ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پسران طلایی 79

نیره کیر سینا رو طوری ساک می زد که پسر در قسمت سر کیر احساس سوزش می کرد .. انگاری داشت اونو گاز می زد . می خواست یه چیزی بگه از این می ترسید حالا که زن داره حرکات سکسو یاد می گیره بهتره که تو ذوقش نزنه . با این  حال گاهی هم کیرشو توی دهن نیره حرکت می داد  و در مقابل گاز زدنهای اون عکس العمل نشون می داد تا متوجهش کنه که دردش گرفته  ولی کس تازه و اما کمی تپل  نیره رو داشت لیس می زد و می خورد .. -نیره حس کرد که خیلی سست شده ولی برای این که پیش سینا کم نیاره  به کارش ادامه می داد ولی دلش می خواست حواسشو ببره پیش کسش .  داغ شده بود . زبون و لبای سینا آتیشش زده بود . تمام وجودشو لذتی گرفته بود که حتی یادش نمیومد سی سال پیش هم این حالت براش پیش اومده باشه .. با خودش می گفت جبران می کنم . تمام این کم کاریها رو جبران می کنم . دیگه سختی نمی کشم . کسشو به دهن سینا می مالوند .. سینا حس کرد که نیره کمی ساکت شده و حرکتی هم برای ساک زدن انجام نمیده . متوجه شد که به اندازه کافی تونسته زنو سست کنه .  کیرشو از دهن اون در آورد و بازم روبروش قرار گرفت . این بار لباشو رو لبای نیره گذاشت و زن دیگه کاملا تسلیم شده بود . با تمام وجودش و با هوس .. هوس و عشق به سکس .. دیگه پذیرفته بود که کارش تمومه و سینا کیرشو جلوی صورت نیره گذاشت .. -ببین این الان می خواد بره توی کست و.بعدش هم میره توی کون تپلت . نه نیار .. اما و اگر نداره . تو خیلی خوشگلی .. توا ز هر دختر جوونی که من تا به حالا دیدم جذاب تر و خواستنی تری .. سینا می دونست که با ایبن حرفاش می تونه نیره رو رام کنه . البته نیره خوشگل و خوش بدن و هوس انگیز بود ولی نه به اون اندازه که از تمام دخترا و زنایی که تا حالا دیده باشه بهتر باشه . نیره کیر سینا رو حس می کرد که داره با لبه های کس و دور و برش بازی می کنه . این برای چند مین باری بود که در اون روز از این کارا می کرد و نمی دونست که باید با این پسره چیکار کنه .. -نهههههههه زود باش زود باش .. حرصمو در نیار .. من می خوام .. -دیگه از وجدان برام حرف نزنی ها .. ببین الان کست داغ کرده و کیر من هم برشته شده . واسه تو .. واسه تو .. -راست میگی من مث دخترای جوون خوشگل و خواستنی و تو دل برو هستم .. -دوروغم کجا بود . مگه سرخی کیرمو نمی بینی . اگه اونو تا چند لحظه دیگه توی کست فرو نکنم می سوزه -تو که الان بذاریش توی کس من روغن کس من اونو می سوزونه -واااااااااا عجب  تیکه های قشنگی می پرونی . درست داری میشی همون چیزی که از خیلی وقتا پیش باید می بودی . باز کن پاهاتو . می خوام لاپاتو ..  اون لبه هاتو .. اون ناز کردناتو ... با این حرفاش زنو بیش از هر لحظه ای در اون لحظات حشری ترش کرد . سینا دیگه ترسید جریمه مالی شه . به اندازه کافی تونسته بود زنه رو داغش کنه . کیرشو فرو کرد توی کس .. خیلی نرم ولی بازم با همون سفتی دفعه قبل . کس هنوز نشون می داد باید هزاران کیلومتر دیگه کار کنه تا با سن نیره هماهنگی داشته باشه . -پسر پسر کسسسسم کسسسسسم .. سینا خودشو به جلو کشوند . کیرشو تند تر می کرد توی کس نیره و اونو بیرون می کشید .. زن هم از اون طرف خودشو بیشتر به بدن سینا می زد .. دست سینا رو گرفت و اونو به دهنش نزدیک کرد . از هوس زیادی دونه به دونه انگشتای سینا رو می لیسید . پسر هم می خواست همین کار رو با زن انجام بده ولی می ترسید که بازم حواس اونو پرت کنه .  لیس زده شدن انگشتای دست سینا توسط نیره هوسشو زیاد تر کرده با هر مکش اون تیزی خاصی رو در کیرش حس می کرد . نیره حالا پاهاشو به دو طرف پرت می کرد . اون دیگه رفت به حالتی که فراموش کنه شوهر و پسر داره . سینا اون دستی رو که آزاد بود  بالای کس قرار داد و اون قسمت از بر آمدگی کسو چنگش گرفته و با اون بازی می کرد . ورم کس در قسمت بالا و اوج گیری هوس نیره رو حسش می کرد . -خیلی خیس کردی .. این همه هوسو چه جوری سالها قایم کرده بودی -اووووووففففففف اووووووووههههههه سینا بزن بزن .. تند تر . دیگه قایم نمی کنم . دیگه هر کاری دلم خواست انجام میدم .-بده بده .. حالا کس بده بعدش کون بده .. در حق خودت داری ثواب می کنی . کی میگه حرامه ...... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر