ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 56

فروغ : بچه ها بیاین خلقمونو تنگ نکنیم و از این لحظه هامون لذت ببریم . روی سخنش بیشتر با لاله و هوتن بود . اگه بدونین چقدر مزه میده وقتی کس و کون آدمو با هاش ور میرن و قلقلکش میدن . یه دنیا عشق و حاله . چه کیفی داره ! لاله : فری ..فری جون مامانت راست میگه .. کیرتو که داری می فرستی رو به جلو یه انگشتتم بکن توی کونم . آماده اش کن .. هوتن : چیه لاله تو که به کون دادن عادت داری . من و شیدا که به اندازه کافی تو رو گاییدیم حالا واسه ما کلاس میذاری ؟ -این فضولی ها به تو نیومده . تو برو کونتو بده و به فروغ جون برس .. فروغ : بچه ها حالا که وقت این مدل کل کل کردنا نیست . چند بار باید بهتون بگم . کاری نکنین که مجبور شم به شما کارت زرد بدم . هوتن : اون وقت منو بعدش اخراج می کنی ؟ -تو رو اخراجت می کنم ولی کیرت رو اخراج نمی کنم . کون هوتن زیر رگبار کیر من قرار گرفته بود . دیگه کیر بیکاری نبود که منو بکنه .. چه حس خوبی وقتی کیر آدم توی سوراخ روبرو قرار داره و یک کیر دیگه از پشت میره توی کون آدم . کاش یه مرد دیگه هم این جا بود و به من می رسید . ولی این برای این لحظه از اون آرزو های محال بود . لاله : فری پاکم کن . کسم خیلی خیس شده . سفتی کیر تو رو کمتر حسش می کنم . فری کیرشو واسه یه دقیقه ای از کس لاله بیرون کشید . چند تا انگشتشو فرو کرد اون داخل . -اوووووووههههههه این جوری که بیشتر خوشم میاد .. بکش بیرون هوس منو .. بکش .. خشکم کن .. دوباره بکن .. فری گیج شده بود .. لاله غرق هوس بود .. حالا به خوبی لذت و آرامشو در چهره اش می خوندم . و هوتن کشتی شکسته تر از دقایقی قبل به نظر می رسید . اون فکر می کرد که لاله تا ابد نازشو می کشه وول کنش نیست . طوری حرکت کرده بودیم که من و فروغ رو در روی هم قرار گرفتیم . یه چیزی به فکرم رسید و این که بخوام زود تر به این جر و بحث های بین هوتن و لاله خاتمه بدم و این اختلافات هم تموم شه و همه از سکسمون لذت ببریم و دیگه این کری خونی ها رو نشنویم . زیر گوش فروغ یه زمزمه ای کردم که بقیه نشنون ... منم یه نگاهی به هوتن انداخته یه چشمکی بهش زده ازش خواستم که سریع تر فروغ رو بکنه و اونو ارضاش کنه .. بیچاره تا می تونست تلاششو می کرد . .. لحظاتی بعد نمی دونم حالا فروغ راست می گفت یا از فیلمش بود گفت که ار ضا شده و خودشو جدا کرد ..  همون حرفی رو که به فروغ زده بودم طوری که لاله نشنوه به فری هم گفتم .. ولی  شروع این حرکت و بازار گرمی بایستی از طرف فروغ می بود .. -حالا من یه پیشنهادی دارم که رومو زمین نندازین . این لاله  و هوتن جون ما باید یه روبوسی گرم بکنن آشتی کنند  همدیگه رو که با لباشون بوسیدن کیرهوتن جونم باید با کس و کون لاله خوشگله ما هم آشتی کنه .. من اصلا از قهر خوشم نمیاد .. مگه بچه های بزرگ با هم قهر می کنن . هوتن : فدات شم فروغ جون اینو بگو . من که با لاله پدر کشتگی ندارم .. فری هم گفت من که حرفی ندارم . لاله :ولی فکر نکنم این هوتن آدم بشو باشه .. فروغ : باز که شروع کردی . این کارای تو نشون میده که شروع کننده این در گیریها و گله گذاریها تو هستی . حالا در گذشته چی بوده و شده رو کاری باهاش نداریم . باید به این فکر کنیم که از این به بعد چی میشه و چیکار باید کرد .  به جون تو که خودت می دونی سکس دو تا به یکی چقدر می چسیه . انگاری یه چیزی اون داخل داره کون آدمو مسواک می زنه . و از جلو هم که کس آدمو یه جوری قلقلکش میده که آدم می خواد فریاد بزنه و به همه دنیا اعلام کنه که داره خوش به حالش میشه .. لاله همچنان به من نگاه می کرد . سرمو تکون دادم که یعنی کوتاه بیاد .. این سر تکون دادن من از نگاه بقیه هم دور نموند . فروغ و هوتن منو بوسیدند و فری هم گفت یکی طلبت . چون من باید می رفتم پیشش تا منو می بوسید .. خلاصه هوتن دراز کشید تا لاله روش قرار بگیره و فری که تا حالا کس می کرده حالا کون لاله رو بکنه .. -فروغ جون من و تو بازم که به هم رسییم نکنه تمام این کار ها برای خودت بود شیطون بلا . -کونتو بکنم یا کستو فروغ جون -بذار تو کسم .. تازه می خواستم ارگاسم شم که واسه خوابوندن شر کنار کشیدم . منو بکن . کسمو بکن .. سوختم .. هوس دارم ..شیدا باید یه خیلی منو بکنی . حرف کونمم نمی زنی تا این که ارضام کنی .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر