ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خار تو , گل دیگران 80

ماندانا توی آب واسه متین عشوه گری کرده و ازش انتظار داشت که با همون شور و حالی که به سمت ویدا رفته به طرف اون بره اما متین  به حدی خسته بود که دلش می خواست فقط استراحت کنه ولی برای این که توی ذوق ماندانا نزنه رفت به سمتش ..
ماندانا : چیه عزیزم خسته ای ؟ من خیلی واست صبر کردم .
رفت زیر گوش پسر و گفت حالا میتونی قدرت خودت رو نشون بدی و می تونی به ویدا جونت نشون بدی که چه قدرتی داری . نشون بده که کیرت خستگی ناپذیره می تونه هر وقت که اراده کنه فعالیت کنه .. ببین متین الان آب این جا داره جوش میاد و همش به خاطر اینه که من داغ کردم . می دونی .. وووووووویییییی بیا بیا لب بده ..
 متین کیر شل خودشو از پشت به کون ماندانا چسبوند ..
-چیه حالا هوس کون کردی ؟ من کسم می خاره ..
 -تا فردا فرصت خاروندنش هست . ولی که بیاد می تونیم بیشتربا هم حال کنیم .
 -سیلی نقد به از حلوای نسیه هست . بیا پسر این قدر واسه ما ناز نکن . اون وقت اگه ولی بیاد بازار تو خریداری نداره
-کیر من همیشه مشتری داره . اون قدر داره که من نمی دونم به کدومش برسم ..
 -حالا بیا به این یکی برس .
کون جنبونی ماندانا در آب به صورتی بود که متین حس کرد نمی تونه در برابر اون مقاومت کنه . یه حالت و منظره قشنگی از قالب کون ماندانا در آب درست شده بود که اونو گنده تر نشون می داد . به خصوص اون نقطه ای که در حال خروج از آب بود  و فکر می کرد که داره دو تا کون می بینه .ویدا کنار حوض دراز کشیده تود و با اون که بدنش کمی سرد شده بود ولی غرق در لذت ناشی پس از سکس با چشایی خمار به آسمون نگاه می کرد . احساس سبکی می کرد و کاری به این نداشت که ماندانا جیکار می کنه . ماندانا خودشو در یه حالت رقص و عشوه قرار داده بود و تا می توست دلبری می کرد .
-اوووووووففففففف متین . زود باش زود باش .. حالا کیرت خیلی راحت می تونه توی بدنم حرکت کنه . ببین که ماندانا چطور دوباره شقش کرده .
-خوب بلدی عشوه گری کنی
-ولی تو بیشتر از ویدا خوشت میاد منم خیلی خوشم میاد که تو ازش خوشت میاد . هر کی که ویدا رو دوست داشته باشه انگاری که منو دوست داره
-اینو که این روزا تا می تونستی به من نشون دادی .
 -و تو هم خوشت اومد آقا پسر .
-خیلی حرف می زنی ماندانا .
-ببینم این پسره ولی که اومد می خوای اول اونو بفرستی سراغ ویدا ؟
متین در حالی که کیرشوکرده بود توی کون ماندانا گفت که باید ببینم اون اولش با کدومتون عشق می کنه  . تازه از راه رسیده و خسته رو که نمیشه زورش کرد که بیفته رو یکی از شما هایی که اگه بیست و چهار ساعت زیر کیر باشین بازم سیر نمیشین . 
-دلت میاد این جوری راجع به ما دو تا خانوم خوشگل حرف بزنی و قضاوت کنی ؟
 -واهههههههههه خانومی کی میره این همه راه رو ..
 -بی انصاف من فکر کردم می خوای بذاری توی کسم ..
-ولی کون خیلی با حالی داری . کونت مثل کس های تنگه
-یعنی این قدر کون گشادم ؟
-یه چند وقت که با ویدا باشم اونو هم کون گشادش می کنم .
-فدای کیرت . شوخی کزدم هر جوری که دوست داری عمل کن هر جور که راضیت می کنه .
-دوست دارم جرت بدم پاره پاره ات کنم .
-متین این چه حرفیه که بر زبون میاری اصلا ازت بعیده ..
-نگو که خوشت نمیاد ..
-یه کاری کن که منم بیشتر حال کنم .
 -مگه تو حال نمی کنی ..
 متین دیگه رحمی به کون ماندانا نمی کرد . با فشار کیرشو رو به جلو و در مقعد ماندانا فرو می کرد ..
 -خوبه حالا ببین هم دارم با سینه هات ور میرم هم با کست . دیگه نگو متین این قدر خشک و بی حاله
-من کی همچین حرفی زدم . به جون وحید که اگه اون نباشه می خوام دنیا نباشه من الان دارم توی آسمونا پرواز می کنم . فکر می کنم که  یه قرص پروازی چیزی از این دست خورده باشم . ای کلک نکنه تو چیزی به خورد ما داده باشی
-کیر متینو می بینی . همه چی درش هست . وقتی که اونو می خوری انگاری قرص پروازو خوردی . خیلی دلم می خواد بدونم آقا وحید ما الان داره چیکار می کنه . شاید اونم دست یه زنی رو گرفته و داره با هاش حال می کنه ..
 -اووووووففففف چی میگی تو .. نگو .. متین جون نگو که من حسودیم میشه و آب کسم اون وقت نمی ریزه . ..... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر