ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 246

رفتم به ساختمون وزارت اطلاعات . بد جوری به هم ریخته بودن .   نمی دونستن باید چیکار کنن . خیلی در مونده بودن . یه آشفتگی عجیبی داشتن
-کی این فیلمها رو گرفته ..
-حتما یکی از بر و بچه های خودمون ..
-نه هر کسی امکان داره این کارو کرده باشه .
 -شایدم کار کار اسرائیل باشه . اون اصلا دوست نداشته که ما و امریکا رابطه مون حسنه باشه . حسادت می کرده به دوستی ما و امریکا .
-چی داری میگی .. دوست دوست ما , دوست ماست حتی اگه باهاش رابطه ای نداشته باشیم . تازه نتان یاهو خودش بچه ایرانه ..متولد ایرانه .. از این نزدیک تر ؟ کلی ایرانی در اسرائیل هستند ..
-پس این کار کی می تونه باشه .. زود باشین  دولت امریکا و سازمان سیا رو مطلع کنین که جلوی پخش این فیلمها رو بگیره وگرنه منافع خود اونا در خطره ..
-ببینم تو غصه منافع اونا رو می خوری یا منافع خودمونو .
-برای من منافع خودمون مهمه . ما داریم در یک اکوسیستم محدود زندگی می کنیم . در جنگل وحشی که با هم همزیستی مسالمت آمیز داریم وباید با هم راه بیاییم . با این حال جلو ضررو از هر جا که بگیریم استفاده هست . عیبی نداره باید تمام این جنایت سکسی از صفحه اینترنت پاک شه .. الان ما نباید به دنبال مقصر باشیم . باید به دنبال این باشیم که اونایی که عکسشون در این فیلمها وجود داره به هیچ وجه در ملا عام حاضر نشن ..
 -قربان یه چیزی رو فراموش کردین و اون این که دولتای دیگه ای که در این جلسات هسته ای بوده با ما دوستن مثل فرانسه و روسیه و انگلیس و چین و آلمان و امریکا همه شون رسوا شدن . فیلمهایی از دولتی های اونا هم همه جا پخش شده ..
 -میشه گفت که همه اینا فتوشاپه ..
-نمی دونم قربان .. فکر کنم بهترین راه این باشه که بار و بندیل خودمونو جمع کنیم و از این مملکت فرار کنیم ..
 -خفه شو .. ما اشتباه شاه رو تکرار نمی کنیم . هر چند اون اشتباه خواست خیلی از زیر دستای شاه  بود که یواش یواش در نظام بعدی رخنه کنند . نذارن که ملت به اهدافشون برسن و با یه عده آخوند هم همکاری داشتن ولی ما فرار نمی کنیم و میدون رو به مردم نادان که نمی دونن آزادی چیه و شعار آزادی میدن واگذار نمی کنیم .... چه کیفی داشت ! اونا داشتن با هم بحث می کردن و من همچنان داشتم از این صحنه ها فیلم می گرفتم . مردمی که سالهاست دارن واقعیات رو می بینند و حرف نمی زنن . شاید باورشون نمیشه که اونا چقدر پست و جنایتکار باشن . مثل گوزنهایی هستند که در برابر روباه کم آورده باشن . شاخاشونو قایم کردند و از این روباه فریبکار واسه خودشون شیر درست کرده  تسلیم این شیران شدن . لعنت بر اونا باد . لعنت که شرف و انسانیت رو زیر پا گذاشته و به خاطر شلوغ کردن جو عمومی و امنیت دست به هر کاری می زنن . شاید این که شعار می دادن مرگ بر امریکا شعار غلطی نبوده باشه .. هر ایرانی وظیفه داره که فریاد بزنه مرگ بر امریکا . چون اون بزرگترین ضربه رو به ایرانیان زده ولی قبل از اون باید گفت مرگ و ننگ بر بیگانگانی که به اسم ایرانی مسلمان بر کشور حکومت می کنند .. تا می تونستم فیلم تهیه کردم .. می دونستم چه جوری آشوب به پا کنم .. دیگه مثل اون وقتا نمایش قلابی سینما رکس آبادان رو به راه نمیندازیم که ببندیم برسر شاه .. مردم دیگه به اون درجه از رشد و آگاهی رسیدن که بتونن خودشون واسه خودشون تصمیم بگیرن .. مردم حالا می دونن که وقتی دیکتاتوری حاکم بر جان و مال و ناموس اونا باشه تاج با عمامه تفاوتی نداره . هیجان زده بودم . نمی دونم چرا این هیجانات روی دستگاه جنسی من اثر می ذاشت و به شدت منو حشری می کرد .. دلم یه سکس تازه می خواست .. یک هیجان تازه ولی  نادیا حالا رسالتی رو بر عهده گرفته بود که باید از خیلی چیزاش می زد . به سر کوچه که رسیدم پسر دو تا همسایه اون ور تر  رو در لباس سر بازی دیدم . اون از همون اول که پشت لبش سبز شده بود تا همین چند وقت پیش زاغ سیاه منو چوب می زد و من از این حرکات اون خوشم نمیومد . اون اوایل حرکاتش برام یه حرکات عادی بچگانه بود .. ولی بعدا که بزرگ تر شد ادامه داشت تا این که دیگه از اون وقتی که قدرت نامرئی به دست آوردم سعی می کردم هر وقت که از اون دور دیدمش فوری خودنو قایم کنم . قد بلند و هیکل چهار شونه و خوش فرمی داشت و خیلی هم خوش تیپ بود مخصوصا حالا که بزرگ تر  نشون می داد . کلاهشو در آورد و سر تیغ انداخته شو نشونم داد . مثلا داشت واسه ما کلاس می ذاشت . با این  که موهای سرشو از ته تراشیده ولی همچنان جذاب بود ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر