ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 44

پرهام جون اگه می خوای و دوست داری حالا می تونی کیرت رو بکنی توی  کون من . خیلی هیجان دارم خوشم میاد . دیگه باید تمومش کنی ..خیلی از حالت کیرش خوشم اومده بود . یه کیرگوشتی و کلفت از اونایی که وقتی وارد کون شه داغ داغش می کنه ... آتیشش می زنم . یه کاری می کنم همون اول خالیش کنه ولی با اون درشتی و سر حالی که من دیدمش تا قیام قیامت هم از کردن من سیر نمیشه . حسابی می تونه بهم حال بده . صورت داغ اونو که می دیدم خودم داغ تر می شدم . اونو گذاشته بودم به حال خودش .. انگاری می ترسید می خواست کیرشو به کونم فشار بده .  -پرهام استخاره نکن .. یه وقتی دیدی سر و کله داداشت پیداش شد و اون که نمی تونه درکم کنه .. فقط قبل از این که کیرت رو فرو کنی توی کونم  اول یه خورده یه دو دقیقه ای سر کیر رو روی سوراخم نگه داشته باش  . بذار من حسش کنم . لمسش کنم با کونم لمسش کنم .. اون همین کارو هم کرد .. -آتنا همین یه چشمه هم داره آبمو میاره اگه بفرستمش داخل چی میشه ! با انگشتش دور کونمو چربش کرد .. وقتی دست یکی دیگه به سوراخ کون آدم می خوره لذتش بیشتره تا آدم خودش این کارو انجام بده .. از هیجان  نمی تونستم یه جا بند شم ولی با این حال واسه این که جلوی برادر شوهرم کم نیارم  خویشتن داری می کردم . خودمو به خاطر این صبر چند ماهه ای که  بابت کون ندادن داشتم تحسین می کردم ولی دیگه کاسه صبرم لبریز شده بود . اون فشارشو آورد . -اوووووووووخخخخخخخخ پسر .. درد کون منو کشت .. آروم آروم بذارش تو .. وقتی رفت یه کمی نگهش داشته باش که کیر اون داخل خوب جاشو پیدا کنه و کون منم بهش عادت کنه .. اون وقت نرم نرم می تونی دزشو زیاد کنی ..  وقتی سر کیر پرهام و یه سانت بعد از اونو توی کونم حس می کردم توی دلم می گفتم حقته پژمان که این جوری باید برم زیر کیر یکی دیگه . شوهر دارم و باید برم به یکی دیگه کون بدم ؟ آدم دردشو به کی بگه . به آدم می خندن . چه جوری می خوای جواب پس بدی . یک مرد در مقابل خواسته های زنش مسئوله باید تامینش کنه .. در همین فکرا بودم که حس کردم کیر برادر شوهرم بازم رفته جلو تر .. من نباید بذارم که اون حس کنه که  سوراخ کون من خیلی نرم و روونه . -آیییییییی یواشتر .. چاله گیر آوردی ؟ این کیر که نیست تو داری . این تنه درخته .. تازه با این کون تنگ من .. یواش یواش .. من مردم ... این جور ادا در آوردنا حسابی به من لذت می داد و سر حالم می کرد . جووووووووون .. چه حسی داشتم . یه حس قشنگ زندگی حس این که از ازدواج خودم ناراحت نباشم و به شوهرمم منت نذارم که چرا کون منو نمی کنی . هر چند تا حالا به روش نیاوردم و از نیازم نگفتم . چون با این ادا و اصولی که در آورد حس کردم اگه از تمایل خودم برای کون دادن بگم بدون تر دید به من می خنده و من دوست نداشتم مضحکه دست اون شم . دلم می خواست به قسمتای دیگه بدنم غیر از کس دست بزنه تا کون دادن به من مزه بیشتری بده . اگه رو کس منم دست می زد که  به اوج کون دادن می رسیدم ولی نباید اونو پررو می کردم . فاصله بین سوراخ کون و کوس یه دو سانته اون وقت اون فرو می کرد توی کسم و می گفت که اشتباهی رفته و حالا خر بیا و باقلی بار کن . پرهام بازم به کونم فشار آورد .. جوووووووون نصف بیشتر کیرشو کرده بود توی کونم . حس کردم یه بادمجون کلفتو کرده توی کونم . اون دفعه این کارو کرده بودم . جااااااااااان جااااااااااااان . کون دادن به شکلهای مختلف می تونست به من مزه بده . یکی این که دستمو برسونم به بیضه های طرف و این  که به اون قسمت از کیرش که بیرون قرار داره دست بزنم و در مورد پر هام هم این کارو انجام دادم .دلم می خواست همون نصفه ای رو که کرده توی کونم با سرعت بیشتری حرکت بده . راستی راستی درد رو هم حس می کردم ولی نه مثل اون دفعه اولی که سه تا پسر تویه شب  منو گاییده بودند . اصلا اون شب هیچوقت از یادم نمیره  . چه شب لذت بخش و به یاد موندنی شد واسم . حالا هم همین طوره . دیگه حسرت نمی خورم از این که چرا ازدواج کردم . -پرهام جون یادت نره دو طرف کونمو هم نازش کنی . کمرمو شونه هامو می تونی ببوسی . داشتم دیوونه می شدم . نمی دونستم چرا دارم این قدر تخفیف میام .. ازش خواسته بودم که یه نموره ای هم به سینه هام دست بزنه . ظاهرا یادش رفته بود .. دیگه چیزی نگفتم . خودم دستامو رو سینه هام قرار دادم . در عوض اون دستاشو گذاشته بود رو کون من . حس می کردم کسم خیلی خیس کرده . و من اونو به هیجان ناشی از کون دادن ربط می دادم  .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر