ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 50

سحر : یعنی میگی من و تو بریم به یک پستویی و تو باید نشونم بدی ؟ -عزیزم این جا نقش پسرا مهم تره . و دو تایی باید با هم آموزش ببینین . البته  این باید همراه با احساس از کننده کار و واقع شونده کار باشه که بیان شه .. سحر و اون دو تا پسر قاطی کرده بودند . ایرج که کیرشو از توی کون سحر بیرون کشیده بود و هاج و واج به من می نگریست یه چیزایی دستگیرش شده بود ولی روش نمی شد چیزی بگه . سحر تازه داشت دو زاریش می افتاد .. -ببینم نکنه .. سرمو تکون دادم .. -وااااااااووووو جووووووووون چه عالی ! -ببین همه این کارا به خاطر توست . این که هر کاری فنی می خواد . ولی با همه اینا بازم در حین سکس یه سری هیجاناتی به وجود میاد که تعادل و موازنه آدمو به هم می زنه .. بعضی چیزا رو درست می گفتم ولی یه خورده هم کس شر اضافه می کردم آخه کیر توی کون کردن که دیگه تا این حد استاندارد بازی نشون دادن و صغری کبری با فتن نمی خواست . می خواستم مخ اونا رو به کار گرفته و  یه توجیهی واسه این داشته باشم که چرا کونم رفته زیر کیر . دامن بدون شورتمو زدم بالا . دو تا پسرا مات موندن وقتی این حرکت منو دیدن . -آههههههههه آههههههههه سحر جون الان آموزش کون کنی داریم ؟ چه جوریه این .. تورج : ببخشید  الان باید موز یا خیاری این جا باشه تا آموزش انجام شه ؟.. -سحر جون به نظرم این آقایون متوجه شدن و دارن خودشونو می زنن به کوچه علی چپ -آتنا ی گلم . این از حجب و حیا و شرم زیبای اوناست . نمیشه ایراد گرفت . سحر با یه دست کیر تورجو گرفت و دست دیگه شو دور کیر ایرج لول کرد و گفت ایناهاش با اینا میشه آز مایش کرد .. ایرج : اول به من آموزش بده .. من عاشق کون کردن و آنال سکس هستم .. تورج : آموزش کس کردن رو هم میدی ؟ چون  تقریبا همه دخترایی رو که تا حالا با هاشون طرف بودیم راه کسشون باز نبود . یه اخمی به تورج کرده گفتم اونو دیگه وقتی رفتین به خونه بخت دیگه باید خانومتون به شما آموزش بده . حسابی حالشو گرفته بودم . هنوز کون نداده بودم از من کس می خواستن . دیگه نمی دونستم که کس من برای شوهر جونمه و من زنی نیستم که اهل خیانت باشم و حالا واسه این دارم کون میدم که اون دوست نداره به من و کون من حال بده . -سحر جون همه دامنمو درش بیار .. بلوزمو هم همین طور . لخت راحت ترم . اونم شده بود مث ندیمه های من هرچی می گفتم گوش می کرد . الکی حرف زدنهای من شروع شده بود . می خواستم برای کون دادن خودم یه توجیهی داشته باشم . سحر منو کاملا لختم کرد . برو یه کرم بیار ... -ببینید بچه ها در هر شرایطی چه حس کنین سوراخ کون گشاده و چه تنگ باید این کرم مالی روی مقعد و روی کیر انجام شه .. اگه از کرم های ضد حساسیت و اونایی که بشه در فضای داخلی مقعد استفاده کرد استفاده کنین بهتره .. بی حس کننده ها هم بد نیست .. اون جور بی حس نمی کنه که زن احساس لذت نکنه .. حال ایرج گرفته شده بود . کیر به دست همچنان منتظر بود و می دید که من دارم حرف می زنم . سحر حس می کرد که ایرج خیلی بی حال شده .. یه کرمی رو گرفت و اونو روی کیر ایرج مالوند و کیرشو خوب دستمالی کرد .. از اون طرف قسمتی از اونو دور مقعد من مالید .. -این کرمو می تونی  یه خورده شو داخل هم بمالونی .. تورج : سحر جون تو کیر ایرجو دست مالی کردی بهتره من کون آتنا جونو بمالم . بد جوری کف کون من شده بود .. خنده ام گرفته بود آخه این کیر ایرج می خواست بره توی کون من . چه جوری دستی که اثری از این کیر داره می تونه غیر بهداشتی باشه . می دونستم می خواد یه بهانه ای داشته باشه که بتونه با سوراخ کونم ور بره . -حالا سحر جون کیر ایرجو می گیره دستش یک حالتی بهش میده  که حداقل  گاردش تا حدودی از پایین به بالا باشه . منم کونمو با حالت کیر ایرج جان هما هنگ می کنم . ضربه اول نباید با فشار باشه . ایرج خان خیلی آروم . نشون بده که درسو خوب گرفتی .. تورج : آتنا خانوم اگه ایرج کیر پاچه ببخشید دستپاچه شده من خوب یاد گرفتم که چی به چیه . می  تونم امتحان کنم . -تورج فعلا من دارم دوره آموزشی رو طی می  کنم . استاد آتنا جان هر وقت صلاح دونستن از شما هم امتحان می گیرن . می دونستم این دو تا کس خل منو کس گیر آورده دارن توی این بازی شرکت می کنن . ایرج خیلی آروم کیرشو فشار داد به سوراخ کون زنی که عاشق آنال سکس بود .. اگه بگم من هربار که کیر تازه ای نوش می کردم تازگی اونو با تمام وجودم حس می کردم و می دونستم که این کیر قبلا وارد کونم نشده شاید کسی باورش نشه .. مثلا چشامو ببندم و ده تا کیر بره توی کونم از آدمای قبلا منو گاییده و نگاییده می تونم خیلی راحت قدیمی و جدیدی رو جدا کنم .. ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر