ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 116

پژمان انگشتشو توی کسم و کیرشو توی کونم نگه داشته ولم نمی کرد .. خیلی لذت می بردم . من حالا با تمام وجودم تسایم شوهرم بودم .  شاید همون لذت و هیجانی  رو داشتم که از سکس با مردای غریبه نصیبم می شد . شایدم واسه این بود که می دونستم بازم می تونم با دیگران باشم و وقتی هم که از آغوش دیگران به خونه و آغوش شوهرم پناه می برم می تونم به این فکر کنم که مردای دیگه ای هستند که طالب من باشند .. به دیدن من به هیجان بیان و برای  منو داشتن و در اختیار گرفتن من به آب و آتیش بزنن . نمی دونم این چند روزی که من بودم بندر اون چه تغییری کرده بود . یه حسی بهم می گفت که شاید فیلمای سکسی دیده باشه ولی اون که اهل این بر نامه ها نبود و خوشش نمیومد که مثلا من پیش اون جاهای ممنوعه مردا رو ببینم ولی تا اون جایی که از خیلی ها شنیده بودم بیشتر مردا دوست دارن که این جور فیلما رو خودشون به تنهایی  ببینن ووقتی که پای زنشون به میون میاد غیرتی میشن .. رفتم جیغ بکشم از هوسم بگم ولی شوهر نازم خودشو رو من خم کرد و از پهلو لباشو گذاشت رو لبام .. دوست داشتم اوت لبا رو گاز بگیرم و توی دهن عشقم فریاد بکشم . بگم دوستش دارم .. آخخخخخخخ که چه کیفی می کرد این کون من ..  کیرش هم در لحظه ای که میرفت به عقب و هم در لحظه ای که میومد جلو به کونم حال می داد . کاملا استاندارد بدون درد ... آتنای کار کشته به خوبی حریف این کیر بود . می دونست چه جوری با اون کنار بیاد و از اون  لذت ببره . کیر عزیز دلمو تصور می کردم که در حال عقب رفتن قطر مقعد منو بازوگشاد می کنه و منو در انتظار لحظاتی بعد نگه می داره که با حرکتی رو به جلو دوباره اون میلی متر ها رو پر کنه .. زندگی آدمم مثل این سوراخ کونه . به مویی بنده .. اووووووففففففف  معلوم نبود به چی دارم فکر می کنم . چه خوب و اعتدالی در حال گاییدن کونم بود .. نهههههه نههههههه نمی خوام عذاب وجدان بگیرم . من به جبار قول دادم . من زن بدی نیستم ..من که این جوری نمی خوام . تقصیر من چیه سوراخ کونم می خواد .. آتنا ولش کن .. حالا فقط به این فکر کن . مگه تواز زندگی و لذت جنسی اون همینو نمی خوای . عیبی نداره .. تو که  عاشق مردی نشدی .. به شوهرت که پشت نکردی .. اصلا این خیانت بازی ها رو کی در آورده . کی گفته که  وقتی یک زن تنشو بذاره در اختیار یه مرد دیگه کار زشتیه .. من این جوری سر جال ترمیشم . بیشتر به زندگیم می رسم ..وووووووییییییی ..  لبای چسبون پژمان رو لبام داغ تر شده بود . کونم رضایت بده نبود .. یه لحظه شوهرم لباشو از لبام جدا کرد تا این کارو کرد جیغ هوسم در اومد ..
پژمان : آتنا چته .. چقدر خوشت میاد  .. ازت یه سوالی داشتم که جوابمو گرفتم ..
 -بگو چی می خواستی بگی .. تو که دیگه جای سوال نذاشتی ..
 -می خواستم بپرسم که  ادامه بدم ..
 -گفتی که جوابتو گرفتی ..  همونیه که حدس می زنی .. پس ولم نکن ..  اگه تا صبح کیرت رو توی کونم بگردونی ول کنت نیستم ..  به من خیلی بدهی داری .. هر مدلی که دوست داری منو بکن .. کونمو بکن .. با کیرت داخل کونمو مسواک بکش .. فرض کن کیرت مسواکه . باید جرم کونمو بگیری .. سر کیر هم مثل سر مسواک می مونه .. اونو می تونی اون داخل فشارش بدی .. بزن بزن .. با مسواک کیرت  تمیزم کن .. به چشام یه نور دیگه ای برسون . همه جا رو قشنگ می بینم . به من بگو تو چه احساسی داری ..
 پژمان : احساس مسواک زدن ..  
هر دو مون خندیدیم . آخه اون تیکه انداخته بود ...
-عزیزم آتنا .. خوشگل من!  من هیجان زده شدم . نمی دونم چیکار کنم ..
 -مسواک کیرت رو همه طرف توی کونم بگردون . بالا و پایین و چپ و راست .. از کناره ها .. فکر نکن که یک راه مستقیمو باید بگیری و بری ..
-آخه این جوری کونت درد میاد .
 می خواستم بهش بگم فقط اونایی که تازه شروع به کون دادن می کنند یا کیر کلفت زیاد نخوردن این جورین .. می خواستم بگم ما بیدی نیستیم که از این باد ها بلرزیم یا کار هر بز نیست خرمن کوفتن ..گاو نر می خواهد و مرد کهن ... یه مثال دیگه هم می خواستم توی ذهنم و واسه خودم به کار ببرم که دیدم زشته .. می خواستم بگم جنده رو از کیر کلفت می ترسونی ؟ البته یه عده ای به جای جنده از کلمه پیرزن هم استفاده می کنن .. که حالا من نه جنده هستم و نه پیر زن ...ولی همه و همه اینا رو گفتن یعنی فاتحه خود را خوندن .
 -بازم از حلقه کونم بگو .. بگو .. چرا چنگش نمی گیری ... دستتو از رو سینه هام ور دار هر دو تا رو بذار روی کونم .. اگه دوست داری می تونی سینه هامو بخوری .. ولی کیرت رو بیرون نکش .. کونم داغه .. هوس داره .. مسواک کیرت رو همه طرف بگردونش . جووووووووون جووووووون .. فدات شم عزیزم ..
 -آتنا .. خیلی حال میده ..
 -دیدی ؟ تا وقتی کیرت رو توی کون نکرده بودی نمی دونستی مزه اش چیه .. شما مردا باید بیشتر خوشتون بیاد .. کیر اون داخل حبس میشه . قفل میشه .. انگاری یه زنی مردشو محکم بغل زده باشه .. سوراخ کون هم طوری به کیر می چسبه که آدم فکر می کنه از ترس اینه که کیر فرار نکنه ..
کونمو به سمت کیرش حرکت می دادم ..
-می بینی پژمان .. سوراخ کون چقدر تنگه .. خیلی بیشتر از کسم بهت حال میده این طور  نیست ؟ .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر