ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 80

هنوز زود بود که به پسرام رحم می  کردم و از اونا می خواستم که بیان سراغ من .. چبه پسرا ؟ انگاری آب کیرتون خشک شده . نبینم که این جور در هم و بر هم و هاج و واج باشین . -خیلی از دست من ناراحت بودن ولی به خاطر دروغایی که گفته بودند دیگه روشو نداشتن چیزی بگن .. چهار تا مرد غریبه .. چه لذتی می داد . این  بچه هام دیگه  خبر نداشتن که بعد از رفتن اونا در ویلا با دو تا مرد دیگه هم حال کرده بودم . ایبنجاست که ارغوان واقعا داره سیاست خودشو دیکته می کنه . فکر کردن که می تونن منودور بزنن . آخخخخخخخخخ نوروززززززز جوووووووون کسسسسسسم کسسسسسسم .. کونمم انگاری راه باز کرده بود از بس به بگا رفته بود دیگه نیما هر چی محکم کیرشو می زد به طرف داخل کونم و اونو بیرون می کشید انگاری زیاد دردم نمی گرفت . یا کون من داشت گشاد می شد یا این که کیر این پسره نیما کوچیک بود . باید کنترل می کردم . نه من نباید به این زودی کون گشاد شده باشم .. حس کردم که دیگه حرف زدن کافیه . از ناصر خواستم که دوباره کیرشو فرو کنه توی دهنم و این جوری حال منو تکمیل کنه . شده بود عین میدون جنگ ولی میدونی که جنگجویانش با هم خوب بودند و یه گروه دیگه عاطل و باطل رو زمین نشسته بودند .. خودمو رو زمین خم کرده گفتم نوروز خان .. اگه موافق باشی .. اون چهار تا زن یعنی ناموس شما رو هم بیاریم اینجا و با پسرای من یه سکس در همی عالی راه بندازیم . بعد از این این برای شما هم یه تنوعی میشه .. اولش فکر کردم منظور منو گرفته ولی گاهی اوقات بعضی آدما چقدر خنگ مبشن . ولی از اونجایی که می دونستم شاید توی باغ نباشه کمی تخفیف اومده و گفتم حالا بهتره اونو خنگ تصور نکنم . -ارغوان جون این جا که به غیر از خود تو ما زن دیگه ای رو برای گاییدن پیدا نمی کنیم .. اونا که نمی دونستن که این چهار تا پسرم قبلا منو گاییده دارن اگه از اول براشون تعریف می کردم حتما می گفتن که من باعث بی ادبی و بی تر بیتی اونا شدم که رو خوار مادرشون سوار شدن . تازه خود منم شرمسار می شدم که اون جور داشتم از اخلاق حرف می زدم و دیگه نه تنها حرف من خریداری نمی داشت گوشت تن من هم براشون ارزشی نداشت و منو با یک جنده مساوی می کردند . زیر گوش نوروز گفتم .. می خوام یه حرفی بزنم که شاید خوشت نیاد و به مزاجت نسازه ولی وقتی که شروع کنی می بینی که خیلی تنوع داره . خیلی لذت داره . من خودم از این کارا نکردم . ولی اون دفعه در اینترنت یکی که داشت مصاحبه می کرد و می گفت که خواهر و مادرشو گاییده رو دیدم .. چه هیجانی به من دست داده بود در اون لحظه ولی شیطونو لعنت کردم . حالا که فکرشو می کنم می بینم پسرام که خوار مادر و زن  و دخترتو گاییدن . چرا تو اونا رویعنی خواهر ودختر و مادرت رو  نگایی . البته زنت که خب هیچی همیشه اونو می کنی ولی  گاییدن خواهر و مادر و دخترت می تونه برات تنوع داشته باشه ..  تا رفت داد بکشه و فریاد بزنه و آبروی منو ببره فوری لبامو رو لباش قرار دادم و حرکات قالب کونمو رو کیرش بیشتر کردم تا کیر داخل کسش لذت بیشتری ببره .. در عوض خیلی آروم لبامو از رو لباش کندم و گفتم مگه خون پسرای من از خون شما آقایون با شخصیت و خوش کیر  رنگین تره ... اینو که گفتم انگاری یه آبی بر آتیش ریخته باشم . موافقت نوروز یعنی موافقت بقیه . .می دونستم که کار رو باید از کجا شروع کنم . حسابی وارد بودم و از عهده اش بر میومدم . نیما و ناصر و نریمان رو هم  بدون این که بقیه بویی ببرن از جریان با خبر کردیم . چون من می خواستم در این مورد با زنا و به طور کل با اون هشت نفر حرف بزنم برای همین نمی خواستم جو رو شلوغش کنم . -منیژه خانوم . شما گناه بزرگی رو مر تکب شدین و این جور وادارمون کردین که همه مون بر هنه در کنار هم قرار بگیریم . البته یه سری از ما نسبت به هم محرم هستیم ولی هزاران سال پیش و تا همین چند صد سال قبل سکس بین اعضای خونواده مد بود .. الان در خیلی از نقاط دنیا دیدن که  این کار خیلی هیجان میده و لذت بخشه دوباره مدش کردن . کار شناسان این طور تشخیص دادن که می تونه گره گشای بسیاری از مشکلات خانوادگی باشه .. دیگه همه میرن دنبال تفریح و کسی به کسی گیر نمیده .. خلاصه کنم من پیشنهاد می کنم که محارم با هم سکس کنن . آقایون موافقن . من رضایت پسرای خودمو هم جلب می کنم و می دونم که اونا رو حرف مادرشون حرف نمیارن . .... ادامه دارد .... نویسنده ..... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر