ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 69

پهلو های سمانه رو با د و تا دستام گرفته واونو در یه حالت جک زدن ناگهانی به طرف بالا حرکت دادم . حالا رو هوا داشتم اونو می کردم رفتم سمت یه درختی بی بر  که بین درختان  مرکبات کاشته شده و اونم دستشو رسوند به یکی از شاخه های اون و همراه با تلمبه زدن من کلی حال می کرد . این عاطفه شیطون  هم مدام داشت می گفت .اااااااوووووو سمانه اگه بدونی چه کیر کلفتی داری نوش جون می کنی . خیلی هیجان انگیزه . چقدر خوشم میاد بیشتر از فیلم سوپر دیدن داره .  عاطفه رو دیدم که رفته یه جایی پنهون شده و داره از صحنه ای که کیر من رفته توی کون سمانه و در حال رفت و بر گشته فیلم می گیره .   با این که سر سمانه  در یک خط مستقیم با عاطفه قرار داشت معلوم نبود چه جوری متوجه اون نشده ..
-اووووووخخخخخخ ایمان جون .. خیلی خوبه . عالیه .. چه هوای خوبیه ..
 راست می گفت هوای سر د پاییزی واسه من ملایم شده بود هم آفتاب تابیدنش بیشتر شده بود و هم لذت بردن ما زیاد تر .
 -عاطفه کجایی .. کجا رفتی دختر .. من می خوام از این صحنه های قشنگ فیلم بگیری . با موبایل خودم بگیری .. کجایی تو ..
 -اتفاقا مدتیه دارم این کارو می کنم .
-نامرد .. دیوونه چرا زود تر به من نگفتی من موبایل خودمو بهت می دادم .
-من برات بلوتوث می کنم . شاخه درخت همچنان در دست سمانه بود ..
-عاطفه دارم بی حس میشم . پاهام داره میفته ..
-داشته باش . دو دستی شاخه کلفت درخت رو داشته باش .
 -ولی کیر ایمان جون کلفت تره .
-نوش جونت . منو یا مار بوآ میندازه.
 -پس نیشش کو؟
 - اون داخل  کسته . میگم سمانه کست شبیه کله مار کبراست ..
 -می زنمتا .. آخخ منو بزن . ایمان منو بزن .. من دیگه از کیر نمی ترسم .. زدم .. زدم .. واااااایییییی سختمه سختمه جیشم داره مبی ریزه ..
 -سمانه  ساکت شو . اون جیشت نیست . اون هوسته . اون آب کسته .. یواش تر الان این جا رو شلوغش می کنی ..
 حس می کردم کیرم به طرز عجیبی سفت شده و این جور شیون زدنهای سمانه و این که تونستم مثل یک پزشک اونو درمان کنم هوس منو هم برده بود بالا . همونجا سر بالایی توی کس سمانه فواره زدم ..
 -آخخخخخخخخخ سمانه .. خوشگله .. داره می ریزه . کاش یه دور بینی هم اون داخل کست بود و حسابی از این صحنه ریزش عکس می گرفت .. عاطفه حواست باشه  که وقتی آبم داره پس میاد فیلم بگیری ..
 سمانه : خیلی واسه خود ار ضایی خوبه ..
-نههههههه این چه حرفیه که داری می زنی ! من با این کیر گشایی که برا ت انجام دادم دیگه نباید از خود ارضایی یا به اصطلاح ما مردا از جق زدن استفاده کنی . تا راه مستقیم هست راه غیر مستقیم کس خلیه ..
سمانه رو گذاشتم زمین ..
لحظاتی بعد سه تایی مون افتاده بودیم به جون هم . دیگه اون دو تا رو حسابی آب بندی کرده بودم . رو زمین خوابونده بودمشون از کس اون در می آوردم فرو می کردم توی کون اون . و بر عکس . خلاصه یه حال و هوای عجیبی بود . واسه این که کیر منو بقاپن و اونو بکنن توی دهنشون یا روش بشینن چند بار نزدیک بود دعوا بیفتن ..
-دیرمون شده دخترا . سمانه : ما تازه گرم افتادیم . اگه الان بر گردیم همین بساط هم اون جا هست .
-در عوض شما می تونین از چند تا کیر دیگه هم نصیب ببرین .
 سمانه : ایشششششش اصلا  هیشکدوم چنگی به دل نمی زنه.
 -تو که هنوز نوش جون نکردی ببینی چه جوری هستن .
-مال تورو که خوردیم دیگه متوجه شدیم که چی به چیه . مظنه کار اومد دستمون .
-خب سمانه جون هر گلی یه بویی داره .
-ولی من عاشق خوشبو ترینش هستم و می خوام همیشه اون در کنار من باشه .
 دیگه توی ذوقش نزدم و نگفتم که بقیه هم انتظار دارن و اونی که تا حالا از کیر فراری بوده نباید خود خواهانه با این مسئله بر خورد کنه . ولی از اون جایی که تازه رو فرم اومده بودنخواستم توی ذوقش بزنم . دو تایی شون افتادن به جونم . گاهی کیرمو با یه آدامس اشتباه می گرفتن . -دخترا دیگه بریم . بقیه هم باید از شما لذت ببرن . اگه بدونین دخترا وقتی ببینن شما دیگه خودتون شدین و خودتون و می تونین حال بدین اون وقت حسابی سر حال میشن . شما ها هم که کیر ایمانو خوردین در واقع واکسینه شدین برای روبرو شدن با بقیه کیر ها . سمانه : فکر می کنی از پسش بر بیاییم .
-شما ها هستید . وجود دارید . پس خیلی راحت می تونید . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر