ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 124

کیر شوهرم به طور ثابت توی کونم مونده بود .
-اووووووییییییی پژمان عزیزم خوبه .. همین جوری نگهش داشته باش . تا حدودی درد داشتم ولی می دونستم تا اومدن جبار تمام این درد ها تسکین پیدا می کنه . باید خوب می شدم . آخه کیر جبار که کیر نبود . تیر برق بود . تنه درخت بود .. چماق بود  -شوهرم گلم بذار من یه خورده کونمو حرکتش بدم .. در اون لحظات  چند تا کیری رو که از این شکاف رد شده به کونم حال داده بودن مجسم می کردم و لذت می بردم  از این که کیر پژمان توی کونمه . کیر یکی یکی مردا رو توی کونم حس می کردم و کیف می کردم
-خوشت میاد عزیزم ؟
 -مگه میشه یک زنی از بهترین شوهر و بهترین مرد دنیا لذت نبره . تو برای من بهترینی . چون بهترین چیزایی رو که می خواستم در اختیار من گذاشتی .  کاری به کارم نداری ..
-عزیزم .. آتنای قشنگم وقتی که اعتماد باشه و علاقه دو طرفه زندگی شیرین میشه و زن و شوهر به خوبی همو درک می کنن .
  -می تونم درکت کنم . می دونم چی داری میگی پژمان جونم . حرفات یکی از یکی دیگه شیوا تره . مثل خودت خواستنیه .
 فانتزی کیر های دیگه همچنان منو مشغولم کرده بود .. بیشتر این چند تا کیر آخر و اولین کیر هایی رو که از مرز کونم رد شده بود به خاطر می آوردم . اون اولین باری رو که من و سحر و مونا با هم بودیم و اونا نتونستن پسرا رو خوب ردیفشون کنن و بهشون حال بدن و این من بودم که شجاعانه کون پیش گذاشته و تونستم نشون بدم که دود از کنده و کونده بلند میشه . حرکت دورانی کون من دیگه امان پژمانو بریده بود . -عزیزم این قدر خودت رو جمع  نکن . منم به اندازه کافی حال کردم . کیف کردن من این جور نیست که حتما و همیشه باید آبم بیاد .. راضیم خوشحالم . وقتی که شوهر خوب و مهربون و منطقی مثل تو داشته باشم هر طوری که لمست کنم و لمسم کنی به من لذت میده . باعث آرامشم میشه .. بریز .. بریز پژمان ..
درسته که من با مردای دیگه هم بودم و کونم از کیرشون کام می گرفت ولی این دلیل نمی شد که شوهرمو دوست نداشته باشم و واسش احترام قائل نباشم . من هوس بازیها و نیاز های جنسی خودمو از این مقوله جدا می دونستم . ولی متاسفانه کسی این مسائلو درک نمی کنه  و هنوز جا نیفتاده که یه انسان چه زن و چه مرد می تونه از زندگیش لذت ببره  .. ولی می دونستم که اگه یه روزی ببینم و حس کنم که پژمان با یه زن دیگه ای راه داره خیلی ناراحت میشم . عزیز دلم دیگه نتونست صبر کنه و اون جوری که من در یه حالت استریپ تیز نرم کونمو دور کیرش می گردوندم راهی نداشت جز این که آب داغشو داخل کون داغم خالی کنه ..
-بمونه .. عزیزم بذار چند لحظه کیرت توی کونم بمونه. یه خورده از اون آبا حل شه .. هر وقت کونم و داخلش می سوزه حس می کنم که دارویی بهتر از آب کیر و منی تو نیست عزیزم . تو فقط دکتر منی .. اووووووفففففف عزیزم دوستت دارم ..
-باشه هر چی تو بگی ..  
پنجه هاشو هم طوری انداخته بود روی دو طرف باسنم که یک بار دیگه هوس کون دادن به سرم افتاد هر چند کیرش هنوز توی کونم بودو دیواره ها و داخل سوراخ کونم همچنان کیرشو مزه مزه می کرد و اونو می بوسید . کونم داشت حسابی خیس می خورد . احساس آرامش می کردم .
 -عزیزم حالا می تونی خیلی آروم کیرت رو بکشی بیرون . اگه دلت می خواد اونو بذاری توی دهنم .
 -نهههههه دلم نمیاد ..
-من که دلم میاد و خوشمم میاد ..
 خودمو مدیونش می دونستم . باید به اونم حال می دادم تا پیش وجدانم شرمنده نباشم . خون مردای دیگه که از خونش رنگین تر نیست . اونم برام قابل احترامه . در همون حالی که کیر پژمانمو ساک می زدم دستامو رو کونم قرار داده بودم و و دو تا برشا رو به هم می چسبوندم که به مقعد فشار بیاد و منی بیشتر حل شه یا به بیرون نریزه . ولی حس می کردم که یه مقدار از اون آب ریخت بیرون .. کف دستمو گذاشتم روی سوراخ کون و اونو به طرف جلو فشارش دادم . کیر شوهرمو هم خیلی آروم میکش می زدم . حس کردم چند قطره از آبشو که داخل آلتش باقی مونده بود توی دهنم خالی کرد . این دوای من بود که آب کیرش توی کون من حل شه .  بهترین دارو برای درمان کون زن همین منی مرده .. آخ چه لذتی داره هم این که کون بدی و هم این که  سوراخ کونت با نوش جون کردن آب کیر مرد بتونه احساس آرامش و تسکین داشته باشه ... ...
یکی دوروز بعد سر و کله پر هام پیدا شد .. یه مدت نبود و از دستش خلاص بودم . بازم پیداش شد ... از نگاه برادر شوهرم هوس می بارید . خوشم اومده بود به دستش بهونه ندادم . می دونستم چه جوری رگ خواب مردا رو به دست بگیرم . اگه یه زن یه خورده زرنگ باشه می تونه بین مردا دعوا راه بندازه و خودش حکومت کنه ولی الان وقت و جای دعوا به راه انداختن نبود ... ادامه دارد .... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر