ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 245

شروع کردم به تکثیر فیلمها بر روی  دی وی دی ..و انواع و اقسام نوار ها .. کافیه که فقط سه چهار تا ازاین فیلمها رو پخششون کنی  یا این که بدی به دست چند نفر جویای نام و هیجان . وقتی که همه جا پخش شه و کسی نتونه انکارش کنه دیگه کجا میشه دنبال منبع و منشا ء انتشار اون گشت ؟ تمام این کار ها رو ضربتی انجام دادم . با استفاده از تکنیک نامرئی شدن تا می تونستم این دی وی دی ها رو پخش کردم .. پشت بیشتر اونا هم یک توضیحی نوشتم .. و مهم تر از همه اینا چند تا از این فیلمها رو در یوتیوب و بعضی از سایتها قرار دادم .. منتظر سر و صدا و هیجان بودم . دیگه نمی دونستم چیکار کنم . این تا چه اندازه می تونه رو مردم اثر بذاره و اونا رو تهییج کنه ؟برای این که باور هاشون در مورد پدر سوخته بازی اینا تبدیل به یقین بشه .. دیگه بدونن که ارزششون خیلی بیشتر از ایناست . باید سرنوشت خودشونو خودشون به دست بگیرن . باید متوجه شن اینایی که دم از دین و انسانیت و مبارزه و امنیت می زنن خودشون بی دین تر و نا امن تر وتو سری خور تر از همه هستن . من به کارم ایمان داشتم . نادیا می دونست داره چیکار می کنه . حتی اگه موفق هم نمی شدم بازهم می رفتم برای تهیه فیلمهای بیشتر .. مثلا از لرزیدن و به تکاپو افتادن این پدر سوخته ها .. و همون فیلمها رو در تایید فیلمهای اولیه پخش می کردم . تصمیم گرفتم که با این گروه بجنگم .. هنوز هیاهو و سر و صدا بلند نشده بود . می دونستم تا ساعاتی دیگه یا شایدم تا یک ساعت دیگه جریان عین  بمب صدا می کنه ... حدود ساعت 8 شب خودمو رسوندم  به مرکز پخش اخبار سراسری و اون جایی که فیلم پخش می کنن  . باید کاری می کردم که این فیلم حتی برای چند ثانیه هم که شده از اخبار سراسری پخش شه .. این جوری خیلی حال می داد . کون خلافکارا حسابی می سوخت .. ساعت از 9 گذشته بود . اخبار شروع شد . یه عده ای به تته پته افتاده بودن ..مثل این که از یوتیوب دیده بودن .  همه به هم می گفتن هیس ..
-صداشو در نیار .. این جا دوربین مخفی داریم ..
یه عده لباشونو گاز می گرفتن .. عده ای هم سر تکون می دادن . انگار در وجود همه فریادی نهفته که در قفسه سینه حبس شده بود . دوست داشتن یه چیزی بگن ولی روشون نمی شد . حس کردم خیلی ها دلشون می خواد ازاین فضا برن بیرون تا یه چیزی بگن .. احتمالا خیلی از اونا فیلمای داخل اینترنت و سکس اعضای هیئت هفت کشور شرکت کننده در مذاکرات هسته ای رو دیده بودن  . و نادیای دلاوربالاخره کارشو کرد .. در یکی از قسمتهای اخبار تا مجری گفت  که توجه شما را به مذاکره فلان خبر نگار با نماینده ایران در کمیسیون جلب می کنم .. اون فیلمه رو که جایگزین کردم شروع شد به  پخش شدن .. یه چند ثانیه ای که از پخش اون گذشت همه پیچیدن به هم ..
 -آقا قطعش کن .. قطعش کن .. این چیه گذاشتی ؟
 -ما خوار مادر داریم ..
 -وااااایییییی این هموناییه  که امروز توی اینترنت گذاشتن در سطح شهر هم پخش کردن ..
فیلم درست اون صحنه هایی رو نشون می داد که زنان ایرانی عضو هیئت  زیر کیر کلفت مردان امریکایی قرار داشته وبا لبخند و تمسخر مشتشونو گره کرده می گفتن مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل و شکلک در می آوردند .. دستشونو به حالت شکسته در آورده و با آرنج اشاره می زدند که ما تا دسته فرو کردیم توی کون کس خلای مملکت که هنوزم که هنوزه با این شعارهای کس شر فریبشون میدیم ... فیلمو قطع کردند ..
-بیچاره شدم
-از نون خوردن افتادیم ..
 مدیر و کار گردان وایکس و ایگرگ و دبلیو و ...همه و همه اومدن ..
 -آقای مجری زود باش یه چیزی بگو .. الان  رهبر ما رو می بنده به رگبار .. کار کی بوده ..
-اقای اکبری رو بگیرین نذارین در بره .. اونو باید تحویل دفتر مقام معظم رهبری بدین تا جوابگو باشه ..
-نهههههه نهههههههه .... کار من نبوده .. به روح امام راحل ... کار من نبوده .. من یک عمره با آبرو داری زندگی کردم ..
کس خل به روح امام هم قسم می خورد .. مجری رفت روی ایر .. با عرض پوزش از بینندگان و شنوندگان عزیز .. یک بار دیگر دست پلید استکبار جهانی از آستین بیرون آمده و با خیال خام خود می خواهد که امت مبارز ایران را از آرمان انقلابی خود دور بدارد . غافل از ان که ملت بیدار است و با توطئه های استکبار جهانی می ستیزد . حال که به لطف خدا و امام رهنما و نایب بر حقش پله های ترقی  و تکامل را پیموده ایم دشمن کثیف با جعل اسناد و فیلم و نفوذ و نشان دادن آن در دستگاههای دولتی قصد نابودی آرمان و دستاورد های ملتی را دارد که امروز در سر تا سر پهنه پهناور گیتی به افتخار و نیکی از او یاد می شود .. مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا ... و اینک ادامه اخبار .... ازطرف وزارت ا طلاعات اومدن و همه رو جمع کرده بردن .. اخبار که تموم شد مجری رو هم با خودشون بردن ... اصلا دوست نداشتم این طور شه .. ولی خب چون بر علیه اونا مدرکی نداشته  شاید آزادشون کنن هرچند اونا حالیشون نیست که مدرک داشتن و نداشتن یعنی چه ... دونه به دونه دی وی دی  رو در همه جا پخشش می کردم .. دیگه حالا باید میلیونها نفر از وجود این فیلم مطلع شده باشن ...  تمام کانالهای تلویزیونی به این مطلب اختصاص یافته بود و این که دشمن توطئه کرده .. دشمن داره کاری می کنه که ما  از مقاصد صلح آمیز هسته ای دور شیم . هنوز در آغاز راه بودم . خیلی دلم می خواست که برم خونه یا برم یه جایی و با یکی حال کنم .. ولی هیجان زده بودم .  هر وقت اراده می کردم می تونستم با یکی حال کنم .. حالا وقت این بود که اونا رو رسوا کنم . بهتر بود که می رفتم از واکنش های اونا هم فیلم تهیه می کردم .. ساختمون وزارت اطلاعات یا خانه رهبری یا یه خراب شده ای در همین مایه ها بهترین جایی بود که می تونستم فیلم بعدی رو بگیرم و پخشش کنم .  اونا شده بودن مثل یه الاغی که توی کونشون نشادر ریخته باشن .. عین سگ زوزه می کشیدن . شروع کرده بودن به پخش آهنگهای انقلابی .. اما نادیا  با همه هوسبازیهاش به کارش ایمان داشت . فقط یک قدرت  نامرئیه که می تونه ملتو به یک پیروزی مرئی برسونه .. .. ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر