ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 47

بعد از رفتن پرهام یکی دوبار رفتم به این فکر کنم که ای ای ای ای ای ..این چه کاری بود که کردی آتنا .. در حق شوهرت نامردی کردی . رفتی به برادرش کون دادی .. شوهر به این خوبی .. کمی که فکر کردم دوباره سر خودم داد کشیدم و گفتم بس کن آتنا حالا که کونتو دادی و خوب سیر شدی و تا یه مدتی شارژشارژی و بلای جون شوهرت نمیشی تازه فیلت یاد هندوستون افتاد ؟ اون موقع که زیر کیر پرهام داشتی حال می کردی وجدان بیدارت کجا بود ؟ خلاصه با این افکاراولین باری که بعد از کون دادن به پر هام با شوهرم سکس داشتم یکی دوبار که اون انگشتاشو می کشید روی سوراخ کونم یاد دستای داداشش افتادم که وقتی به کونم می چسبید ولش نمی کرد .. اووووووووهههههه چیکار داشت می کرد شوهرم . زبونشو از پشت گذاشته بود روی کسم از زیرکس تا بالاشو می کشید و ول می کرد ..گاهی در انتهای ول کردنا نوکش می خورد به سوراخ کونم و اوووووفففففف چه هیجانی داشت . آتیش زیر خاکسترو داشت روشن می کرد . از یک معتاد هم بد تر شده بودم . با این که شوهر گلم  با کردن کسم یه حال جانانه بهم داد ولی حال تکمیلی رو دیگه نتونست و طبق معمول نخواست که بهم بده . از سکس یا اون لذت برده بودم ولی یه خماری خاص داشتم .. بغلش کردم و سر تاپاشو غرق بوسه کردم . -عزیزم خیلی دوستت دارم . اون دفعه هم گفتم خجالت نکش .. سختت نباشه .. کون آتنا رو می تونی جرش بدی . تحمل من زیاده .. اگه دوست داری برم کرمو بیارم بکنی توی کونم . -آتنا جونم .. چند بار بگم اولا نمی خوام اذیت شی .. بعد این که این کار اصولی و بهداشتی نیست .. ...نخیرم ...این مرد آدم بشو نبود . ناز شست داداشت که رو هوا زد . به این میگن مرد .. دیگه جان به فدای تو برادر و مرامتو عشق است اینا همه کس کلک بازیه . اینجا کیر مرد وکس زنه که تصمیم می گیره . روی این پرهام دیگه باز شده بود و وقت و بی وقت می خواست خودشو پلاس کنه .. -پسر مگه تو کار نداری .. مثلادر فرش فروشی بابات کار می کنی .. به بهانه جنس گاهی نیم ساعتی رو میومد و یه معامله ای با این جنس می کرد و می رفت . پدر شوهرم گاهی از دستش کلافه می شد . ولی حقا خیلی با حال کونمو می کرد . سنگ تموم میذاشت تا  واسه دفعه بعد سریع تر دعوتش کنم . اوایل  هر روز  میومد که ازش خواستم یه روز در میون بیاد . -پسر تو یه غذایی رو که خوردی صبر نمی کنی که سیرشی دوباره بخوری ؟ اینم همینه دیگه . تازه من دو سرویسه می خورم . یه وقتی دیدی ترش کردم پس افتادم . تازه این جور میای و میری بابات مشکوک میشه . هر وقت سرش داد می کشیدم نقطه ضعف منو می دونست .و فوری سرشو میذاشت لای کون من و زبون زدن یه سوراخ کونمو شروع می کرد . بعدش انگشتشو می ذاشت روی سوراخ و به صورت دایره دور حلقه  و روی مقغد رو می گردون .. زبونشو میذاشت روی سوراخ کون .. گاهی بغلش می زد و اونو می بوسید .. لای پا و کون و سوراخ کس منم همه جا رو دست مالی کرد و سوراخ کونمو لیس زد . چقدر دوست داشتم لباشو بچسبونه به کونم .. وقتی که این کارو می کرد کونمو رو لباش حرکت می دادم .. گاهی هم برای شل کردن عضلات کونم از لیدو کائین استفاده می کرد .. راستش من دوست نداشتم زیاد دوپینگ کنم و به این کار عادت کنم . دلم می خواست به صورت خود جوش کون بدم . خودکفا باشم ... دیگه پر هام کاری کرده بود که وقتی من می رفتم به مهمونی ها و پسرا و مردای دیگه ای رو می دیدم که  به طرز خاصی بهم نگاه می کنن هیجان زده می شدم .  شیطونو لعنت می کردم که وسوسه نشم . قبل از ازدواج عاشق تنوع طلبی بودم .  خیلی زود دوست پسرامو عوض می کردم . وحالا هم با این کاری که پر هام انجام داده بود دیگه بازم اون روحیه سابق  رو در خودم حس می کردم . اون روحیه ای که به دیدن مرد به هیجان بیام . لذت می بردم از این که می تونستم بقیه رو افسون کنم .. اما این پر هام خیلی زاغ سیاه منو چوب می زد . باید مراقب می بودم که بهونه به دست این برادر شوهرم ندم . دیگه حسابی خسته و عصبی ام کرده بود . در خودم می دیدم که بتونم بازم دوست پسرای دیگه ای پیدا کنم . پرهام راه رو برای من هموار کرده بود ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

1 نظرات:

ناشناس گفت...

Useful info. Fortunate me I found your site by accident, and I am shocked why
this accident did not took place in advance! I bookmarked it.


my blog - how to make money on YouTUbe

 

ابزار وبمستر