ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد , زنان متاهل 21

گلوریا حس کرد که بالاخره فانتزی سکس با یکی غیر از شوهرش داره رنگ و بوی واقعیتو به خودش می گیره . کیر درشت سمیر رو تا اونجایی که می تونست فرو کرد توی دهنش . سمیر انگشتاشو فرو کرده بود توی کس . خیسی و چربی فوق العاده بالای کس زن اونو وادارش کرده بود که دو تا دستاشو در همون حالت و در جهت مخالف بذاره زیر باسن گلوریا و اونو کمی از زمین بالا تر بیاره و یه زاویه حاده تری بهش بده . ولی این جوری گردن گلوریا  درد می گرفت مگر این که کیر سعید رو از دهنش در می آورد و شکل طبیعی به خودش می گرفت . سمیر حالت و قالب کون گلو ریا رو که دید بیش از اندازه وسوسه شده بود . نمی تونست آروم بگیره . داغ داغ شده بود .. خیر ساک زدن زن رو خورده بود . از جاش بلند شد . کیر از دهن گلوریا در اومده بود .
-سمیر جون خوشت نیومده ؟
-چرا خوشم میاد ولی بیشتر  دوست دارم بیفتم رو این کون گنده .. رو این هیکل توپ .. که دل هر جوون مجردی مث منو می بره . دکتر نمی تونه خوب بهش برسه . 
-آخخخخخخ سمیر .. میگی من این کونو کوچیکش نکنم ؟ آبش نکنم ؟ می خوام برم ورزش تا آبش کنم ..
 -نه این کارو نکن . من این جوری خوشم میاد . حالا اگه دکتر جور دیگه ای قبول داره می تونی انجامش بدی . هر چی باشه اون شوهرته و حرف شوهر و خواسته اون باید در اولویت باشه . می ترسم فردا یه مشکلی پیش بیاد اسم من بد در بره
-واااااااا .. یعنی فکر می کنی من برم به دکتر بگم که سمیر بهم گفته که کونمو کوچیک نکنم ؟ تازه سمیر وقتی یه زن دوست پسر می گیره به دوست پسرش و خواسته های اون بیشتر اهمیت میده تا به شوهرش ..
-فدای تو ...
 سعید به پشت گلو ریا فت . دستشو گذاشت زیر کمر زن و کونشو آورد بالا . با لب و دهن و دندون افتاد به جون کس و کون زن ..   گلوریا خوشش میومد از زور و قدرت سمیر . اون مرد این جوری می خواست . چهار شونه و قوی هیکل و خوش اندام و خوش تیپ .. یه دست سمیر زیر شکم و وسط بدن گلوریا کار می کرد و اونو بالا آورده بود و دست دیگه اش در حال ور رفتن با سینه های اون بود .
 -اووووووووههههه کسسسسسم کسسسسسم ..
-الان بهش می رسم . خانوم .. ارباب ..
-من کنیز تو هستم . ارباب تو نیستم .  ارباب تویی .
 گلوریا سرشو بر گردوند .. سمیر که متوجه شد اون دوست داره یک بار دیگه به کیرش نگاه کنه و لذت ببره اونو بی نصیب نذاشت .
-بیا نگاش کن . نگاش کن حال کن . لذت ببر .کونت خیلی نازه .  از این بهتر و جذاب تر نمیشه . با حال تر از این نمیشه .
 -اوووووووووفففففف  کییییییرررررر کیییییییرررررر کسسسسسسم کیییییییرررررر  می خواد .. زود باش ..من سوختم ... سوختم .. زن دکتر منصور کیر می خواد .. گلوریا حس کرد که علاوه بر این که می تونه پیش دوستاش پز بده که اونم دوست پسری داره که هواشو داشته حالا می تونه از سکس و زندگی خودش لذت بره . بهش سفارش شده بود که عاشق نشه .  به دوست پسرش دل نبنده .. اگه می تونه یه دوست پسر دیگه هم به عنوان یار ذخیره بگیره .. آخخخخخخخخخ چرا این فکرا الان میاد به سراغم من باید حال کنم ..
-بکن منو زود باش .. سمیر کیر می خوام ..
پسر خوشش میومد که تونسته بود اون زنو حشری کنه . کیرشو وسط کون گنده زن قرار داد . کسش یه کس معمولی بود .  قسمت بیرونی اون نه پهن بود نه کم عرض .. یه تازگی خاصی داشت که نشون می داد بهش رسیدگی شده . سعید تا کیرشو به کس گلوریا چسبوند و یه اشاره بهش کرد کیر تا به انتهای کس پیش رفت . تلنبه زدن شروع شده بود . گلوریا از شنیدن این صدا لذت می برد .
 -سعید بزن .. بزن .. کسمو یزن .. آتیش کن . به من امون نده .. نذار کسم فرار کنه .. بذار توی کونم جرش بده .. دکتر منصور .. ببین که چه جوری دارن به زنت حال میدن . ببین چه جوری اون داره حال می کنه ..
 سمیر : نگو گلوریا جون .. اگه دکتر بفهمه منو می کشه ..
 -اون خودش تا دلت بخواد اهل حاله . تازه خیلی هم خوشحال میشه یکی دیگه زنشو سر حال بکنه .
-ولی من فکر نکنم مردی پیدا شه که راضی بشه یک مرد دیگه با زنش حال بکنه .. گلوریا : چی میگی سمیر جون . این روزا جا افتاده مد شده که مردا دوست دارن کیف می کنن به هیجان میان که زنشونو زیر کیر یه مرد دیگه می بینن . تازه ارج و قرب این جور زنا پیش شوهرشون بیشتر میشه . کلی هدیه از شوهرشون می گیرن  تا به این کارشون ادامه بدن .. و شوهره هم با هیجان بیشتری با زنش سکس می کنه . ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر