بیشتر به نیره می چسبید اون احساس حرارت بیشتری رو می کرد . -اووووووووففففففف کسسسسسس من .. کسسسسسسس من .. اوووووخخخخخخ همش داره می پره .. کف دستشو گذاشته بود زیر نافش و با زیر شکمش بازی می کرد . حس کرد با این کارش  می تونه به کیر سینا یه حرکت  و جهت خاصی بده .. -جوووووووون عشق می کنم . زندگی می کنم باهات .. کسسسسم حالا می دونه باید چیکار کنه .. ولی فقط به تو کس میدم . تو خیلی با حالی .. -پسرای دیگه چی .. -نمی دونم به اونا عادت نکردم . نمی دونم با اونا باید چیکار کنم . من فقط تو رو می خوام . -حالا بیا عزیزم نیره جون . هنوز این یکی رو هضمش نکردی از کیر های دیگه حرفی نزن  . -بیا عزیزم با این دستمال پارچه ای کسمو خشکش کن . خوشم میاد تو این کار رو برام انجام بدی .. منو یاد اول از دواجم میندازی . برای لحظاتی به فکر فرو رفت .به یاد شوهرش افتاد  این که اون روزای اول چقدر از سکس و عشقبازی خودشون لذت می بردند .. بعد خیلی زود اون حادثه اتفاق افتاد . برای اولین بار بود که نیره حس کرد راجع به نتیجه عمل شوهره استرس نداره . حالا می دونست که یه سینایی هست که به اون برسه و لذت بده .  با همه اینا گاه فیلش یاد هندوستان افتاده و شرم و حیای خاصی رو حس می کرد .. - هر طور که دوست داری می تونی با هام حال کنی . خوشت میاد ؟ خیلی ها بهم گفتن که اگه بدن خیلی تازه ای داری . ولی یه زن هر قدر هم بدنش خوش استیل باشه وقتی که سنش میره بالا دیگه اون شور و نشاط و اون  جذبه اولیه رو نداره .. سینا بازم شگفت زده شده بود از این که این زن یهو بلبل زبون شده و حرفای کلاس بالایی می زنه . باید اونو عادت می داد که در هر شرایطی با کیر احساس راحتی کنه .کیرشو از کس بیرون کشید . نیره مثل دختر بچه ها ناز می کرد . -نهههههههه عزیزم چقدر زود ! -قربونت ! وقت زیاده . می تونیم به اندازه کافی با هم حال کنیم . حالا تو باید به اندازه کافی با خیلی از چیزایی که در زمان شما شاید به این صورت عمل نمی شده عادت کنی . ممکنه همیشه من نباشم . -مثلا چی ؟ سینا کیرشو به دهن نیره چسبوند و گفت حالا بازش کن و اونو فرو کن توی دهنت .. -نههههههه عادت ندارم . -بشر که به دنیا اومد به چیزی عادت نداشت . یواش یواش خودشو عادت داد . بذار توی دهنت خیلی مزه داره . همش داری به این فکر می کنی که همین تا چند دقیقه دیگه فرو میره توی بدن داغ و طالب کیر .. با لذت اونو می خوری . در واقع دهنت  به نوعی نقش کس رو بازی می کنه .  راستش نیره تا حدودی چندشش می شد .عادت به این کار نداشت . می ترسید عقش بگیره . سینا به خوبی متوجه این جریان شده بود .. -نترس کمکت می کنم . زهر که نیست .. -آهههههههه همین جور خوبه آروم آروم . نرم نرم . فقط گازش نگیر . با این کارت می تونی منو آماده کنی که یک کیر داغ و شق و هیجان زده رو فرو کنم توی کست . حالا که این طور شد یه کار دیگه ای می کنیم . یک مدل 69 تقریبا دراز کش رو روت پیاده می کنم که هم من کست رو ساک بزنم و هم تو کیر منو بخوری .. -یعنی این در سال شصت و نه مد شده ؟ سینا خنده اش گرفته بود . -نه حالا بهت میگم جریان چیه . یه  نیم دور رو بدن نیره گشت و کیرشو طوری رو دهن اون قرار داد که سرش لای لاپای اون قرار بگیره .. با کس لیسی ملایمی که پسر واسه زن انجام می داد نیره بی اختیار دهنش باز شده و به دنبال کیر سینا می گشت تا اونو ساک بزنه .. حس کرد که این پسر جادو می کنه . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر