ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پسران طلایی 129

کامی نه می تونست کس زنشو ببینه و نه کونشو . فقط یه نگاهی از زیر به کیرش انداخت که چه جوری رو به بالا و به طرف کس زنش حرکت می کنه . خیلی دوست داشت که کیر سینا رو هم ببینه که چه  جوری فرو رفته توی کون تمنا . هیجان زده شده بود . احساس نشاط می کرد اون اگه کیرشو از کس تمنا هم بیرون می کشید بازم شاید نمی تونست کیر سینا رو ببینه که در چه حالت و استیلی رفته توی کون زنش .. چون هم نسبت به سوراخ کون تمنا  دید نداشت و هم ارتفاع کیر بالا بود .. ولی  از نیمرخ یه حالتایی از کیر سینا رو می تونست ببینه .
 تمنا : عزیزم کامی جون چت شده ؟ مشکلی داری ؟ انگاریه چیزی ناراحتت کرده. کامی : نه نگران اینم که سینا جان داره چیکار می کنه . من دوست ندارم که به اون بد بگذره . مهمون ماست باید هواشوداشته باشیم .
تمنا : مطمئن باش که اون بهتر از من و تو می دونه که چیکار کنه . اون به خودش سخت نمی گیره . دیگه من چی بهش بگم ..
 کامی رفت  دهنشو گذاشت زیر گوش زنش و خیلی تند گفت بگو هر جور دوست داره می تونه کونتو بکنه .. تمنا خنده اش گرفته لباشو گاز گرفت که در گوشی زشته در حضور طرف .. به شوهرش گفت که تو بگو ..
کامی : سینا جون یه وقتی به خودت سخت نگیری ها می تونی کیرت رو تا اون جایی که می تونه  رو به جلو حرکت کنه فرو کنی توی کون تمنا جون .   یه کمی هم درد اومد اشکال نداره . از بس لذت می بره می تونه اون درد رو یه جوری تحمل کنه .. راستی  داداش سینا اون پشت چی می بینی ..
 -کون زنت رو .. یه دنیا هیجان .. یه چاکی که وسطش دو تا سوراخه و یک جفت سوراخی که توی هر کدومشون یه کیر گوشتی کلفت فرو رفته ..
سینا که این حرفا رو می زد کامی اون قدر به وجد میومد و تحریک می شد که با سرعتی زیاد و بی سابقه کیرشو به سقف کس زنش می زد ..
 تمنا : آخخخخخخخ عزیزم .. کامی جون فدای تو من همین جام . تموم نشدم . نهههههه نههههههه کسسسسسم کسسسسسم .. آتیش گرفته .. خواهش می کنم . ولم نکن .. اووووووفففففف وووووووویییییییی نهههههههه .. کسسسسسسم . بکن منو بکن ... کامی : بگو سینا جون بگو .. سینا خنده اش گرفته بود .. تعجب می کرد . از این که کامی چطور یهو به این حالت دچار شده که از این که زنش داره با یکی دیگه سکس می کنه تا این حد لذت ببره .
 کامی : سینا جون فدات .. بگو چقدر رفته .. چقدر از کیرت رفته توی کون زنم ..
سینا : آقا کامران مقعد یا همون سوراخ کون خانوما معمولا تا یه حدی پذیرای  کیره . نمیشه توقع داشت که  تمام کیر بره توی کون .حالا ممکنه مورد استثنایی هم داشته باشیم ولی به زحمت اگه به ده سانت برسه .. منم یه چیری حدود نصف کیرمو فرو کردم توی کون زنت ..
  -دستت درد نکنه کیرت درد نکنه ..
تمنا خندید و گفت کیر سینا رفته توی کون من و اون وقت یه کون شما درد نکنه هم به من نمیگی ؟
کامی : فدات میشم عیال گلم .. قربون اون شکل ماهت ..
  زن چشاشو بسته بود و با واقعیت دو کیر که در واقع اونو غرق لحظاتی رویایی کرده بود به عالم خلسه رفته بود . هر چند کونش گاه دردکی می گرفت ولی سینا اون قدر به نرمی و هوس کیرشو به سمت عقب کشیده و میلیمتری اونو به سمت جلو هدایت می کرد که  از کیر سینا توی کونش بیشتر لذت می برد تا از کیر شوهرش در کس خود . چون کیر سینا داشت با تمام  هوسش به تمنا حال می داد ولی شوهرش پاک حواسش بود جای دیگه ..
 سینا : کامران خان در چه حالید .. احساس شور و نشاط می فر مایید ؟
-اگه بدونی چه حالی دارم می کنم .
سینا : یعنی اگه مثلا همین الان من بذارم برم می تونی یه شرایطی رو با تمنا به وجود بیاری که نیازی به من نباشه ؟
 کامی : دست شما درد نکنه .. خیلی زحمت کشیدی . من زحمات شما رو از یادم نمیره .. خیلی خیلی بهتر شدم ولی فکر می کنم این درمان یه چند وهله ای ادامه پیدا کنه بهترباشه ..
سینا : کامران خان شما اگه ده بار صد بار دیگه هم به من بگید بیام و شریکی تمنا جونو بکنیم من این کارو می کنم . هم از نظر اقتصادی به نفع منه هم حالمو می کنم و لذت می برم و از این که شما خوشت میاد و به من اعتماد می کنین و افتخار میدین که زنتونو میدین به دست من خیلی ارزش داره باعث افتخاره .. ولی منم باید وجدان داشته باشم . باید کاری رو که واسش پول می گیرم به نحو احسن انجام بدم . شرمنده وجدانم و شما نباشم ..
 کامی : دشمنت شرمنده باشه .. اگه صد بار هم بیای از شیر مادر هم حلال ترت این پولی که بهت میدیم تازه پاداش سنگین هم در انتظاره ..
 تمنا :  عزیزم می بینی ؟ چه آدمای با شرفی پیدا میشن . واقعا که حلال زاده اند .. کامی : سینا جون از پهلوی بدن تمنا سرت رو بیار پایین می خوام ماچت کنم . فدای تو رفیق با مرام ..
سینا سرشو خم کرد و کامی سر و صورت سینا رو بوسید و دو تایی به گاییدن تمنا ادامه دادند ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر