ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 91

خلاصه این که چی شد و چی نشد و در اون مهمونی شب جمعه چی گذشت دیگه یه مهمونی بود مث مهمونی های دیگه و حالا یه خورده نمک و چاشنی اون کم در بعضی قسمتها کمتر بود و بعضی جاهاش بیشتر .. ولی با توجه به فعالیتهای سکسی غیر محارمی که داشتم و زیر آبی هایی که رفته بودم این که بخوام در مورد این که از آیدین بخوام  که ازم یه تابلو سکسی بکشه سختم نبود .. آخه اون اینو به عنوان یک هنر حساب می کرد و خودش سختش نبود . منم که دیگه به انداره کافی بی پروا شده بودم و این که بخوام در این مورد با هاش حرف بزنم خیالم نبود و همین کارو هم انجام دادم . -فقط آیدین جان نمی خوام کسی از این موضوع با خبر شه .. قصد داشتم  نقاشی رو تو خونه فتانه انجام بده . ولی به موقعش می خواستم  به کارایی بکنم که به نوعی حال کردن و تفریح و فانتزی باشه . هم این که خودم حال کنم و هم این که حال بگیرم . . حالا تا چه حد می تونستم موفق شم نمیدونستم .ای آیدین اگه طناز ساربونه می دونه که شترو کجا بخوابونه . فکر کردی .. زنای لختو نگاه کنی و کیرت یلند نشه ؟ این طناز همچین تو رو به ضعفت بیاره که تو رنگا رو رو تابلوپخشش کنی . اصلا  خودت در غش و ضعف کردن واسه من تابلو شی . کور خوندی .. این همه کس رنگ و وارنگ ببینی و حسی در تو بیدار نشه ؟.. طناز مرده رو هم زنده می کنه . نمی دونم واقعا چه مرضی داشتم . کس خلی من گل کرده بود . -ببینم آیدین خان من از تصویرپشت بدنم هم  تابلو می خوام .. -اتفاقا از اون مسیر برام راحت تره .. چون باید چهره رو به صورت طبیعی طوری بکشم که انگاری داره باهات حرف می زنه .. -ولی آیدین جون .. ما این عکسا و بهتره بگم این نقاشی ها رو برای اتاق خواب می خوایم . یعنی من و مهرداد جون که فکر می کنه آیلین داره می کشه . فقط حواست باشه که در این مورد با خواهرت صحبت کنی طوری که بهش بر نخوره اگه یه وقتی مهرداد ازش پرسید  اظهار بی اطلاعی نکنه .. -من کارم خیلی سریعه و می تونم در حالتهای مختلف برات جورش کنم . -ببینیم و باور کنیم -با شنیدن باور نمی کنی ؟ -شنیدن کی بود مانند دیدن ؟ فقط حواست باشه من نمی خوام مهرداد متوجه شه که تو داری می کشی . آخه جامعه ایرانه و فر هنگ خاصی داره . یه وقتی ممکنه مردای غیرتی و حسود خیالات بد بکنن . -نه من به کارم واردم و رو حرفی هم که زدم هستم . -فدای تو .. چند تا عشوه هم اومدم و می خواستم ببینم که حال و روزش چطوره .. بی تاثیر نبودم ولی انگاری کمی سر سخت نشون می داد . فکر کنم از اونایی بود که دیدن زن با لباس اونو به هیجان نمی آورد باید یک مرحله می رفتم زیر تر تا حساب کار به دستش میومد . شروع کارو تصمیم گرفتم که این کار رو در خونه انجام بدم و وقتی که مهرداد نیست . فقط اگه سر زده میومد بد می شد . اما کافی بود یکی دو روز نمیومد اون وقت یه جوری حلش می کردم . -آیدین جون اگه یه نقاشی در روز تموم نشه چی ؟ -خب میشه به نوعی قالب بندی ها رو به صورتی در آورد که اونجاهایی رو که رنگشون شبیه به همه بعدا رنگ آمیزی کرد . ولی تا اونجایی که بتونم سعی می کنم یک روزه تمومش کنم . این که نمیشه چند ساعت یکسره یک جا بشینی .. ولی یکی دو ساعت اول مهمه ... -من دوست دارم موهام پخش باشه . افشون افشون باشه .. باید طوری منو بکشی که قر توی کمرم فراوون نشون داده شه .. - این هیجان و فتنه گری رو میشه در صورت نشون داد ولی در باسن و کمر رو نمی دونم . باید هماهنگی  خاصی بین کمر و صورت به وجود بیارم .. از دست این آیدین دیگه باید دق میومدم . این جوری که معلوم بود دیگه فرصتی برای خودش باقی نمی موند که کیرش شق شه . از مهرداد  هم خواستم که  روز اول رو به هیچ وجه زود خونه نیاد که تمرکز آیلین به هم نخوره .. یه نقشه ای براش داشتم که یه خورده بخندم و ضد حال بزنم و خودمم دو جوره حال کنم . من و آیدین تنها شده بودیم و اون بایستی کارشو شروع می کرد .. اتاق چقدر درب و داغون شده بود .. چقدر از این شلوغ بازیها بدم میومد .. شروع کردم به بر هنه شدن .. آیدین سرش پایین بود و داشت با وسایل نقاشی ور می رفت . لجم گرفته بود . سوتین و شورتمو گذاشتم برای وقتی که اون سرشو بالا گرفته به من خیره شده باشه . تیپ جناب نقاش زیبا و دختر پسند بود . فقط موهای سرش بلند بود ..... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر