ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیذای شی میل 90

ساکورا به زبون فارسی و ژاپنی یه چیزایی بلغور می کرد و من  زیاد به حرفاش توجهی نداشتم . فقط داشتم به کیری که توی کونم فرو کرده بود فکر می کردم . با این روغنی هم که ساکورا مالیده بود به سوراخ کونم و با کیر معتدلی که داشت خیلی خوشم میومد که داره منو می کنه . کیر منم که توی کس لاله خوشگلم در حال حرکت بود ..
 -عزیزم لاله جون چرا ناراحتی ؟
لاله : حالا ساکورا رو پیدا کردی دیگه منو پاک از یادت رفته ..
-عزیز دلم ما داریم سه تایی حال می کنیم . اون جا که لبمو از لبت بر داشتم و رفتم سمت اون ناراحت شدی ؟ فدای تو .. تو که خودت اجازه دادی .. حالا بیا که من می خوام دوباره اون لبای داغ و تشنه رو ببوسم . تمام دنیا یه طرف لاله من یه طرف دیگه ..عشق منی
.-ووووووویییییی شیدا چقدر خوشم میاد چقدر حال می کنم . منو ببوس ببوس .... . دوستت دارم .
لاله زبونشو در آورد و اول اونو میون لبام گرفتم .. خوب که زبونشومیک زدم و یه عشقبازی زبون به زبون انجام  دادیم بوسیدنو شروع کردیم .
 ساکورا : من .. من ...
دید که تحویلش نمی گیرم خودشو رو من خم کرد و شروع کرد به بوسیدن کمرم . من که خودمو رو بدن یا همون پشت بدن لاله به سمت جلو می کشیدم اونم برای بوسیدن قسمتهای جلو تر بدنم باید خودشو بیشتر به سمت جلو می کشید ..
-ساکورا ساکورا .. اوکی ..اوکی .. خیلی خوبه .. بزن .. بکوبون .. تند تر .. اها عالیه خوبه ..
کیرش حسابی توی کونم می لغزید و یه حس  خوب و دلپذیری رو در من به وجود می آورد ..
 لاله : دیدی بازم لباتو از رو لبای من ورداشتی ..
 -آخه عزیزم .. چه جوری حرف بزنم . اون وقت این ژاپنیه میگه ما ایرونی ها چقدر ندید بدید هستیم . باز خوبه که توخونه می تونیم با هم باشیم .
 -ولی من دوست دارم جلوی ساکورا نشون بدی که چقدر دوستم  داری  ..
-حال می کنی ؟ کیرمو داری ؟ دیگه اون اول نذاشتم توی کونت گفتم اول یه حالی به کست داده باشم سر حالت کنم .
 -فدای کیرت شیدا .. دوستت دارم .. آخخخخخخ چقدر دلم واست تنگ شده بود شیدا .. -منم همین طور لاله . دلت واسه من تنگ شده بود یا واسه عشقبازی و عشق و حال کردن ؟
-واسه هر دو تا ..
-نگاه کن ساکورا چه بی حاشیه داره کون منو می کنه و حال می کنه ؟
 ساکورا : آههههههه شایدا شایدا ..
-کوفتت بشه ... کون از این با حال تر کجا می خواستی پیدا کنی .. کون لاله جونم خودش با حاله .
حس می کردم کیر ساکورا به اندازه ایه که تا انتهای کونم میره وقتی هم که اونو تا به انتها می کرد توی کونم فقط اون آخراش یه خورده دردم میومد ولی از این که  وسط بدن ساکورا بخوره به قاچای کونم خیلی لذت می بردم .. مردا که کیرشونو می کردن توی کونم چون کیرشون به هیچ وجه تا انتها توی کونم نمی رفت و همون نصفه رو هم به زور می رفت دیگه وسط بدن و بالای کیرشون به کون من نمی خورد که یه گرمای لذت بخشی رو به من و به کونم بده ولی خوبی کوتاهی کیر ساکورا در این بود که وقتی کیرشو تا آخر می کرد توی کونم کاملا با هم مماس می شدیم ..  دلم می خواست این عشق و حالمو به لاله هم نشون بدم و بهش بگم که چه لذتی داره این جور کون دادن به این شی میل ژاپنی ولی گفتم شاید حسادت کنه .. خودش طعمشو می چشه .. لاله : حس می کنم دارم داغ می کنم .. خوشم میاد . شیدا تند تر ش کن .. منم سرمو به سمت ساکورا بر گردونده و ازش خواستم که اونم تند تر منو بکنه . چقدر ناز تر می شد وقتی که می خندید .. چشای بادومیش خودش کوچیک بود وقتی که می خندید انگار ریز می شد .. واقعا که این دختر یا بهتره بگم شی میل خیلی ناز داشت و اگه به خاطر لاله نبود خیلی نازشو می کشیدم ولی احترام لاله واجب بود . چون اون در غیاب من به اندازه کافی هوای منو داشت . یعنی دلش نمیومد بدون اجازه من بره و با یکی دیگه حال کنه .. لاله با مرام و دوست داشتنی من .. خیلی حال می داد این جوری که یکی رو بکنی و آبت هم نیاد . اینم یکی از اون دفعاتی بود که هنگ کرده بودم ولی در عوض به کس تنگ و صورتی لاله تا می تونستم حال می دادم . بی اندازه لذت بخش بود .. جووووووووون از این بهتر نمی شد . چون می دونستم مردای زیادی هستند که در اثر زود انزالی نمی تونن به خوبی زناشونو یا دوست دختراشونو ارضا کنن .. لاله جیغ می کشید .. منم سینه هاشوبه نرمی فشار می دادم ..
-دوستت دارم لاله جون .. دوستت دارم باهات عشق می کنم ..
 -بگو بگو بکن منو ..
این کیر ساکورا هم از پشت در حال کردن کونم بود و با اون کیر هم داشتم حال می کردم ولی ناله های  پشتو هم طوری انداختم رو حس جلوی خودم که لاله خوشگل من به کیر ساکورا که توی کون من بود فکر نکنه ..
-شیدا فدات .. جووووووون داره میاد .. آبم اومد .. جووووووون .. ولم نکن .. بزن منو ... اگه خواستی می تونی آبت رو خالی کنی ..
-لاله جون الان یه حالت قفل شده رو دارم . نمی دونم چرا آبم نمیاد . دوست دارم  خالی کنم ...
 شاید کمی مکث می کردم و بعد از دو دقیقه استراحت دوباره لاله رو می کردم می تونستم انزال شم ولی  دوست داشتم کیرمو  در یه حالت تازه نفس و پرشور نگه داشته باشم واسه کون ساکورا .. داشتم به این فکر می کردم که کردن لاله در حالت دوبه یک رو در مرحله سوم کارمون قرار بدیم که متوجه شدم حرکات کیر ساکورا توی کون من سرعت فوق العاده ای پیدا کرده .. اون داشت کونمو می کرد نزدیک بود آب کیر من بریزه .. این آبو واسه کون خودش کنار گذاشته بودم .. با اون صدای نازک ژاپنی خودش جیغی می کشید که خنده ام گرفته بود .. آخ که چه حالی کردم وقتی که ساکورا آبشو توی کون من خالی کرد .. اون حرکات پرشی کیر شو که توی کونم حس می کردم لحظه به لحظه احساس سبکی بیشتری می کردم .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر