ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

وسخن از عشق خوش تراست

عشق همه جا هست ..از  درو دیوارعشق می باره .. از خورشید داغ ازابر های تیره و تار .. از بارونی که دنیا رو سر سبز می کنه و گاهی هم با هامون قهر می کنه .. آخه یا شور میشه یا بی نمک .. در این دنیای بزرگ هیشکی تنها نیست .. یه چیزی کنارمون هست که ما رو از تنهایی در بیاره .. فقط خدا بود که تنها بود .. وقتی که اولین اثرشو خلق کرد دیگه هیچ کس و هیچ چیز تنها نبود .. حتی خودش .. عشق بهت خیلی نزدیکه .. اون قدر نزدیکه که تو گاهی هر کاری می کنی نمی بینیش .. آخه چشات خیره میشن به افق .. به اون دور دستها .. عادت داری که همه چی رو دور ببینی .. عادت داری که خودت رو دست کم بگیری .. تا من و تو نباشیم که عشق نیست .. من و تو یه روزی میریم و جای خودمونو به من و توی دیگه ای میدیم  ولی جای من و توی دیگه ای رو نمی گیریم . زندگی قشنگه ..حتی زشتیهاش هم قشنگه .. وقتی زمزمه عشقومی شنوی که نوازشت می کنه گاه مثل یک لالایی خوابت می کنه و گاه مثل یه سیلی رو گونه ها بیدارت می کنه .. گفته بودم که عشقو میشه در ایثار مادر دید .. در نگاه کودک .. عشقو میشه در حرارت خورشیدی دید که به طبیعت جون میده ..و دراحساس آدمایی که که خورشیدو اول و آخر همه چی می دونن در حالی که  خورشید فراموش نکرده که خودشم خالقی داره .. عشقو میشه در سکوت شبهایی دید  که ستاره های دور از همش با نگاه عاشقانه شون دوست دارن که کنار هم باشند و در آغوش هم .. عشق دور نیست همین جاست .. در نفسهای ما , در هوسهای ما , ثانیه ها ثانیه های عشقند .. هیچکس نمی تواند بگوید که عاشق نیست .. همه چیز هست و نیستی نیست . حتی نفرت هم عشق است .. چه واژه عجیبی ست این عشق ! می توان زشتش دید , زیبایش دید .. می توان با چشمان سر خویش زشت و زیبایش دید .. عشق یعنی جوشش انگیزه های ما برای زندگی .. حتی مرگ . عشق یعنی نیازی که به نازمان برساند .. عشق یعنی بوسه بر سینه پرنده ای که از دیدن تو هراسان گشته .. عشق یعنی آرامش همان پرنده ای که با یک بوسه بر سینه اش , تو را تکیه گاه خود می داند .. و عشق یعنی دانه هایی که بر کف دستت می ریزی و عشق یعنی نوک تیز آن پرنده ای که بر دستانت می نشیندتا آن  دانه ها را بخورد و عشق یعنی اشکی که درچشمانت جمع می شود تا خدای عشق را به خاطر دوستی با این پرنده شکر کنی ..و عشق یعنی وقتی که دستت  رابر چینه دان آن  پرنده می گذاری و پرش احساس می کنی,  حس می کنی می توانی آنی باشی که خدای عشق ازتو می خواهد .. عشق یعنی رقص گیسوان افشان معشوقه ای که با نسیم عاشقانه به هر سویی که برود سر انجام بر سینوان معشوقش آرام خواهد گرفت . عشق یعنی نگاه ناز دختر ناز کوچولویی که پدری سخت دل را مهربان می سازد تا ببیند عشقهای دیگر را,  تا ببیند که جهان سراسر عشق است  تا ببیند که ذره ها یعنی عشق , ثانیه ها یعنی عشق .. عشق یعنی صدای بلبلی که برای عشقش می خواند , عشق یعنی کینه ای که مار را برآن می دارد تا که انتقام مرگ معشوقش رانگیرد آرام نگیرد . و امروز روز عشق است .. فقط امروز روز عشق است ؟ ..عشق را در آفتاب و مهتاب و در زمین و آسمان می توان دید .. در زشتی و زیبایی , در غروب و طلوع خورشید و در سایه بی رنگی ها می توان دید . آن عشقی که آن را فقط در آرزو های بر باد رفته ات ببینی هم زشت است و هم زیبا .. و عشق یعنی نیاز .. و نیاز یعنی عشق ..و من محبوبه ام را آن که خداوند آفریده تا آرام جانم باشد با تمام وجود م دوست می دارم .. و من چشمان زیبای تو که راز قلبت را برای من آشکار می سازد دوست می دارم .. خواهد آمد روز جدایی که مرا از تو جدا سازد ... و من آن عشقی را که آفت جدایی به جانش نیفتد دوست می دارم . و امروز روز عشق است ..عشق بر تر از خون رگهای ما و تپش دلهای ماست . عشق با از کار افتادن  دلها و خشکیدن خونها هرگز نمی میرد.عشق یعنی آخرین نگاه ندا که تا آخرین نگاه من به دنبالم خواهد بود . عشق یعنی کشتن قهر زیبای عاشقانه . بیایید در روز پاک عشق پاک.. دلها را از قهر و کینه ها بشوییم و خودخواهی و غرور را از وجودمان بزداییم .عشق را درقلب مردی می بینم که اگر گربه ای گرسنه از اتاقش می گریزد در گوشه ای از حیاط خانه برایش غذا می ریزد ..عشق را در نگاه سگی می بینم که با اولین و تنها خوبی انسانی تا لحظه  پایان عمرش حق شناسی می کند حتی اگر آن خوبی کرده از آن پس تا پایان عمرش به آن بنده خدا بدی کند ..عشق را در انگشت زخمی آن متولد روز عشقی  می بینم که عاشقانه و برای عاشقان از عشق و روز عشق می نویسد .. عشق را در فریاد آزادیخواهی می بینم که خون گرم خود را به خاک سرد می سپارد تا که برادرش تا که خواهرش زمین را سراسر شکوفه سپید آزادی و جوانه سبز شاخسارهایش ببیند . عشق یعنی لبخند محبت  در اولین دیدار .. عشق یعنی صدای آشنایی .عشق یعنی خدا .. یعنی بذری که خدا در دلهای ما کاشته باید که باوروبارورش کنیم . عشق یعنی تا ابد از عشق گفتن و به پایان نرسیدن ....روز عشق , والنتاین برشما مبارک باد .. برتمام انسانهای جهان .. اگر کسی باشد که عشق را نشناسد کسی نیست که عاشق نباشد .. دوست و برادر و عاشق همه شما : ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر